21:54 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک توسعه تعاون

با ۵ میلیون تومان شغل پایدار ایجاد نمی‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف می‌گوید: در شرایطی که سرانه ایجاد اشتغال درکشور ۲۵۰ میلیون تومان و در روستاها بیش از ۵۰ میلیون تومان است، نمی‌توان با ۵ میلیون تومان وام، اشتغال پایدار ایجاد کرد.
ظرفیت تولید برق تجدیدپذیر تا پایان امسال به هزار مگاوات می‌رسد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نیرو با اشاره به اینکه انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران جوان است و به همین منظور نیازمند حمایت از سوی مجلس شورای اسلامی برای توسعه این طرح‌ها هستیم، گفت: روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی با شتاب خوبی در حال پیشرفت است.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
 تعاونی‌های زنان باید تقویت شود
پایگاه خبری راد: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بی‌شک ضرورت تقویت تعاونی‌های موجود زنان و ارتقای آن با فناوری‌ها و رویکردهای نوین از طریق کمک به ایجاد تعاونی‌های جدید با توجه به ظرفیت نیروی تحصیل کرده کشور و ایجاد اشتغال از طریق تعاونی‌ها امکان‌پذیر است.
کشمکش اتحادیه دامپروری مازندران و بانک توسعه و تعاون
پایگاه خبری راد: پس از آنکه مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا از دلایل اصلی فروش سهام دامداران این استان به اصفهان پرده برداشت، بانک توسعه و تعاون نیز این ادعا را بی‌پایه و اساس دانست و طی یک جوابیه‌ای آن را رد کرد اما ظهر امروز، مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری مازندران در یک نشست خبری، این اقدام را به "حیثیت فروشی" تعبیر کرد.
تعاونی‌ها در واگذاری‌های شستا در اولویتند
پایگاه خبری راد: معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری اختصاص ردیف اعتباری مختص بخش تعاون در بودجه و مذاکره برای افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت در صورت مطرح شدن واگذاری ها در شستا اولویت با بخش تعاون خواهد بود.
پیگیری افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون
پایگاه خبری راد: معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانک توسعه تعاون به عنوان بازوی اصلی بخش تعاون یاد کرد و افزایش سرمایه این بانک را عامل مهمی برای تقویت تعاونی‌ها دانست.
بیش از 18 هزار شغل در سامانه رصد، ثبت شدند
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در سال 97 با ثبت 18 هزار و 64 نفر شغل در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی، 60 درصد تعهد 30 هزار نفری اشتغال استان محقق شده است.
مصوب شدن ۷۰ هزار میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی در بانکهای عامل
پایگاه خبری راد: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش بینی طرح‌های اشتغال روستایی در کشور در مجموع حدود ۱۳۰ هزار طرح و میزان تسهیلات درخواستی متقاضیان بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد ریال است که تا به امروز از این میزان درخواست ۷۰ هزار میلیارد ریال در بانک‌های عامل مصوب شده است.
شریعتمداری و تصمیمات مهمش!
پایگاه خبری راد: شریعتمداری از زمان حضورش در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی سه تصمیم مهم گرفته که بازتاب گسترده ای را در بین مردم به همراه خود داشته است.
 واحدهای تولیدی اردبیل در آستانه تعطیلی هستند
پایگاه خبری راد: واحدهای تولیدی استان اردبیل به دلیل پرداخت نشدن تسهیلات سرمایه در گردش تحت فشار شدید هستند که ممکن تعطیلی آنها به زودی اتفاق بیفتد.
امید به تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌های تدوین شده وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی به زودی محقق شود.
تشکیل بانک جدید ممکن نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف معتقد است با سهم ناچیز بخش تعاون در اقتصاد نمی‌توان یک بانک تخصصی برای تعاونی‌ها تشکیل داد. او می‌گوید به جای تشکیل یک بانک دیگر در بخش تعاون، سرمایه بانک توسعه تعاون تقویت شود.
کدام کشورها مشتری پروپاقرص فرش ایران هستند؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف از تجهیز و احیای بیش از۲۰۰۰ کارگاه قالیبافی با حمایت بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت: بر اساس آمارها بیش از یک میلیون بافنده در کشور وجود دارد و مشکل بیمه بسیاری از آنان هم‌چنان لاینحل باقی مانده است.
در طرح اشتغال روستایی فرصت‌سوزی شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های فرش دستباف از پرداخت ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به تعاونی‌های فرش خبر داد و گفت: اگر تعاونی‌هایی که سال گذشته در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند، زودتر به وام اشتغال می‌رسیدند، امروز تولید و ارزش افزوده آن‌ها سه برابر شده بود.