18:48 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار پول و سرمایه

سازوکارهای برون‌رفت از بحران ارزی
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان گفت که بنیه کارشناسی ما می‌تواند سازوکارهای برون رفت از این بحران را نشان دهد.
بازار ثانویه، بازار ثالثیه را به وجود می‌آورد
پایگاه خبری راد: یک دکترای اقتصاد گفت: بازار ثانویه ارز نسبت به تصمیمات قبلی دولت راه‌حل بهتری بود اما این راهکار اصلی نخواهد بود، زیرا در کنار این بازار ثانویه یک بازار ثالیه نیز بوجود می‌آید که قیمت ارز در این بازار حدود 3000 تومان با قیمت ارز بازار ثانویه متفاوت خواهد بود.
در فضای توزیع رانت شفافیت معنا ندارد
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود گفت: نمی‌توان رانت ایجاد کرد و به افراد گفت که محض رضای خدا از رانت استفاده نکنید چرا که اساسا نباید رانت به وجود آوریم.
قیمت‌گذاری "رانت" می‌آورد
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران تاکید کرد: اگر به دوره قیمت‌گذاری محصولات بازگردیم، دوباره عده‌ای با در دست داشتن توصیه‌نامه‌ها و سفارش‌ها به دنبال رانت می‌افتند و نتیجه بازگشت به دوران قیمت گذاری، عقبگرد بزرگ اقتصادی است.
انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان حوزه کشاورزی
پایگاه خبری راد: بانک کشاورزی و معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری با هدف به‌کارگیری ظرفیت‌های بازار پول و سرمایه کشور برای رشد و توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان، در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه امضا کردند.
رسانه‌بازی و رسانه‌سازی
پایگاه خبری راد: دکتر ابراهیم حسینی- کارشناس اقتصادی
یک استاد دانشگاه: جذابیت سرمایه گذاری در بورس در نیمه دوم سال بیشتر می شود
پایگاه خبری راد: یک استاد دانشگاه با بیان اینکه میزان بازدهی بازارهای پول و سرمایه تقریبا در شرایط برابر قرار گرفته است، گفت: تثبیت قیمت های جهانی و پایدار بودن آن پس از رشدی که داشتند و احتمال رشد آرام نرخ دلار، نشان می دهد احتمالا نیمه دوم سال برای سرمایه گذاری در بورس حتی جذاب تر از نیمه اول سال باشد.
صفحه قبل | صفحه بعد