07:50 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افزایش قیمت بنزین

دخالت مستقیم دولت باید در تنظیم بازار
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: ارز بالا می‌رود قیمت‌ها چند برابر افزایش می‌یابد، ارز پایین می‌آید، اما همچنان قیمت‌ها بالا هستند. این یعنی دولت نتوانسته است در موضوع ثبات ارز کارآمدی خود را داشته باشد.
صحبت‌های مطرح شده درباره بنزین نظر نهایی نیست
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هنوز تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین یا دو نرخی شدن آن گرفته نشده است.
صدور رایگان کارت سوخت برای متقاضیان
پایگاه خبری راد: دولت صدور کارت جدید سوخت را بدون هزینه بر دوش مردم انجام می دهد.
دو نرخی شدن قیمت بنزین/اصلاح قیمت بنزین میان دولت و مجلس سردرگم است
پایگاه خبری راد: افزایش قیمت حامل‌های انرژی بایستی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در اواسط سال و نه آغاز سال اجرایی شود تا آثار روانی و اجتماعی ناشی از این افزایش به حداقل برسد.
آخرین تصمیمات کمیته مدیریت مصرف بنزین
پایگاه خبری راد: عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: کمیته مدیریت مصرف سوخت درخصوص افزایش قیمت بنزین تصمیمی نگرفته و در حدی که مردم بنزین نیاز داشته باشند بدون اینکه بخواهیم مبلغ بیشتر از جیب آنها برداریم به هر فرد سوخت تعلق می‌گیرد اما بیش از حد معمول باید بهایش پرداخته شود.
تعیین تکلیف قیمت بنزین در تلویزیون
پایگاه خبری راد: برنامه «۳۶۰ درجه» در هفته جاری نگاهی کارشناسی به ماجرای قاچاق و دو نرخی شدن بهای بنزین دارد.
 تصمیم دولت افزایش قیمت بنزین نیست
پایگاه خبری راد: وزیر نفت با تأکید بر اینکه اساس دولت بر این نیست که قیمت بنزین را افزایش دهد، افزود: دولت می‌خواهد برای افرادی که می‌خواهند بیشتر از سهمیه خود بنزین مصرف کنند، فکری کند.
تحریم‌های آمریکا باج‌گیری است/با اتحاد دوره سختی‌ها کوتاه می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون اول رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران زورگویی و باج‌گیری از ملت ایران است، اظهار کرد: اینکه دولت با اطمینان اعلام می‌کند که واردات کالاهای اساسی و داروهای مورد نیاز مردم در حال انجام و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد، نه به دلیل اقدامات بشردوستانه ایالات متحده آمریکا، بلکه به دلیل راهکارهایی است که خود برای مواجهه با این شرایط اتخاذ کرده است.
برای مدیریت مصرف، احیای کارت‌های سوخت راهکار مناسبی است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: استفاده از کارت سوخت در یک برهه زمانی برای مدیریت سوخت کشور کارآمد بود و امروز نیز باید به این سمت برویم.
فعال شدن کارت‌های سوخت‌ در دستور کار !
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: تا به امروز دولت تصمیمی در خصوص سهمیه بندی بنزین نداشته است اما بحث فعال شدن کارت‌های سوخت در دستور کار است.
اظهارات متناقض بهارستانی‌ها درباره بنزین
پایگاه خبری راد: افزایش نرخ دلار، تفاوت فاحش نرخ سوخت در ایران نسبت به کشورهای همسایه، افزایش قاچاق و افزایش مصرف بنزین همانند دومینوی به هم پیوسته‌ای شده که درنهایت به گشایش دوباره پرونده بنزین و بررسی گزینه‌های مختلفی مانند سهمیه‌بندی و احیای کارت سوخت منجر شد. اما به نظر می‌رسد نگارنده‌های این سرنوشت با یکدیگر اتفاق نظر ندارند؛ به‌طوری‌که یک روز یکی از سهمیه‌بندی قطعی بنزین خبر می‌دهد و روز بعد دیگری اعلام می‌کند تصمیمی برای سهمیه‌بندی گرفته نشده است.
 دولت تصمیمی برای سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت ندارد
پایگاه خبری راد: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «دولت تصمیمی برای سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت ندارد»، گفت که فعلا بحث احیای کارت سوخت و ساماندهی مصرف سوخت مطرح است.
دلخوش: دولت به‌دنبال سهمیه‌بندی بنزین است/قیمت مازاد بر سهمیه، آزاد محاسبه شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «طبق قانون دولت مجوز افزایش قیمت بنزین را دارد»، گفت که در حال حاضر دولت به دنبال سهمیه بندی بنزین است و باید در این جهت برنامه ریزی کند.
شرایط برای افزایش قیمت بنزین مناسب نیست
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بنزین تا پایان امسال گران نخواهد شد، گفت: اکنون شرایط مناسبی برای افزایش قیمت بنزین نیست.
 دولت برای افزایش قیمت بنزین ملاحظاتی را در نظر بگیرد
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «دولت باید ملاحظاتی را برای افزایش قیمت بنزین در نظر بگیرد»، در عین حال گفت که بر اساس برنامه ‌ششم دولت اختیار افزایش قیمت بنزین را دارد.