09:56 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهای معاملات نفت برنت

روند کاهشی نفت ازسرگرفته شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در واکنش به آمار هفتگی رشد ذخایر نفت آمریکا که نگرانیها نسبت به اشباع عرضه جهانی را برانگیخت، کاهش یافت.
 نفت برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی با نگرانیها نسبت به پیامدهای دومین موج شیوع ویروس کرونا بر روند احیای تقاضا برای سوخت، برای چهارمین روز متوالی کاهش پیدا کرد.
طلای سیاه در مسیر صعود یا نزول؟
نماد برتر- بازار طلای سیاه این روزها شرایط متعادلی ندارد و با هر تصمیم و جرقه ای اتفاقات جدیدی در آن رخ می دهد، کارشناسان نیز بر این باورند که اصلاح قیمت در این بازار متاثر از عوامل متعددی همچون شیوع بیماری کرونا، تصمیم اوپک پلاس و به طور کلی تقاضا دارد.
پیش بینی بازرگانان بزرگ دنیا از قیمت نفت
نماد برتر- بزرگترین شرکتهای بازرگانی نفت جهان شامل ویتول، ترافیگورا و گانوور پیش بینی کردند روند احیای تقاضا برای نفت به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا آهسته خواهد شد و قیمت نفت در اکتبر سال آینده به ۵۰ دلار یا بالاتر صعود می کند.
از صعود قیمت نفت خبری نیست
نماد برتر- بانک OCBC سنگاپور پیش بینی کرد که قیمت نفت برنت تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر آمریکا بین ۴۰ تا ۴۳ دلار معامله خواهد شد.
ترمز صعود نفت کشیده شد
نماد برتر- قیمت نفت روز دوشنبه در پی ازسرگیری تولید نفت شرکتهای انرژی در آمریکا پس از عبور طوفان دلتا و پایان اعتصاب کارکنان نفتی در نروژ برای دومین روز معامله متوالی کاهش پیدا کرد.
درخشش هفتگی چشمگیر طلای سیاه
نماد برتر- بهای معاملات نفت روز جمعه پس از این که رویترز از توافق دستمزد میان مقامات اتحادیه کارکنان نفتی و تولیدکنندگان نفت نروژ خبر داد، کاهش یافت اما تحت تاثیر وقوع یک طوفان گرمسیری دیگر و مختل شدن بخشی از تولید آمریکا، درخشش هفتگی چشمگیری را به ثبت رساند.
صعود هفتگی ۱۰ درصدی قیمت نفت با کمک طوفان و اعتصاب
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه کاهش یافت اما تحت تاثیر اعتصاب کارکنان نفتی نروژ و کاهش حداکثر ۲۵ درصدی تولید این کشور، در مسیر ثبت افزایش هفتگی قابل ملاحظه ای قرار دارد.
نفت ۲ درصد گران شد
نماد برتر-قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر اظهارات پزشکان دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مبنی بر احتمال مرخص شدن وی تا امروز و چند روز پس از مثبت شدن تست ابتلایش به کووید ۱۹، حدود دو درصد افزایش یافت.
نفت مجال صعود نیافت
نماد برتر- قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر ادامه نگرانیها نسبت به پیامدهای شیوع ویروس کرونا بر تقاضا، کاهش یافت و بخشی از رشدی که در معاملات روز گذشته داشت، از دست داد.
تداوم کاهش قیمت نفت با افزایش شیوع کرونا
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا که امیدها به احیای مستمر تقاضا برای سوخت را تضعیف کرد، با کاهش روبرو شد.
روند کاهشی نفت ازسرگرفته شد
نماد برتر- قیمت نفت روز چهارشنبه در واکنش به آماری که افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا را نشان داد و نگرانیها نسبت به تقاضا برای سوخت را تجدید کرد، بیش از یک درصد سقوط کرد.
طوفند جدید به کمک بازار نفت آمد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر توقف بخشی از تولید منطقه خلیج مکزیکوی آمریکا به دنبال وقوع یک طوفان گرمسیری افزایش یافت اما روند افزایش قیمتها با احتمال ازسرگیری تولید لیبی و افزایش موارد ویروس کرونا محدود شد.
ناتوانی فقیرترین کشور جهان برای پرداخت بدهی نفتی
نماد برتر- چاد در پی سقوط قیمت نفت، از شرکت گلنکور خواست پرداخت وام نفت در برابر پول را امسال متوقف کند.
وعده‌های اوپک پلاس، نفت را به مسیر صعود برگرداند
نماد برتر- بهای معاملات نفت آمریکا روز جمعه برخلاف نفت برنت، با افزایش بسته شد اما هر دو شاخص تحت تاثیر تاکید اوپک و متحدانش بر تعهدشان برای محدودیت عرضه و پایبندی به پیمان نفتی، قویترین رشد هفتگی را از ژوئن تاکنون به ثبت رساند.