20:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

باما

کسب سود ۱۱.۱ میلیارد تومانی "کاما" از خرید و فروش سهام زیرمجموعه
نماد برتر- باما از خرید و فروش سهام ذوب روی اصفهان و کسب سود ۱۱.۱ میلیارد تومانی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
بایدن با ۲۶۴ رای الکترال از ترامپ پیش افتاد/ حضور پلوسی در ریاست جمهوری
نماد برتر- جوبایدن با کسب ۲۶۴ رای الکترال از ترامپ با ۲۱۴ رای پیش افتاده و برای ورود به کاخ سفید تنها به ۶ رای دیگر نیاز دارد اما با توجه به ادعای هر دو طرف ، احتمال طولانی شدن نتیجه نهایی وجود دارد.
میزان مشارکت آمریکایی‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ رکورد ۵۰ ساله زد
نماد برتر- حضور آمریکایی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ نشان از برآورد شرکت بیش از ۲۳۹.۲ میلیون نفر واجد شرایط دارد که بیشترین مشارکت را طی ۵۰ سال گذشته رقم زده است.
انتخابات آمریکا چه نقشی در افزایش یا توقف قیمت مسکن در قم خواهد داشت؟!
نماد برتر- رئیس صنف مشاورین املاک قم بر این باور است که انتخابات آمریکا نقش مستقیمی در افزایش قیمت مسکن در قم ندارد.
تحلیل رئیس اتاق تهران از آینده اقتصاد ایران بعد از انتخابات آمریکا
نماد برتر- رئیس اتاق تهران با تحلیل از آینده ایران بعد از انتخابات آمریکا اعلام کرد: در صورت پیروزی بایدن شاید در کوتاه‌ مدت گشایش‌هایی رخ دهد ولی مشکلات اقتصاد تلنبار شده و باید در داخل حل شود.
تحلیلگران درباره انتخاب بایدن یا ترامپ و تاثیر آن بر بورس چه می‌گویند
نماد برتر-فردای انتخابات امریکا چه سهمی بخریم؟ تاثیر پیروزی بایدن یا ترامپ بر گروه‌های مختلف بورسی چه تاثیری میگذارد. کارشناسان در این باره چه میگویند
نیمی از تولید نفت و گاز خلیج مکزیکوی آمریکا تعطیل شد
نماد برتر- تقریبا نیمی از تولید نفت و گاز خلیج مکزیکوی آمریکا روز سه شنبه در آستانه وقوع طوفان گرمسیری زتا تعطیل شد.
خالص خرید ۱۰هزار میلیارد تومانی در کارنامه حقوقی ها
نماد برتر- بورس تهران در حالی نخستین ماه پاییز را با زیان ۱۱.۵ درصدی شاخص کل سپری کرد که در این ماه سهامداران عمده بیشتر در نقش حمایت کننده ظاهر شدند و با خریدهای قابل توجه خود در نهایت حدود ۱۰هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود افزودند. در این میان بخش عمده ای از خرید حقوقی ها در دو گروه بانکی و فلزات اساسی متمرکز بود.
مسیر بازگشت نفت ایران و ونزوئلا به بازار کوتاه می‌شود
نماد برتر- در صورت پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا و بازگشت وی به دیپلماسی با ایران و ونزوئلا، ممکن است مسیر بازگشت نفت این دو کشور عضو اوپک به بازار جهانی کوتاه شود اما بررسیها، مذاکرات و دستیابی به توافق ماهها زمان خواهد برد.
 ریزش دوباره بورسها در اروپا و آمریکا
نماد برتر- بیشتر شاخصهای بورسی غربی قرمزپوش شدند.
برنامه افزایش سرمایه سنگین و ۲۷۰۰ درصدی شرکت بورسی از تجدید ارزیابی
نماد برتر- شرکت باما از اتمام مراحل کارشناسی دارایی های مورد ارزیابی و افزایش سرمایه ۲۷۰۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
توقف یک ساعته و دو روزه ۴ نماد / محدودیت‌های جدید اوراق تسهیلات مسکن
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۴ شرکت برای یک ساعت و دو روز کاری بسته و محدودیت‌های جدید اوراق تسهیلات مسکن مربوط به دو بانک مسکن و ملی ایران اعلام شد.
پنج بانک و ۱۰ شرکت به تابلو معاملات بازگشتند / تعلیق یک نماد و چهار توقف موقت
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام و تعلیق پنج نماد ، پنج بانک از جمله بانک های ملت و اقتصاد نوین به همراه ۱۰ شرکت دیگر آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند .
توقف موقت چهار بانک و ۴ نماد دیگر / ۱۶ شرکت به تابلو معاملات بازگشتند
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام چهار بانک و چهار شرکت ، ۱۶ سهم دیگر از جمله پالایشگاه تهران آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند .
سود ۱۳۳.۳ میلیاردی تسعیر مطالبات ارزی فروش صادراتی یک شرکت
نماد برتر- شرکت بورسی باما از سود ۱۳۳.۳ میلیارد تومانی تسعیر مطالبات ارزی حاصل از فروش صادراتی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.