12:54 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازنگری

اغواگری را بازنگری کنید!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس دستور بازنگری مصوبه تعیین مصادیق اغواگری را صادر کرده است.
خصوصی سازی اشتباه دو صنعت مهم بورس و چالش های فولاد و معادن
نماد برتر- یکی از مدیران ایمیدرو با انتقاد از خصوصی سازی اشتباه دو صنعت مهم بورس و اقداماتی که منجر به گسست زنجیره فولاد و معادن شده ، چالش های را اعلام و خواهان شفافیت در قیمت گذاری ها شد.
مقایسه وضعیت بورس و بازارهای موازی در آینده
نماد برتر- رئیس هیئت مدیره بورس تهران، با اشاره به گزارش های مثبت ۹ ماهه شرکت ها، اظهار کرد: این گزارش‌ها حاکی از روند درآمدی رو به رشد و تکرار شونده دارند و باید گفت در افق بلندمدت بازار سرمایه بهتر از بازارهای موازی خواهد بود.
انتقاد از عدم غربالگری سهامداران و معضل سینگال فروشی / معرفی نرم افزار جدید
نماد برتر- سرپرست امور اعضا شرکت بورس از عدم غربالگری سهامداران در شرکت های کارگزاری انتقاد کرد و گفت: برخی با گذراندن دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی ، سینگال فروشی می کنند .
طرح تحقیق و تفحص مجلس از بانک های خصوصی تصویب شد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و اقتصادی مجلس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات و بانک های خصوصی در جلسه علنی امروز خبر دادند.
عزم فولادی برای حمایت از حقوق میلیون‌ها سهامدار/ بیانیه‌ای برای تامل بیشتر در طرح فولادی مجلس
نماد برتر- بورس کالای ایران امروز میزبان نشست رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده وزارت صمت با مدیران شرکت های بزرگ فولادی کشور بود که در این نشست علاوه بر همدلی و عزم مدیران فولاد برای حمایت از حقوق سهامداران، نماینده وزارت صمت بر تعامل همه جانبه این وزارتخانه با بازار سرمایه تاکید کرد؛ در پایان این نشست، مقرر شد بیانیه‌ای برای تامل بیشتر کمیسیون صنایع مجلس در طرح فولادی نگارش و به نمایندگان ارسال شود تا بهترین تصمیم‌ها در این حوزه با تعامل صنعت فولاد، بازار سرمایه، مجلس و وزارت صمت اتخاذ شود.
هشت مصوبه مهم هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار
نماد برتر- در جلسه امروز، جمعه هفدهم بهمن ماه ۹۹، هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور روان سازی و تعدیل معاملات در بازار سرمایه، هشت بند را به تصویب رساند.
۶ انتظار کارگزار بورس از رئیس جدید سازمان برای ارتقای جایگاه بازار
نماد برتر- عضو هیات مدیره کانون کارگزاران بورس با اشاره به اهمیت و جایگاه بازار سرمایه با بیش از ۵۰ میلیون سهامدار، ۶ انتظار از رئیس جدید سازمان بورس برای ارتقای جایگاه بازار مطرح کرد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که مهم ترین موضوعات به راه اندازی «تالار حراج باز» از فردا و انجام مراحل نهایی برای آغاز معاملات مناقصه در بورس کالا اختصاص داشت.
"کتوکا" برای هر سهم ۲۸۳۹ریال سود پوشش داد
نماد برتر- شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در ۹ماه کاری توانسته برای هرسهم ۲هزار و ۸۳۹ریال سود پوشش دهد.
تحلیلی از عوامل جذب سرمایه‌گذار خارجی و دلایل شکست ایران + تجربه مالزی
نماد برتر- رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران ، تحلیلی از اثر عوامل اثرگذار در جذب سرمایه‌گذاری خارجی و دلایل عدم موفقیت ایران ارایه کرد .
لایحه ثبت اشخاص حقوقی تقدیم مجلس شد
نماد برتر- معاون رییس جمهور با توجه به گذشت حدود ۸۰ سال از تصویب قانون ثبت شرکت‌ها و ضرورت اصلاح و بازنگری آن از تقدیم لایحه ثبت اشخاص حقوقی به مجلس خبر داد.
دستورالعمل تنظیم بازار محصولات بزرگترین صنعت بورس بازنگری و ابلاغ شد
نماد برتر- دستورالعمل تنظیم بازار محصولات بزرگترین صنعت بورس یعنی صنعت پتروشیمی با چند هدف و ۷ محور اصلی بازنگری و ابلاغ شد .
رابطه مالی جدید دولت و نفت با لغو سهم ۱۴.۵ درصدی شرکت نفت از صادرات
نماد برتر- طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در راستای اصلاح رابطه مالی دولت و نفت سهم ۱۴.۵ درصدی این شرکت از فروش نفت از بودجه حذف و با توجه به هزینه‌های انجام شده تعیین خواهد شد.
درخواست بازنگری در حقوق ۱۵ میلیون تومان کارکنان شرکت‌های دولتی
نماد برتر- سازمان برنامه و بودجه ، خواهان بازنگری در میانگین دستمزد ماهانه ۱۵ میلیون تومانی کارکنان شرکت‌های دولتی در سال آینده شد.