07:19 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بورس عرضه

کسب سود ۱۱۶.۴ میلیارد تومانی "سیستم" از عرضه اولیه سهام سپیدار
نماد برتر- شرکت همکاران سیستم از کسب سود ۱۱۶.۴ میلیارد تومانی مربوط به عرضه اولیه سهام سپیدار سیستم آسیا خبر داد .
عرضه امروز بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان در بازار پایه
نماد برتر- امروز بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان که متعلق به یکی از شرکت های سهامی خاص و مربوط به سهام بازداشتی است در بازار پایه عرضه می شود .
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آغاز پذیره نویسی و برگزاری مراسم رسمی افتتاح معاملات دو صندوق کالایی کشاورزی و معاملات گواهی سپرده خرما و اصرار وزارت صمت بر تغییر قیمت پایه فولاد برخلاف شیوه نامه دولت و واکنش فعالان بازار سرمایه، فولاد ونمایندگان مجلس اشاره کرد.
داستان فولادی ها از تحریم ترامپ تا رزم حسینی
ماد برتر - بعد از اینکه در سال 98 ترامپ صنعت فولاد ایران را تحریم کرد گویا وطنی ها نیز دلشان تاثیر بیشتر در حشیه این بازار خواسته و با ورود وزیر صمت و تصمیمات عجیب وی، فولاد وارد فاز جدیدی از دوران خود می شود.
طرح جدید مجلس برای فولاد با محوریت بورس کالا و مخالف قیمت گذاری دستوری
نماد برتر- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام مخالفت با قیمت گذاری دستوری از بررسی هفته آینده طرح جدید ساماندهی بازار فولاد با تاکید بر عرضه همه محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا خبر داد .
عبده تبریزی هم انتقادات رئیس سازمان بورس درباره دخالت دولت را تایید کرد
نماد برتر- عبده تبریزی هم با تایید انتقادات رئیس سازمان بورس از دخالت دولت در قیمت گذاری محصولات گفت: نتیجه این رویه ، کاهش حاشیه سود شرکت‌ها و زیان سهامداران است .
جلسه هفته آینده کمیته فولاد برای عرضه کامل محصولات در بورس کالا
نماد برتر- وزیر صنعت با اعلام توضیحاتی درباره قیمت سیمان و فولاد در کمیسیون عمران مجلس گفت: هفته آینده کمیته فولاد تشکیل می‌شود تا عرضه فولادسازان در بورس کامل و قیمت‌ها متعادل‌تر شود.
عدم عرضه خودرو در بورس جرم می‌شود
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به نهایی شدن طرح تحول در صنعت و بازار خودرو در کمیته صنعت این کمیسیون گفت: محور اصلی این طرح عرضه خودرو در بورس است و اگر خودرو در بورس عرضه نشود، جرم تلقی شده و مجازات آن تعیین می‌شود.
واگذاری ۲.۴۵ هزار میلیارد املاک مازاد بانک پارسیان / برنامه چابک سازی
نماد برتر- مدیر امور مجامع بانک پارسیان از واگذاری ۲.۴۵ هزار میلیارد تومان از املاک مازاد طی ۸ ماه و تصویب طرح هایی جهت بهبود خدمات و تبدیل به بانکی چابک خبر داد .
حذف امضاهای طلایی درصورت عرضه تمام زنجیره فولاد در بورس کالا
نماد برتر- به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با عرضه تمام زنجیره فولاد در بورس امضاهای طلایی حذف شده و قاعده اصولی بر بازار حاکم می‌شود.
عرضه محصولات "فولاد" در بورس کالا و مچینگ طبق مصوبه دولت انجام شد
نماد برتر- معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه گفت: این شرکت طبق آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار، توزیع محصولات را بر اساس سیستم عرضۀ مستقیم در بورس و مچینگ تنظیم و اجرایی کرده است.
بیست و چهارمین عرضه اولیه با نقدینگی ۸۳۲ هزارتومانی و احتمال کاهش
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی سینا در بورس، بیست و چهارمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
قیمت واقعی هر کیلو فولاد ۱۲ هزار تومان است / سهم ۲۰ درصدی در بورس کالا
نماد برتر- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام سهم ۲۰ درصدی عرضه محصولاتی در بورس کالا گفت: قیمت واقعی هر کیلو فولاد با دلار آزاد ۱۲ هزار تومان است.
ارسال اصلاحیه شیوه نامه فولاد به تاخیر افتاد
نماد برتر- عضو انجمن فولاد گفت: روز شنبه جلسه دوم کارخانجات فولاد با معاون اقتصادی رئیس جمهوری برگزار و مقرر شد اصلاحیه شیوه نامه، هفته آتی به دولت ارسال شود.
بنگاه‌های تولیدی برای تامین مالی از ظرفیت بازار سرمایه استفاده کنند
نماد برتر- معاون امورصنایع و معادن سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: بنگاه‌های صنعتی و معدنی استان می توانند از طریق ابزارهای نوین تامین مالی تحت عنوان " توسعه تامین مالی تولید از طریق بازارسرمایه"بهره مند شوند.