23:09 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استانداری

تصمیم جدید برای پایتخت : تعطیلی یک هفته ایی دانشگاه‌ها، مدارس و...
نماد برتر- با اعلام استانداری تهران ، فعالیت‌ برخی مراکز مانند دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها ، مساجد ، سینماها و تالارهای پذیرایی و... تا ۱۸ مهر تعطیل شد.
درخواست بازنگری در اقلام وارداتی مشمول تخفیف سود بازرگانی
نماد برتر- وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بهره مندی برخی اقلام وارداتی از بندر چابهار از تخفیف ۲۵ درصدی سود بازرگانی، درخواست اصلاح مصوبات مربوط را به کمیسیون اقتصاد هیات دولت ارائه کرده است.
ساخت کیت ارزان قیمت تشخیص کرونا در ۱۵دقیقه
نماد برتر- محققان دانشگاه صنعتی اصفهان با بهره‌گیری از روش سنجش آنتی بادی تولیدشده در بدن، موفق به ساخت کیت شناسایی کرونا جهت تشخیص این بیماری در زمان ۱۵ دقیقه و با هزینه‌ای بسیار کمتر از روش‌های معمول شدند.
ارتباط فاسد وزیر پیشنهادی با دو شرکت بورسی/دو تابعیتی و تحصیلات و تجربه اندک
نماد برتر- جلسه رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت صنعت با موافقت ها و مخالفت های حاشیه دار و اتهام فسادهایی درباره دو شرکت بورسی ملی مس و هپکو همراه است.
گام به گام به خودکفایی ناوگان ریلی کشور نزدیک می‌شویم
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با قوت گرفتن نهضت ساخت قطعات در کشور، گام به گام به خودکفایی ناوگان حمل و نقل ریلی نزدیک می‌شویم.
دومین وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت صنعت معرفی شد / سوابق
نماد برتر- رئیس جمهور بعد از رای منفی ۱۴۰ نماینده مجلس به حسین مدرس خیابانی ، برای دومین بار وزیر پیشنهادی وزارت صنعت را معرفی کرد تا این وزارتخانه مهم شاید بعد از ۴ ماه تعیین تکلیف شود.
تجهیز ۱۸۶ کارگاه برای تبدیل خودروهای عمومی به دوگانه سوز
نماد برتر- مدیر طرح سی ان جی گفت: درحال حاضر ۱۸۶ کارگاه درسراسر کشور برای تبدیل خودروهای عمومی به دوگانه سوز تجهیز شده اند.
ضرورت تغییر رویکرد در اجرای برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در تهران
نماد برتر- معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با بیان اینکه ۶۰ درصد صنایع کشور در استان تهران مستقر هستند، گفت: این در حالی است که همدلی و همکاری در بین فعالان زیست بوم فناوری را در تهران شاهد نیستیم.
مخالفت شورای شهر با تغییر کاربری فضای سبز پارک کلاله اراک به مسکونی
نماد برتر- سخنگوی شورای شهر اراک گفت: شورا با تغییر کاربری بخشی از فضای سبز پارک کلاله به مسکونی مخالف است.
جزئیات اجرای پروتکل‌های کرونایی در فرودگاه/ از برگرداندن مسافران مشکوک تا پرخاش به ناظران
نماد برتر- مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد: پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به دقت در همه ترمینال‌های این فرودگاه اجرایی می‌شود و با وجود دریافت نکردن هیچ گونه کمکی تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده‌ایم.
تدوین الزامات در ۹ کمیته تخصصی ایمیدرو با کمک بخش خصوصی
نماد برتر- رییس هیات عامل ایمیدرو ضمن اشاره به اهمیت توسعه صنعت گوهرسنگ‌ها، از اقدامات ایمیدرو در ۹ کمیته تخصصی این صنعت، متمرکز بر هم‌اندیشی با انجمن‌های بخش خصوصی خبر داده و اعلام کرد که شاهد یک همگرایی ملی در سطوح مختلف کشور هستیم.
شرکت کنتورسازی قزوین؛ به‌وقت خاموشی...
نماد برتر- شرکت کنتورسازی یکی از واحدهای تولیدی فعال در قزوین بود که در سطح ملی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت اما با خصوصی‌سازی همه‌چیز به‌یک‌باره تغییر کرد. پس‌ازآن بود که حقوق کارگران پرداخت نشد و تعداد آنان از ۸۰۰ به ۱۰۰ نفر رسید و کارگران برای اینکه صدایشان به گوش مسئولین برسد بارها مقابل استانداری قزوین تجمع کردند؛ ۲ سال پیش هم در پایان اسفند سفره خالی خود را جلوی استانداری پهن کردند.
یکسال فرصت داریم تا موافقت‌نامه اتحادیه اوراسیا را دائمی کنیم
نماد برتر- وزیر نیرو در سفر به یزد، موافقت‌نامه کشورمان با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا را موقتی خواند و گفت: تنها یک سال فرصت داریم تا با کمک‌ تمام بخش‌های کشورمان برای الحاق دائم این توافق تلاش کنیم.
خشکی بخشی از تالاب‌های فارس/ اجازه تغییر اراضی بهرام گور را نمی‌دهیم
نماد برتر- مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تالاب‌ها در این فصل خشک است، گفت: بیشترین آبگیری در هفت برم مشاهده شده که حدود ۵۶ درصد از تالاب تا پایان مرداد آب داشته است و تالاب برمشور ممسنی نیز ۲۵ نیز درصد آب دارد.
هزینه‌های درمان بیماران کرونایی تفاوتی با سایر بیماران ندارد
نماد برتر- مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: هزینه های درمان بیماران کرونایی تفاوتی با سایر بیماران ندارد و بیمه سلامت ۹۰ درصد از هزینه دارو و درمان این بیماران که مورد تایید وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه است تعهد نموده‌است.