09:53 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ابراهیم محمدولی

کاهش قیمت طلا نسبت به هفته گذشته
پایگاه خبری راد: قیمت طلا نسبت به روزهای گذشته و هفته قبل روند کاهشی داشته است و به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.
سکه و طلا چند؟
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه طلا و جواهر از ادامه روند افزایشی قیمت سکه و طلا خبر داد و اعلام کرد: پس از کاهش قیمت‌ها در هفته گذشته و هفته جاری، برای دومین روز شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.
کاهش ۳۵۰ هزار تومانی قیمت سکه
پایگاه خبری راد: بازار طلا و سکه که به تبع بازار ارز از هفته گذشته روند کاهشی در پیش گرفته است، امروز هم روند خود را حفظ کرد؛ به طوریکه ۳۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش یافته و سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
کلاهبرداری که لوح تقدیر گرفت!
پایگاه خبری راد: درپی کلاهبرداری شرکت بازرگانی سکه ثامن و پیگیری موضوع در قوه قضاییه، زوایای جدیدی از این پرونده از قبیل " تبلیغات این شرکت در سایت قلابی طلا و جواهر و تقدیر از مدیر این شرکت به عنوان کارآفرین برتر" رو شد.
قیمت سکه بیش از 5 میلیون تومان!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: افزایش قیمت بازار طلا و سکه در روزهای اخیر به واسطه رشد قابل توجه نرخ دلار و تقاضا برای طلای خام و آب شده است.
حباب سکه ۸۲۰ هزار تومان شد
پایگاه خبری راد: در بازار امروز (سه شنبه) سکه تمام طرح جدید با ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت به چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، ۸۲۰ هزار تومان حباب دارد.
پیش‌بینی شرایط بازار طلا از زبان رییس اتحادیه
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: معافیت واردات طلای خام از پرداخت عوارض و حقوق گمرکی افت قیمت محصول نهایی را منجر خواهد شد و در نهایت بر میزان افزایش دادوستد تأثیرگذار خواهد بود.
تاثیر مثبت جلسه پوتین، روحانی و اردوغان بر بازار طلا
پایگاه خبری راد: قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته (۱۷ شهریور) با کاهش همراه شده است و به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، جلسه سه جانبه پوتین، روحانی و اردوغان در تهران تاثیر مناسبی روی بازار طلا و سکه گذاشته که امیدواریم این آثار در ادامه نیز مثبت و مستمر باشد تا بتواند ثباتی را به بازار ارز و طلا برگرداند.
سکه ۱۱۰ هزار تومان ارزان شد
پایگاه خبری راد: قیمت سکه در دو روز گذشته تاکنون روند کاهشی را در پیش گرفته است. بررسی بازار حاکی از آن است که قیمت هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در روز چهارشنبه نسبت به روز سه‌شنبه ۷۰ هزار تومان و در روز پنجشنبه نسبت به روز چهارشنبه حدود ۱۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.
سکه ۴.۷ میلیون تومان/ بازار نیازمند ورود بانک مرکزی
پایگاه خبری راد: بازار طلا و سکه بدون تغییر نسبت به روز گذشته با نوسانی بسیار جزئی روبرو شده و سکه تمام بهار آزادی افت ۱۰ تا ۱۵ هزار تومانی قیمت داشته و در حال حاضر با رقمی معادل چهار میلیون و ۷۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
اظهارنظر در مورد نقدینگی عامل افزایش قیمت طلا
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است صحبت‌هایی که درباره نقدینگی شده در افزایش قیمت های طلا در روز جاری تاثیر داشته است.
اگر بانک مرکزی دخالت نکند، حباب سکه می‌ترکد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر تهران تاکید کرد: بانک مرکزی باید به رسالت حاکمیتی خود بپردازد و فروش سکه را به اتحادیه بسپارد که این موضوع به طور حتم ترکیدن حباب سکه که حدود یک میلیون تومان است را به همراه خواهد داشت.
بازار طلا چرخید/ سکه ارزان شد
پایگاه خبری راد: روند قیمت‌ها دربازار طلا و سکه امروز معکوس و کاهشی شد؛ به گونه‌ای که سکه تمام طرح جدید با کاهش حدود ۲۰۰ هزار تومانی، سه میلیون و ۷۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
تاثیر بسته جدید ارزی بر بازار سکه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان طلا از ادامه روند کاهشی قیمت‌ها در بازار امروز خبر داد و گفت: طلا سیر معمول خود را طی می‌کند و تقریبا با قیمت‌های جهانی برابر است اما سکه حباب دارد که امیدواریم به زودی برطرف شود.
کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر اعلام کرد که قیمت طلا و سکه نسبت به روزهای گذشته با کاهش نسبی مواجه شده است. وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز آرامش در بازار حاکم باشد.