20:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اینترنت اشیاء

 اتصال قوه قضاییه و وزارت اقتصاد به سامانه‌های دولت الکترونیکی
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیگیری مذاکرات برای اتصال قوه قضاییه و وزارت اقتصاد به سامانه‌های دولت الکترونیکی خبر داد.
اینستاگرام هم باید در کشور نماینده پاسخگو داشته باشد
پایگاه خبری راد: فیروز آبادی با بیان اینکه در مرکز ملی فضای مجازی معتقدیم رسانه‌های خارجی که بیش از یک میلیون کاربر دارند، حتما باید داخل کشور نماینده داشته باشند.
همکاری شیائومی با شرکت سوئدی IKEA جهت تحقق خانه هوشمند!
پایگاه خبری راد: شرکت چینی شیائومی به منظور توسعه پلت‌فرم خانه های هوشمند و اینترنت اشیا قصد دارد وارد همکاری با شرکت سوئدی IKEA شود.
استفاده ۱۱۰ درصد ابهای زیرزمینی کشور
پایگاه خبری راد: مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی گفت: از ۱۱۰ درصد ابهای زیر زمینی کشور استفاده می شود.
اجرای طرح ارتقای سوپرکامپیوتر دانشگاه امیرکبیر تا دو هفته آینده
پایگاه خبری راد: رییس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارتقای سوپر کامپیوتر این دانشگاه از تهیه و ارائه طرح ارتقای این سوپرکامپیوتر با مشارکت بخش خصوصی در دو هفته آینده خبر داد.
پیش‌بینی بسته ارزی اپراتورهای تلفن /افزایش تعرفه‌ها طبق مقررات بود
پایگاه خبری راد: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ‌با اشاره به این‌که بسته‌ای برای مقابله با تحریم‌ها و نوسانات ارزی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه شده است گفت: با ارائه این بسته مشکلی در زمینه تامین ارز اپراتورها نداریم.
واگذاری مدیریت اینترنت به نیروهای مسلح شایعه است یا تحلیل غلط
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان پدافند غیرعامل درباره طرح واگذاری مدیریت اینترنت به نیروهای مسلح، گفت: اینها یا شایعه است یا تحلیل غلط.
برگزاری پیش رویداد "استارت‌آپ ویکند دریاچه ارومیه" در دانشگاه صنعتی شریف
پایگاه خبری راد: دبیر علمی جشنواره تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه گفت: پیش رویداد استارت آپ ویکند دریاچه ارومیه امروز (۱۳ آبان) در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار می‌شود.
لزوم رقابتی کردن خودرو، فولاد و پتروشیمی
پایگاه خبری راد: گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه جهت‌گیری این وزارتخانه به سمت حمایت از فناوری‌های پیشرفته خواهد بود، گفت: ارتقای جایگاه فناوری نوین در رقابتی کردن صنایعی نظیر فولاد، پتروشیمی و خودرو است.
لزوم رقابتی کردن خودرو، فولاد و پتروشیمی
پایگاه خبری راد: گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه جهت‌گیری این وزارتخانه به سمت حمایت از فناوری‌های پیشرفته خواهد بود، گفت: ارتقای جایگاه فناوری نوین در رقابتی کردن صنایعی نظیر فولاد، پتروشیمی و خودرو است.
انتقاد رئیس جمهور سابق آمریکا از قانون‌گذاری افراطی بر بلاک‌چین
بیل کلینتون به‌تازگی از قانون‌گذاری‌های افراطی و بیش از حد برای صنعت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتالی به شدت انتقاد کرده است.
تکمیل ماهواره "ظفر" تا سال آینده/تلاش برای کسب بازارهای فضایی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به طراحی و ساخت ماهواره ظفر در دانشگاه علم و صنعت، گفت: دقت این ماهواره 22.5 درجه است که تا سال آینده تکمیل می‌شود و ما امیدواریم بتوانیم این ماهواره را به موقع در مدار قرار دهیم.
ضرورت وجود مدیریت علمی در کنترل شرایط آبی در کشور/٣٣٤ شهر تحت تنش آبی
پایگاه خبری راد:معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا کنترل بر ضرورت وجود مدیریت پیوسته و علمی در کنترل شرایط آبی در کشور تاکید کرد و گفت: امسال ٣٣٤ شهر تحت تنش آبی قرار دارند که به دلیل کاهش بارش‌ها، این رقم در سال گذشته ٢٨٤ شهر بود.
کالیفرنیا پیشگام در امنیت دستگاه‌های متصل به اینترنت اشیاء
پایگاه خبری راد: کالیفرنیا نخستین ایالت آمریکاست که قانون امنیت سایبری دستگاه‌های هوشمند را به تصویب رسانده و به زودی آن را اجرایی خواهد کرد.
صرفه‌جویی ۱۲۵ ساعته وقت شهروندان با زندگی در شهرهای هوشمند
پایگاه خبری راد: شهر هوشمند به معنای بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در زیرساخت‌های شهری به منظور افزایش بهره‌وری عملیاتی، اشتراک‌گذاری داده به عموم شهروندان و بهبود بخش کیفی خدمات دولت و رشد رفاه اجتماعی است.