03:58 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپ استور

اپلیکیشن ارز دیجیتالی رکورد بیش‌ترین دانلود را شکست!
پایگاه خبری راد: با توجه به استقبال بی‌نظیر از ارزهای دیجیتالی رمزنگاری‌شده، در هفته اخیر اپلیکیشن صرافی ارزهای دیجیتالی کوین بیس، جایگاه نخست بیش‌ترین تعداد دانلود در فروشگاه اپ‌استور را به خود اختصاص داد.
حذف تبلیغات از اپلیکیشن تشخیص موسیقی شازم
پایگاه خبری راد: اپل بعنوان مالک اپلیکیشن تشخیص موسیقی شازم، تبلیغات را به‌طور کامل از پلتفرم آن حذف کرد.
اپلیکیشن‌های آیفون ناقض حریم خصوصی کاربران
پایگاه خبری راد: بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب گوشی‌های آیفون اطلاعات مربوط به مکان جغرافیایی کاربران را به سرقت برده و به شرکت‌های دیگری ارسال می‌کرده‌اند.
بدافزاریاب اپل اطلاعات کاربرانش را می‌دزدد
پایگاه خبری راد: کارشناسان حوزه امنیت سایبری به تازگی دریافته‌اند که یکی از اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور که برای جلوگیری از نفوذ بدافزارهاست، اطلاعات شخصی کاربرانش را جمع‌آوری کرده و تحویل چین داده است.
اپل یک فیلترشکن فیس‌بوکی را از اپ استور حذف کرد
پایگاه خبری راد: اپل اعلام کرده که یک اپلیکیشن فیلترشکن (VPN) تحت عنوان Onavo Protect را از فروشگاه اینترنتی اپ‌استور حذف کرده است.
پرچمداران سامسونگ میزبان انیموجی‌های جدید
پایگاه خبری راد: سامسونگ قصد دارد به منظور افزایش محبوبیت گوشی‌های پرچمدارش، انیموجی‌های جدید مبتنی بر واقعیت افزوده را به گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس بیفزاید.
جست‌وجوی صوتی برنامه‌ها به اپ استور اپل اضافه شد
پایگاه خبری راد: اپل قابلیت جدیدی را به فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور اضافه کرده است که در آن کاربران قادر خواهند بود اپلیکیشن‌های موردنظر خود را با ارسال دستور صوتی بیابند و سپس دانلود کنند.
دانلود اپلیکیشن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رکورد زد
پایگاه خبری راد: بر اساس اعلام موسسه و سایت App Annie منتشر کرده است، کاربران گوشی‌های هوشمند در طول مدت زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، رکورد تازه‌ای را در خرید و دانلود اپلیکیشن به ثبت رساندند.
دلایل دانلود نشدن برخی از اپلیکیشن‌ها
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور و بررسی عواملی که موجب می‌شود اپلیکیشن‌های موردنظر بسیاری از کاربران، با موفقیت نصب و دانلود نشود، می‌پردازد.
جزئیات به‌روزرسانی نسخه موبایلی مرورگر مایکروسافت اج
پایگاه خبری راد: مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج که به تازگی در پلت‌فرم‌های اندروید و iOS منتشر شده بود، در آینده نزدیک شاهد یک به‌روزرسانی جدید خواهد بود.
برخی اپلیکیشن‌های پولی اپ استور رایگان شد
پایگاه خبری راد: امروز مصادف با تاریخ ۱۰ ژوئیه سال ۲۰۱۸ میلادی، دهمین سالگرد تولد فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل است.
جی‌میل بریدگی نمایشگر آیفون ۱۰ را پوشش می‌دهد
پایگاه خبری راد: گوگل با انتشار نسخه جدید و به‌روزرسانی شده از برنامه پست الکترونیکی جی‌میل، به کاربران آیفون ۱۰ اعلام کرد که از این پس می‌توانند از برنامه همگام‌سازی شده جی‌میل با گوشی خود بهره ببرند.
تماس ویدیویی و صوتی به اینستاگرام اضافه شد
پایگاه خبری راد: سرانجام قابلیت مکالمه صوتی و تصویری نیز به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.
برنامه‌ای هوشمند برای آگاهی از سلامت خوراکی‌ها
پایگاه خبری راد: اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به نوع خوراکی و رژیم غذایی خود حساسیت زیادی نشان می‌دهید، حتما از اپلیکیشن کد چک (Codecheck) استفاده کنید.
نقشه اپل خراب است؛ از گوگل مپ استفاده کنید
پایگاه خبری راد: خیل عظیمی از کاربران دستگاه‌های الکترونیکی اپل نظیر آیفون اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند از برنامه نقشه اپل (Apple Maps) استفاده کنند.