05:52 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اسپیکرهای هوشمند

دستیار صوتی گوگل امنیت منزل شما را بالا می‌برد
پایگاه خبری راد: دستیار صوتی گوگل اسیستنت به‌تازگی به قابلیتی مجهز شده است که می‌تواند ورود افراد غریبه و باز بودن درب خانه را به کاربرانش هشدار دهد.
اسپیکرهای هوشمند ال جی نیز در راه است
پایگاه خبری راد: شرکت ال جی قصد دارد تا پیش از پایان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، از دو اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار صوتی گوگل اسیستنت رونمایی کند.
اسپیکرهای هوشمند چه قابلیت‌هایی دارند؟
پایگاه خبری راد: از آنجا که اسپیکرهای هوشمند علی‌رغم نامشان، کارهای بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهند، این گزارش به معرفی مختصری از اسپیکرهای هوشمند و بزرگترین تولیدکنندگان آنها می پردازد.
گوگل هم‌چنان حرف اول را می‌زند
پایگاه خبری راد: تازه ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که باز هم اسپیکرهای هوشمند گوگل از رقیب همیشگی خود یعنی آمازون سبقت گرفته است.
نفوذ هکرها به ویندوز ۱۰ با یک حفره امنیتی
پایگاه خبری راد: آسیب‌پذیری جدیدی در دستیار صوتی کورتانای مایکروسافت یافت شده است که به هکرها اجازه ورود غیمجاز به صفحه قفل ویندوز ۱۰ را می‌دهد.
دلایلی که طراحی اسپیکر گلکسی هوم منتقدان را جذب نکرد
پایگاه خبری راد: بسیاری از منتقدان فعال در حوزه تکنولوژی از شکل و ظاهر اسپیکر هوشمند سامسونگ انتقاد کرده و می‌گویند گلکسی هوم اصلا شباهتی به یک اسپیکر هوشمند ندارد.
گام بزرگ آمازون به‌سوی یک تریلیون دلاری شدن
پایگاه خبری راد: آمازون یک گام دیگر به رکورد نخستین شرکت یک تریلیون دلاری نزدیک‌تر شد.
اسپیکرهای هوشمند جدید در راهند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اسپیکر هوشمند سامسونگ تحت عنوان مگبی (Magbee) در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
محصولات تکنولوژی آمریکایی قربانی جنگ تجاری چین و آمریکا می‌شوند
پایگاه خبری راد: تحلیلگران بر این باورند که قانون افزایش تعرفه واردات محصولات چینی به آمریکا می‌تواند بر روی ساعت و گجت‌های هوشمند همچون اپل واچ تاثیرات منفی زیادی بگذارد.
پیش‌بینی رشد خیره‌کننده اسپیکرهای هوشمند
پایگاه خبری راد: موسسه تحقیقاتی کانالیز برآورد کرده است که فروش و عرضه اسپیکرهای هوشمند تا پایان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.
تلاش برای حذف اینتل در تولید تراشه‌های اپل
پایگاه خبری راد: به‌نظر می‌رسد مدیاتک در حال تلاش برای جایگزینی اینتل در تولید تراشه‌های گوشی‌های آیفون و سایر محصولات اپل است.
پشتیبانی اسپیکرهای هوشمند گوگل از زبان اسپانیایی
پایگاه خبری راد: دستیار صوتی و اسپیکرهای هوشمند گوگل از امروز به زبان اسپانیایی نیز مجهز شد.
اپل برای جبران کاهش فروش آیفون ۱۰ چه می‌کند؟
پایگاه خبری راد: اپل قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی از نسل جدید محصولات و لوازم جانبی خود رونمایی و پرده‌برداری کند تا بدین وسیله کاهش میزان درآمد حاصل از فروش آیفون ۱۰ را جبران کند.
نقض قوانین گریبانگیر کارخانه آمازون شد
پایگاه خبری راد: شرکت آمازون کارخانه فاکسکان در چین را که وظیفه ساخت اسپیکرهای هوشمند اکوی این شرکت را برعهده دارد، مجبور به تغییر شرایط کاری برای کارگرانش کرد.
تلفیقی از تلویزیون و اسپیکر هوشمند آمازون معرفی شد
پایگاه خبری راد: آمازون از نسل جدید تلویزیون و اسپیکرهای هوشمند تی وی کیوب خود رونمایی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و ویدیو، از امکانات اسپیکر هوشمند نیز بهره‌مند شوند.