14:46 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برندهای مطرح

سانتریفیوژ "دکانتر" گام‌ جدید سازمان انرژی اتمی در صنعت هسته‌ای
پایگاه خبری راد: سانتریفیوژ دکانتر (DCEN-3000) جزو سانتریفیوژهای مناسب برای مقاصد تولید انبوه بوده و در بسیاری از صنایع از جمله صنایع نفت، پتروشیمی، شیمیایی، معدنی آب و فاضلاب و کارخانجات کاغذ برای جداسازی مایع از مایع یا جامد از یک سوسپانسیون استفاده می‌شود.
دولت باید جلوی افزایش قیمت مواد اولیه را بگیرد
پایگاه خبری راد: چشم انداز صنعت قطعه سازی در سال 97 روشن نیست زیرا قیمت ارز بی ثبات است و ارز مبادله ای را نیز قطع کرده اند و این یعنی افزایش هزینه تولید در حالیکه قیمت خرید از قطعه ساز تغییر نکرده و نمی کند.
سهم زیبای فرانسوی در بازار ایران افزایش می یابد
پایگاه خبری راد: سال 97 بی شک می تواند سالی کاملا رقابتی برای خودروهای وارداتی و البته برخی مدل های تولید داخل باشد و افزایش سطح رضایت مشتریان در این رقابت و بالا رفتن سهم بازار برندها، موثر است.
سهم زیبای فرانسوی در بازار ایران افزایش می یابد
پایگاه خبری راد: سال 97 بی شک سالی کاملا رقابتی برای خودروهای وارداتی و البته برخی مدل های تولید داخل می باشد و افزایش سطح رضایت مشتریان می تواند در این رقابت و بالا رفتن سهم بازار برندها، موثر باشد.
انعقاد قرارداد تولید مشترک خودرو با برندهای مطرح
پایگاه خبری راد: نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به مزیت‌های نسبی تولید گفت: مثلا با توجه به مزیت نسبی کشور در قطعه‌سازی می‌توانیم قرارداد تولید مشترک خودرو با برندهای مطرح دنیا منعقد کنیم که در این صورت حداقل سی درصد تولیدات قطعات و خودرو تولیدی از این رهگذر صادر می‌شود.
تحول در حوزه خدمات پس از فروش کشور حتمی است
پایگاه خبری راد: وقتی شرکت های مادر در ایران سرمایه گذاری کنند، این دلگرمی برای شرکت ها و نمایندگان ایجاد می شود که حواس شرکت مادر به بازار و اهمیت آن هست.
 برای تولید خودروهای خودران برنامه ریزی کند
پایگاه خبری راد: در بودجه سال 97 برای حمایت از تولیدات صادرات محور و به روز برنامه های تشویقی خوبی در نظر گرفته شده است که می تواند تاثیر خوبی برای کمک به تولیدات جدید داشته باشد.
تغییر بنیادین؛ نیاز امروز صنعت لجستیک ایران
پایگاه خبری راد: بی شک یکی از دلایل مهم برای تمرکز قطعه سازان در تهران، قیمت سوخت مصرفی برای حمل و نقل بوده است.
سرمایه گذاری جدید در صنعت خودروسازی، توجیه اقتصادی ندارد
پایگاه خبری راد: ایران خودرو آمادگی دارد اگر سرمایه گذار مناسبی در شهرستان ها پیدا شود که تمایل به خرید مجموعه های ما را داشته باشد، ما 100 درصد برای این انتقال آماده هستیم و حتی برایش فرش قرمز پهن می کنیم.
مورد اعتمادترین برند خودروی جهان معرفی شد
پایگاه خبری راد: موسسه معتبر جی دی پاور در ماه فوریه هر سال گزارشی با عنوان " مورد اعتمادترین برند خودرو" (Vehicle Dependability Study) در آمریکا را معرفی می کند.
تصاویر جاسوسی از خودروی جدید سایپا در هند منتشر شد!
پایگاه خبری راد: وب‌سایتی هندی، تصاویری از یک محصول ناشناخته منتشر کرده است که لوگوی سایپا دارد. این خودرو، احتمالا مدل جدیدی است که با همکاری گروه خودروسازی رنو هندوستان، مراحل پیش‌تولید را می‌گذراند.
افزایش تعرفه واردات خودرو، تاثیری در بازار داخلی ها ندارد
پایگاه خبری راد: نقش واردات خودرو در افزایش یا کاهش سهم بازارخودروهای داخلی بی تاثیر است.
«اتوخسروانی» از عذرخواهی هراس ندارد
پایگاه خبری راد: شرکت های خودرویی از عذرخواهی کردن هراس دارند اما «اتوخسروانی» چنین دیدگاهی را ندارد.
ضرورت در تغییر سبد تولیدی صنعت خودرو
پایگاه خبری راد: بسیاری از شرکت های حاضر در دومین نمایشگاه خودرو تهران، خودروهای هیبریدی و الکتریکی را جایگزین بنزینی ها کرده بودند که نشان از تغییر سیاست های صنعت خودرو در جهان دارد.
لوازم خانگی تولید مشترک؛بد یا خوب؟
پایگاه خبری راد:رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به حضور برخی برندهای مطرح تولید لوازم خانگی در ایران گفت: ظرف یک تا دو سال آینده برخی برندهای تولید لوازم خانگی از ایران به عنوان هاب صادراتی خود استفاده‌ خواهند کرد.