04:20 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک آینده

معاملات مشکوک دو بانک، بورس کالا، شرکت جدید، پنجمین سهم گران + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۲۹ هزار و ۳۰۰ واحدی شاخص، دو بانک، بورس کالا، شرکت تازه وارد، پنجمین سهم گران بازار به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
روند بازارسهام مثبت است
نماد برتر- رئیس سازمان بورس طی سال های ۹۳ تا ۹۵ با بیان اینکه بورس حباب ندارد، گفت: فکر می‌کنم با در نظر گرفتن چشم‌اندازهای پیش رو، روند بازارسهام مثبت است.
تحلیل وضعیت فعلی بازار سهام و پاسخ به ادعای چند اقتصاددان + چند خبر از بانک
نماد برتر- رئیس سابق سازمان بورس و مدیرعامل بانک آینده با اعلام نکاتی درباره بازار سرمایه و پاسخ به ادعای چند اقتصاددان و از درخواست انتقال نماد ، افزایش سرمایه، عرضه اولیه و... خبر داد.
بازگشایی ۱۳ نماد و روز آخر قبل از مجمع چهار شرکت/ تکذیب بازگشت پالایشگاه ها
نماد برتر- در روز چرخش ۱۸۰ درصدی شاخص و تکذیب شایعه بازگشت پالایشگاه ها ، نماد ۱۳ شرکت آماده بازگشایی شد و چهار شرکت هم در روز آخر داد و ستد قبل از مجمع هستند.
آغاز اعطای تسهیلات به شرکت‌های متوسط و بزرگ آسیب دیده از شیوع کرونا
نماد برتر- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از آغاز اعطای دوره سوم اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد و گفت: این تسهیلات به شرکت‌های متوسط و بزرگ با بیش از ۵۰ نیروی انسانی که دارای شرایط باشند، اعطا خواهد شد.
واکنش حناچی به تعطیلی حمل و نقل عمومی و بدعهدی بانک آینده
نماد برتر- شهردار تهران با گلایه از اقدام بانک آینده درعدم پرداخت پول فروش اوراق مشارکت گفت: بانک آینده شش ماه است که ۹۱۰ میلیارد تومان شهرداری تهران را نگه داشته است.
پای شهرداری نیز به بورس رسید
نماد برتر - جزییات درج نماد دو اوراق مشارکت شهرداری تهران در بورس اعلام شد.
سهم بانک‌های دولتی و خصوصی در جبران خسارتهای سیل
پایگاه خبری راد: ۱۷ بانک دولتی و خصوصی برای پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق سیل‌زده با سازمان برنامه و بودجه تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند. ارزش کلی تفاهم نامه های مشترک امضا شده با بانکها در مجموع ۳۰۰۰ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۱۸۰۰ میلیارد تومان توسط بانک‌های دولتی و ۱۲۰۰ میلیارد تومان توسط بانک‌های خصوصی تأمین خواهد شد.
درخواست بانک‌ها برای نشست با رئیس‌جمهور
پایگاه خبری راد: انتقادات پیاپی از نظام بانکی و گله‌مندی از آن در شرایطی که گفته می‌شود ۹۰ درصد بار مالی اقتصاد را به دوش می‌کشند و نادیده گرفته شدن نقش آنها، ‌بهانه‌ای بود تا در نشستی بانکی - بودجه‌ای درخواست نظام بانکی برای نشستی با رئیس‌جمهور به منظور طرح پاره‌ای از مسائل مطرح شود.
حضور واحدهای تحقیق و توسعه صنایع و بانک‌های مختلف در دانشگاه امیرکبیر
پایگاه خبری راد: معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان این‌که سیاست‌های این دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه ایجاد ارتباط با صنایع است، از ارتباط این دانشگاه با بانک‌ها و صنایع مختلف خبر داد.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
شایعات را باور نکنید
پایگاه خبری راد: پس از اختلاس و فرار مدیرعامل وقت بانک ملی در سال ۱۳۹۰، بازار شایعه‌پراکنی اختلاس فرار مسئولان بانکی کشور داغ شده و چند روز پیش برای دومین بار شایعاتی بی‌اساس در مورد یکی از بانک‌های خصوصی کشور مطرح شد.
تخریب پروژه های اقتصادی یا تخریب اقتصاد کشور؟
پایگاه خبری راد: توسعه در جهان امروز با تلاش بی تکلف جمعی با سیاست های اقتصادی پایدار با نقش کار آفرینان اقتصادی و صنعتی محقق می شود. باید زیر ساخت های توسعه پایدار را با الگوهای پیشرفته جهانی همراه ساخت. من دو بار از نزدیک پروژه بزرگ و عظیم «ایران مال» را ملاحظه کرده ام و با ابعاد آن به صورت اجمالی آشنایی دارم. در دنیای امروز چنین پروژه هایی باعث رونق اقتصادی و ایجاد انگیزه نزد کارگزاران و احاد مردم می شود.
 سهام ایران‌مال از بهمن ماه واگذار می شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک آینده از واگذاری سهام پروژه ایران‌مال در بهمن ماه سال جاری از طریق بورس خبر داد.
لزوم ورود سازمان بازرسی به معاملات کارگزاری بانک شهر
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از سازمان بازرسی شهرداری تهران خواست که به موضوع کارگزاری‌های بانک شهر وارد شود.