15:54 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

باخ

آمار مبتلایان به کرونا و فوتی ها کمتر شد / وضعیت قرمز ۲۷ استان
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۲۹۳۱ بیمار جدید و فوت ۴۳۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: روند مبتلایان و جان باختگان کرونا نسبت به دیروز کاهش یافته است.
تشکیل پرونده قضایی در پی حریق یکی از کارخانه‌های پتروشیمی جزیره خارگ
نماد برتر- رییس دادگستری خارگ از تشکیل پرونده قضایی در پی حریق یکی از کارخانه‌های پتروشیمی جزیره خارگ خبر داد.
پتروشیمی بورسی دچار حریق شد/ یک فوتی و ۵ مصدوم تاکنون
نماد برتر- در پی حادثه آتش‌سوزی در پتروشیمی خارگ، نیروهای آتش‌نشانی و امدادی با حضور در محل به انجام اقدامات لازم پرداختند اما تاکنون یک نفر جان باخته و چهار نفر دیگر مصدوم شده اند.
رعایت نکنید پلمب مغازه واحدهای متخلف صنفی قطعی است
نماد برتر- اتاق اصناف مرکز قم در خصوص تعطیلی همه گروه‌های شغلی به غیر از مشاغل گروه یک، با صدور اطلاعیه ای هشدار داد: با واحدهای صنفی متخلف بدون تذکر و صدور اخطار قبلی برخورد و این اماکن پلمب می شود.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۳۴۲۱ بیمار جدید و فوت ۴۸۰ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه رکوردزنی کرونا از شناسایی ۱۳۴۲۱ بیمار جدید و فوت ۴۸۰ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت : ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۳۳۵۲ بیمار جدید و فوت ۴۸۲ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه روند افزایشی آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا از شناسایی ۱۳۳۵۲ بیمار جدید و فوت ۴۸۲ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
ادامه رکورد زنی کرونا در ایران با شناسایی ۱۳۰۵۳ نفر و فوت۴۸۶ بیمار
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۳۰۵۳ بیمار جدید و فوت ۴۸۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته حبر داد.
بررسی امروز واگذاری سهام عدالت و پاسخ وزیر اقتصاد به ۲۲ سئوال نمایندگان
نماد برتر- کمیسیون اقتصادی مجلس امروز اقدام به بررسی واگذاری سهام عدالت می کند و وزیر اقتصاد سه شنبه به ۲۲ سئوال نمایندگان پاسخ خواهد داد.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۱۲۰۳ بیمار جدید و فوت ۴۵۲ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۱۲۰۳ بیمار جدید و فوت ۴۵۲ نفر ،طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
مذاکرات محرمانه تولیدکنندگان اوپک پلاس به کجا رسید؟
نماد برتر- مذاکرات میان اوپک و متحدانش در خصوص به تاخیر انداختن برنامه افزایش تولید نفت در ابتدای سال آینده به تاخیر سه تا شش ماهه افزایش تولید متمرکز شده است.
۴۵۷ فوتی و ۱۱ هزار و ۵۱۷ ابتلای جدید کرونا در کشور
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۱ هزار و ۵۱۷ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه طی این مدت ۴۵۷ تن نیز جان باختند.
رکورد زنی کرونا ادامه دار شد : ۱۰۳۳۹ بیمار جدید و فوت ۴۵۳ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۰۳۳۹بیمار جدید و فوت ۴۵۳ نفر طی۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
ادامه روند هولناک صعود کرونا : شناسایی ۱۰۴۶۳ بیمار و فوت ۴۵۸ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به ادامه روند صعودی کرونا از ثبت رکورد هولناک دیگر با شناسایی ۱۰۴۶۳ بیمار جدید و فوت ۴۵۸ نفر خبر داد.
رکورد هولناک کرونا در ایران : شناسایی۹۲۳۶ بیمار جدید و فوت ۴۵۹ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی۹۲۳۶ بیمار جدید کرونایی و فوت ۴۵۹ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته از ثبت رکوردی هولناک خبر داد.
بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بورس/ جایی برای باخت نمانده است
نماد برتر- گرچه طی روزهای اخیر بازار سرمایه باز هم به روند ریزشی خود ادامه داده است اما برخی کارشناسان تاکید دارند که در حال حاضر با توجه به کف رسیدن قیمت در بازار بورس بهترین زمان برای سرمایه گذاری در آن بوده و باید با دید باز در آن خرید کرد، اکنون به هیچ عنوان زمان مناسبی برای فروش نیست و سرمایه گذاران دیگر جایی برای باخت ندارند پس بیایند و پله پله خرید کنند.