17:46 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استراتژی

ماندگاری؛ شرط اول موفقیت در بورس
بازار سرمایه نیاز به روانشناسی و گفتار درمانی ندارد بلکه نیازمند اقداماتی است که با تسهیل نقد شوندگی و ایجاد اعتماد به ساز و کار بازار سرمایه، مانع خلق تصمیم‌های ناصحیح شد، بدون شک توسعه اقتصادی مستلزم انباشت سرمایه است.
رشد دو برابری تولید طی سه سال اخیر"شکام"
مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز گفت: طی سه سال اخیر شاهد رشد دو برابری تولید بودیم و استراتژی رشد و توسعه شرکت به سمت تولید مواد موثره دارو حرکت کرده است.
رفتار سرمایه گذاران حقیقی در فراز و فرود بازار سرمایه
سرمایه گذاران چنانچه استراتژی درست سرمایه گذاری در بازار سرمایه نداشته باشند، دچار رفتارهای هیجانی شدید، اضطراب و نگرانی دایمی می شوند.
وجه تمایز "ویستا" از دیگر صندوق‌ها
صندوق سرمایه گذاری ثبات ویستا با مدیریت شرکت سبدگردان ویستا، در حال پذیره نویسی است و پیش بینی شده ۲۰ الی ۲۲ درصد بازدهی برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشد.
سیگنال صعودی طلا به سرمایه گذاران
در هفته جاری سرمایه گذاران طلا را صعودی پیش بینی کردند.
شرکت فولادی ۴ هزار میلیاردتومانی در آستانه عرضه اولیه در فرابورس
شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در سال ۱۳۸۸با یک میلیارد سرمایه تاسیس و پس از آن با سرمایه ۱.۵ میلیارد تومانی، فعالیت خود را آغاز کرد که هم‌اکنون نیز با سرمایه ۴ هزار میلیارد تومانی در آستانه عرضه اولیه سهام خود در فرابورس قرار دارد.
بازار مشتقه فرابورس بزرگ می‌شود
فرابورس ایران در راستای توجه به ظرفیت‌های جذاب بازار سرمایه با توسعه بازار اختیار معامله خرید و فروش در سهام، اقدام به معرفی ابزاری جدید به سرمایه‌گذاران و حرکت به سمت بازار دوطرفه کرده است.
ایران سهم ۶۱ درصدی تولید فولاد را به خود اختصاص داد
حدود ۲ تا ۳ درصد فولاد دنیا در منطقه خاورمیانه تولید می‌شود و ایران سهم ۶۱ درصدی را در این منطقه به خود اختصاص داده است.
انحصار مجوز کارگزاری هم شکسته شد
هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار پس از ۱۲ سال مجوز تاسیس یک شرکت کارگزاری جدید را صادر کرد و با این اقدام انحصار از تمامی مجوزهایی که از سوی سازمان اعطا می‌شد به طور کامل برداشته شد و دیگر استفاده از واژه انحصار در حوزه صدور مجوزها در بازار سرمایه معنی نمی‌دهد .
صندوق‌های قابل معامله؛ گزینه مطلوب سرمایه‌گذاری
سرمایه‌گذاری در بورس فرایندی بسیار حرفه‌ای است و نیاز به دانش مالی، توان تجزیه و تحلیل شرایط اقتصادی و تجربه دارد. از این رو، سرمایه‌گذاران تازه وارد و افرادی که دانش و وقت کافی برای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه را ندارند، می توانند از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری وارد بازار شده و اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.
عدالت مالیاتی، سرلوحه فعالیت وزیر پیشنهادی اقتصاد
وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی نباید در بحث مالیات فقط درآمد را مدنظر قرار دهد بلکه بهتر است عدالت مالیاتی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد و نباید به تناسب افزایش درآمدهای کشور میزان کسب مالیات افزایش پیدا کند.
لزوم به‌روزرسانی تکنولوژی و تزریق نوآوری در صنعت خودرو
صنعت خودرو کشور نیازمند به‌روزرسانی، تزریق ابزارهای جدید تامین مالی و نوآوری است و این موارد ضرورت امروز این صنعت را تشکیل می‌دهند.
سیگنال ضد تحریم چین به رئیسی
در حالیکه از سرگیری دور جدید مذاکرات وین در هاله ای از ابهام قرار داردف پیام های رد و بدل شده بین ایران و چین در حال ایجاد صحنه جدیدی از موازنه سازی است.
بازار رمز ارزها 2 تریلیون دلاری شد/ترس طلا از طالبان
ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در روز شنبه به بیش از 2 تریلیون دلار رسید این اتفاق اولین بار از اواسط ماه مه بوده است.
پیش‌بینی 15 تحلیل گر درباره قیمت طلا
آخرین نظر سنجی هفتگی کیتکو نیوز نشان می دهد که احساسات کوتاه مدت در بازار طلا بار دیگر صعودی شده است.