08:18 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

الکترونیکی شدن

جریمه عدم پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها
پایگاه خبری راد: با توجه به الکترونیکی شدن عوارض چهار آزادراه از بامداد ۲۸ اسفندماه سال ۱۳۹۷، در صورتی که مالکان خودروهای عبوری از این مناطق، تا ۲۴ فروردین‌ماه عوارض خود را پرداخت نکنند ۳۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. پس از ۲۴ فروردین نیز تنها مهلت ۴۸ ساعته برای پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها در نظر گرفته شده است.
ترانزیت کالا بین ایران و آذربایجان الکترونیکی می‌شود
پایگاه خبری راد: بر اساس توافقنامه گمرکی میان ایران و جمهوری آذربایجان، از ابتدای ژوئن (۱۰ خرداد ۹۸) فرآیند ترانزیت کالا میان دو کشور الکترونیکی می‌شود که با این اقدام، اسناد کاغذی ترانزیت میان گمرکات ایران و آذربایجان حذف و اطلاعات به صورت الکترونیک مبادله خواهد شد.
الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه قزوین-رشت و تهران - ساوه تا آخر سال
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی از الکترونیکی شدن پرداخت عوارض دو آزادراه کشور در پایان سال جاری خبر داد.
ترافیک مرسولات پستی در سراشیبی کاهش
پایگاه خبری راد: آمار ترافیک مرسولات پستی از بیش از ۶۷۲ میلیون در سال 1394 به ۲۷۶ میلیون در سال جاری رسیده است که نشان‌دهنده رشد منفی ترافیک مرسولات پستی است و شاید مهم‌ترین عامل آن، توسعه ارتباطات الکترونیکی باشد.
اجرای طرح الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در آزادراه‌های بین شهری از دو هفته آینده
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی از آغاز اجرای آزمایشی طرح حذف ایستگاه‌های عوارض و الکترونیکی کردن پرداخت عوارض در آزادراه‌های بین شهری طی یکی دو هفته آینده خبر داد.
ایران الکترونیکی؛ بایدها و شایدها
پایگاه خبری راد: در شرایطی که کشورمان نیازمند برون‌رفت از فشار اقتصادی و افزایش بهره‌وری است، ادامه شیوه‌های سنتی مدیریت، شکاف بزرگی در نحوه اداره کشور نسبت به کشورهای دیگر ایجاد می‌کند؛ در حالی‌که دولت الکترونیکی می‌تواند علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، تسهیل شدن خدمات را در پی داشته باشد.
لینک خور ایرانی‌ها بیشتر می‌شود
پایگاه خبری راد: چند سالی است که مبحث شهر الکترونیک در ایران در بین محافل تخصصی مطرح می‌شود و طرفداران زیادی نیز به خود جلب کرده است، در این بین نکته مهم تعریف درست از الکترونیک سازی شهر و خدماتی است که می‌توان با آن در زندگی روزمره مردم تاثیر مطلوب و مناسب داشت.
اعلام نتایج جدیدترین ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی
پایگاه خبری راد: نتایج جدیدترین ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.
تصویب سند درمان کشور از بسیاری از پارتی بازی ها جلوگیری می کند
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: سند درمان کشور در دولت تصویب شد و فضای درمانی با تصویب این سند تا سال ۱۴۰۴ ساماندهی خواهد شد.
رویکرد جدی سازمان بیمه سلامت در استفاده از تجارب ترکیه در استقرار نظام الکترونیک
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بر استفاده از تجارب ترکیه در حوزه استقرار نظام الکترونیک خدمات با هدف ارائه خدمات ‌با کیفیت به بیمه شدگان تاکید کرد.
سالی ۳۳۰ هزار تبعه خارجی مجاز در کشور بیمه می‌شوند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره وضعیت بیمه اتباع مجاز گفت: برابر قانون برنامه ششم، دولت مکلف شده که اتباع مجاز خارجی را تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار دهد.
درآمد گمرک رکورد شکست
پایگاه خبری راد: با رسیدن به بهترین سال درآمدی گمرک در نیمه نخست سال جاری، رکورد درآمد گمرکی در ایران شکست.
افزایش ۱۷ درصدی صادرات میوه/ تسهیلات برای حمل مستقیم کالا تا مرز
پایگاه خبری راد: صادرات میوه‌ در نیمه نخست امسال به بیش از یک میلیون تن رسید.
در یک برنامه تلویزیونی درباره «صندوق های بازنشستگی» تشریح شد
پایگاه خبری راد: نایب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از افزایش سن ازدواج و طولانی تر شدن دوران زندگی فرزندان با پدر و مادر در حالی که هزینه تحصیلات تکمیلی هم دارند، از غیرشفاف بودن ۳۰ درصد اقتصاد کشور و همچنین از اشغال شدن حدود ۲ میلیون فرصت شغلی توسط اتباع خارجی به عنوان عوامل تضعیف کننده صندوق‌های بیمه‌ای یاد کرد و گفت: وقتی به سمت شفاف سازی اقتصادی حرکت کنیم، به طبع منابع ورودی صندوق های بیمه‌ای از محل اشتغال‌های تازه، بیشتر خواهد شد.
دولت الکترونیکی ایران چطور پیشرفت کرد؟
پایگاه خبری راد: دولت الکترونیکی که شفافیت و کاهش فساد را به‌دنبال دارد، در یک سال اخیر در ایران با ارتقای ۲۰ رتبه‌ای به جایگاه ۸۶ رسیده و با افزایش خدمات و دستگاه‌های سرویس‌دهنده، به کاهش مراجعات حضوری منجر شده است.