10:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایمن سازی

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در کامرانیه
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در خیابان کامرانیه تهران گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
معماری بومی روستاها در حال از بین رفتن
پایگاه خبری راد: معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، موضوع روستاهای گردشگری و دارای بافت با ارزش را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: معماری بومی روستاها به شدت در حال از بین رفتن است.
ماجرای سیم‌کارت مخصوص کودکان چیست؟
پایگاه خبری راد: قرار است سیم‌کارت کودکان از طریق ارایه محتوا و امکانات جذاب و متنوع فضای جدیدی را برای قشر کودک و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم آورد و همه نیازهای این رده سنی در فضای مجازی را اغنا کند تا خانواده‌ها با کمال اطمینان اجازه دهند فرزندانشان به فضای مجازی ورود کرده و از این سیم‌کارت استفاده کنند.
آغاز پذیرش مسافر در بخش میانی خط ۷ متروی تهران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آغاز پذیرش مسافر در خط ۷ متروی تهران بلافاصله پس از افتتاح آن توسط شهردار تهران خبر داد.
دستگاه‌های نظارتی بر ناایمن بودن خط ۷ مترو تأکید داشتند
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد هشدار دستگاه‌های نظارتی در مورد خط ۷ مترو توضیحاتی ارائه کرد.
نیمی از برج‌های پایتخت کاملاً ایمن‌اند
پایگاه خبری راد: مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران با اشاره به وجود قریب به ۱۸۰۰ ساختمان بالای ۱۲ طبقه در تهران گفت: از این تعداد حدود ۹۰۰ برج از دید معاونت شهرسازی و معماری با آخرین دستورالعمل‌های ساختمان‌سازی احداث ‌شده‌اند و کاملاً ایمن‌اند.
علت واقعی لغزش خودروها در جاده چالوس مشخص نیست
پایگاه خبری راد: مدیرکل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با قطعیت نمی‌توان در مورد علت لغزندگی برخی نقاط در محور کرج – چالوس نظر داد.
ساختمان‌های تجاری غیراستاندارد پلمب می‌شوند
پایگاه خبری راد: در سطح کشور به ویژه در بافت فرسوده و بازار، پلاسکوهای دیگری وجود دارند که امکان ایجاد حادثه دلخراش از سوی آن‌ها می‌رود؛ لذا مقرر شده در صورت عدم ایمن‌سازی، این واحدها با دستور قضایی پلمب شوند.
قیمت بلیت قطار ۱۰ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: پس از چند ماه گمانه زنی، سرانجام با موافقت راه آهن و سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده قیمت بلیت قطار افزایش یافت.
شناسایی 900 پلاک خطرناک در بازار/ استقرار آتش‌نشان مقیم در پاساژها
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه 12 در مورد آخرین وضعیت ایمن سازی بازار بزرگ تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
شناسایی 900 پلاک خطرناک در بازار
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه 12 در مورد آخرین وضعیت ایمن سازی بازار بزرگ تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
تشریح آخرین وضعیت خط 7 مترو
پایگاه خبری راد: بر اساس شواهد و طبق بازدید‌هایی که از خط ۷ مترو صورت گرفته متاسفانه روند ایمن سازی پروژه بسیار کند پیش می‌رود و امیدواریم معاونت حمل و نقل و ترافیک بتواند به وعده خود مبنی بر بهره برداری از این خط تا پایان خردادماه عمل کند.
آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات راهداری در دور دوم سفرهای نوروزی
پایگاه خبری راد: جانشین معاونت راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از آماه باش کامل نیروهای و تجهیزات راهداری در طول سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: ۶۷۴ راهدارخانه ، ۱۲۰۰ اکیپ راهدار، ۱۴ هزار پرسنل راهدار به همراه ۹۲۰۰ دستگاه ماشین ٖآلات راهداری برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در حالت آماده باش هستند.
افزایش تعرفه عامل توسعه تجدیدپذیرها
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر نیرو گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار شده تا پایان امسال ظرفیت انرژی‌های تجدید پذیر به 1000 مگاوات برسد اما امیدواریم که در تعرفه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر تحرک بیشتری حاصل شود تا شاهد افزایش سرمایه گذاری‌ها در این حوزه باشیم.
97 ، سالی خوب برای مترو/ فاینانس در راه متروی پایتخت
پایگاه خبری راد: بارها از مسئولان مختلف شنیده‌ایم که تنها راه حل آلودگی هوا و ترافیک، توسعه حمل و نقل عمومی به‌ویژه مترو است، در سالهای اخیر نیز مسئولان شهر به توسعه مترو توجه زیادی داشتند اما آنچه که حالا در پس انتشار سند تحویل و تحول شهرداری مشخص شده، گواه این است که مترو در طول سالهای اخیر می‌توانست بهتر از شرایط موجود باشد. هرچند که عضو شورای شهر اعلام کرده که سال 97، سال خوبی برای مترو خواهد بود.