02:43 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برق و آب

تولید دومین صادرکننده بزرگ اوپک با ثبات ماند
پایگاه خبری راد: تولید نفت عراق با وجود گسترش اعتراضات در منطقه جنوبی این کشور که عمده صادرات نفت از آن انجام می گیرد، در سطح عادی انجام می‌گیرد.
پول آب و برق مشترکان پرمصرف تصاعدی محاسبه می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: ما دوست نداریم با ابزار قیمت، مشترکین آب و برق را جریمه کنیم، اما در صورت تداوم این وضعیت بهای آب و برق مصرفی پرمصرف‌ها تصاعدی محاسبه خواهد شد.
همه از ۶ تا ۱۴ سر کارند؟
پایگاه خبری راد: بعد از ابلاغیه استانداری تهران برای تغییر ساعت کاری در راستای کاهش مصرف انرژی، بعضی سازمان‌ها و دستگاه‌ها از ساعت تعیین شده (۶ تا ۱۴ ) تبعیت نکردند.
تبلیغات در سیما توهین به شعور مردم است
پایگاه خبری راد: رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه تبلیغات در سیمای جمهوری اسلامی اغواکننده است، تصریح کرد: تبلیغاتی که در شبکه‌های مختلف صورت می‌گیرد توهین به شعور مردم است؛ بنابراین به جای این کارها باید درد تولیدکنندگان مطرح شوند و به جامعه امید دهند.
توضیحات وزیر نیرو درباره آخرین وضعیت آب و برق
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو به منظور پاسخگویی درخصوص آخرین وضع آب و برق کشور، امشب به برنامه نگاه یک می آید.
تعرفه‌های مناسبی برای پرمصرف‌های آب و برق به دولت ارائه می‌کنیم
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو اعلام کرد: ما در نظر داریم که تعرفه مناسبی را برای پرمصرف‌های آب و برق به دولت ارائه کنیم تا به این ترتیب از مصرف فراوان این دو منبع جلوگیری کنیم و در واقع به نحوی عمل کنیم که به خاطر پرمصرف بودن همه برق نیروگاه‌ها وارد چرخه مصرف نشود.
فعالیت جهاددانشگاهی در حوزه‌های برق و آب با حمایت وزارت نیرو
پایگاه خبری راد: دکتر حمید رضا طیبی و دکتر رضا اردکانیان در یک جلسه کاری مشترک راه‌های همکاری بیشتر جهاددانشگاهی و وزارت نیرو را بررسی کردند.
گزارش ایسنا از اولین روز بررسی بودجه ۹۷
مجلس شورای اسلامی امروز؛ یکشنبه ، هشتم بهمن ماه ۱۳۹۶ بررسی بودجه سال ۹۷ را در صحن علنی در دستور کار قرار داد.
وزیر نیرو وارد کرمانشاه شد/ بازدید از وضعیت تاسیسات آب‌وبرق مناطق زلزله‌زده
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو صبح امروز (یکشنبه) وارد کرمانشاه شد تا از آخرین وضعیت تاسیسات آب و برق مناطق زلزله زده بازدید کند.
سهم‌خواهی تجدیدپذیرها در معدن طلای سیاه
پایگاه خبری راد: انرژی خورشیدی به اندازه‌ای ارزان شده که حتی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که سرشار از ذخایر نفت خام هستند، به انگیزه فروش بیشتر سوخت‌های فسیلی و کنترل میزان آلایندگی کربن‌ به منابع تجدیدپذیر روی آورده‌اند.
صفحه قبل | صفحه بعد