10:10 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

امنیتی

گوگل به جاسوسی از کارمندانش متهم شد
نماد برتر- سازمان فدرال برد ملی روابط کارگری آمریکا (NRLB) با تنظیم شکایتی علیه گوگل، این شرکت فناوری را به نقض قوانین متعدد نیروی کار در جریان سرکوبی فعالیتهای کنشگری کارمندانش در سال گذشته متهم کرد.
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟
نماد برتر- اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.
گروه اقتصادی کابینه بایدن معرفی شد / دریافت اولین گزارش اطلاعاتی و امنیتی
نماد برتر- رئیس جمهور منتخب آمریکا که اولین بار گزارش اطلاعاتی و امنیتی را دریافت کرد، دست به معرفی گروه اقتصادی زد که با رکوردهایی همراه شده است .
درخشش نفت مهارناپذیر ماند
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه روند یکسانی نداشتند اما در آستانه نشست وزیران اوپک پلاس برای چهارمین هفته متوالی افزایش پیدا کرد.
بودجه ۳۳۳ میلیون دلاری انگلیس برای حذف تجهیزات مخابراتی هواوی
نماد برتر- انگلیس پس از ممنوع کردن استفاده از تجهیزات ساخت شرکت هواوی چین در شبکه های نسل پنجم، ۲۵۰ میلیون پوند (۳۳۳ میلیون دلار) برای متنوع کردن منابع تجهیزات ۵G هزینه خواهد کرد.
مسئولان و مدیران یک سال قبل از اتمام مسئولیت و سه سال بعد ممنوع خروج شدند
نماد برتر- طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران یک سال قبل از اتمام مسئولیت تا سه سال بعد از مفنک شدن توسط مجلس تهیه و تدوین شد.
افزایش خطرات حملات سایبری ناشی از استرس
نماد برتر- ۸۰ درصد شرکت‌ها می‌گویند افزایش خطر امنیت سایبری ناشی از عوامل انسانی در طول همه‌گیری COVID-۱۹‌، به‌ویژه در زمان استرس شدید، یک چالش ایجاد کرده است.
ایجاد تراکنش‌های ایمن و مطمئن با سرویس‌های دانش‌بنیان داخلی
نماد برتر- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه راهکارهای ایمن، جامع و کارآمد موجب شده که تراکنش‌های بانکی ایمن و مطمئن در کشور ایجاد شود.
برخورداری ۱۹ هزار شعبه بانکی از تجهیزات و پشتیبانی الکترونیکی داخلی
نماد برتر- گروهی از محققان علاوه بر ساخت و راه‌اندازی سامانه ارزیابی هوشمند روسازی جاده‌ای و تجهیز و پشتیبانی تخصصی از بیش از ۱۹ هزار شعبه بانکی، موفق به ارائه راهکارهای نوین برای کنترل تردد جاده‌ای شدند.
ممنوعیت وی چت و تیک تاک اجرایی می‌شود
نماد برتر- مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد انتظار دارد تلاش دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای ممنوعیت اپلیکیشنهای چینی وی چت و تیک تاک نهایتا موفق شود.
در قانون‌گذاری حوزه فضای مجازی با خلأ مواجهیم
نماد برتر- کارشناسان فناوری اطلاعات با اشاره به خلأهای قانونی و تنظیم‌گری در حوزه سایبری، عنوان کردند با وجود بروز تحولات فضای مجازی در سال‌های گذشته، قوانین سایبری در ایران به‌روز نشده و جرائمی که در نظر گرفته‌شده، متناسب با جرائم همان سال‌ها است.
سرقت نفت و تولید بنزین دست ساز در ونزوئلا!
نماد برتر- مردم ونزوئلا که مدتهاست از کمبود بنزین رنج می برند، نفت را از میادین نفتی که فعالیت ندارند، دزدیده و بنزین دست ساز تولید می کنند.
جزئیات نحوه فعالیت صنوف از شنبه در تهران
نماد برتر- میزان ذخایر ارزی ترکیه به حدود ۴۰ میلیارد دلار رسید. براساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از روز شنبه فقط مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت هستند و همین مشاغل نیز برای فعالیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند.
نسل جدید پیام رسان اندروید آماده عرضه شد
نماد برتر- گوگل در یک سال و نیم گذشته در حال طراحی نسل جدید پیام رسان برای کاربران آندروید بوده تا جایگزین سرویس پیام متنی غیرمطمئن و قدیمی شود و سرانجام محصول جدید را آماده عرضه کرده است.