07:57 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اقدامات دولت

گروه‌های مختلفی از کارگران در سیل اخیر آسیب دیدند
پایگاه خبری راد: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درگیری خانواده‌ها و بنگاه‌های آسیب دیده در سیل باید رفع شود و همه باید با عدد و ارقام در این بخش و در بخش بازنشستگان آسیب دیده وارد عمل شویم.
به مسئولیت خود واقفیم
پایگاه خبری راد: به دنبال وقوع سیل اخیر در چند استان ایران که منجر به خسارات قابل توجه جانی و مالی شد بسیاری از گروه‌های اجتماعی و اقتصادی تلاش کرده‌اند در این حوزه مسئولیت‌های خود را پیگیری کنند که بنگاه‌های اقتصادی و بخش خصوصی داخلی نیز جزئی از این مجموعه هستند.
تشریح اقدامات برای مهار سیل با حضور وزیر نیرو در تلویزیون
پایگاه خبری راد: رضا اردکانیان، وزیر نیرو امشب به برنامه «نگاه یک» می‌آید و آخرین اقدامات برای مهار سیلاب کشور را تشریح می‌کند.
ضرورت اقدامات حمایتی برای دسترسی آسانتر مردم به شیر و فرآورده‌های آن
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: امروزه میزان مصرف سرانه شیر و فرآورده‌های آن در هر جامعه یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه فرهنگی به شمار می‌آید.
اختصاص وام ۴۰۰۰ میلیاردی برای سیل‌زدگان
پایگاه خبری راد: رئیس‌کل بانک مرکزی از پرداخت ۴۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به آسیب‌دیدگان و خسارت دیدگان سیل اخیر خبر داد.
دفاع نماینده آمریکا از سلطه طلبی تجاری
پایگاه خبری راد: نماینده تجاری آمریکا در اظهاراتی در سنای این کشور، اعلام کرد واشنگتن و پکن ممکن است در هفته‌های نهایی مذاکرات برای رسیدن به توافق و پایان دادن به اختلافات تجاری خود باشند.
نظارت بر توزیع گوشت قرمز و بازار شب عید تشدید می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نظارت بر بازار شب عید گفت: از چند روز گذشته، نظارت و کنترل توسط تعزیرات و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تشدید شده است و ضمن برگزاری گشتهای مشترک، در جاهایی که نیاز بوده دادستانی‌ها هم ورود کردند.
یقیناً قیمت خودرو پایین می‌آید/با افزایش واردات گوشت، قیمت ها کنترل می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد: اگر خودرو تا عید مرتب عرضه شود، یقیناً قیمت پایین می‌آید.
۳۴ میلیارد دلار، میزان صادارت غیرنفتی کشور در ۹ ماهه امسال
پایگاه خبری راد: رئیس کل بانک مرکزی، میزان صادارت غیرنفتی کشور در ۹ ماهه امسال را قریب به ۳۴ میلیارد دلار برشمرد.
ذخیره ۲۵ هزار تن گوشت برای شب عید/ نگرانی بابت تأمین میوه شب عید نداریم
پایگاه خبری راد: معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ذخیره بیش از ۲۵ هزار تن گوشت قرمز به عنوان ذخیره احتیاطی شب عید خبر داد که به گفته او، این حجم حدود ۱۰ هزارتن بیشتر از ذخیره سالهای گذشته است.
دولت بودجه فعالیت‌های مولد را در اولویت قرار دهد
پایگاه خبری راد: یک استاد اقتصاد با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری دولت در بخش خدمات الکترونیک، گفت: توسعه فعالیت‌های مولد تنها راهکار برای بهبود شرایط فعلی در کوتاه مدت است.
تحقق هزینه‌های جاری در بودجه 98 قطعی است
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی گفت: بستن بودجه 98 یکی از دشوارترین اقدامات دولت پس از جنگ تحمیلی است.
افزایش مصرف متامفتامین در میان زنان باردار آمریکایی
پایگاه خبری راد: نتایج یک بررسی نشان می‌دهد: مصرف مخدرها و متامفتامین در میان زنان باردار آمریکایی افزایش یافته‌ است.
حال پسته کرمان خوب می‌شود؟
پایگاه خبری راد: رییس سازمان جهادکشاورزی شمال استان کرمان با بیان این مطلب که سال آینده استان کرمان همانند گذشته رتبه نخست تولید پسته را کسب خواهد کرد، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده سال نسبتا خوبی برای پسته‌داران باشد.
در جنگ اقتصادی تیم رسانه‌ای دولت تقویت شود
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موثرترین راه مقابله با تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران تقویت تیم رسانه ای دولت و افزایش اطلاع رسانی برنامه‌ها و اقدامات دولت در رسانه‌ها و فضای مجازی، مطبوعات و صدا و سیماست.