16:56 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گزارش

پتانسیل‌های طلایی بورس برای رشد شرکت‌های دانش بنیان
نماد برتر- عضو هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به نقش بازار سرمایه در تحقق شعار سال ۱۴۰۱، گفت: رشد اقتصادی بدون دخالت دولت برای برطرف کردن موانع رشد در بسیاری از کشورهای درحال توسعه ممکن نیست.
وضعیت بازار "چفیبر" قرمز شد
نماد برتر- چفبیر" برای نجات خود از این مخمصه باید راه چاره‌ای بیندیشد تا بیش از این سهامداران ضرر سنگینی را متحمل نشوند.
امروز؛ معاملات فرابورس با تاخیر آغاز می‌شود
نماد برتر- معاملات امروز بازارهای فرابورس به دلیل مشکل فنی سامانه‌ها در ساعت ۹ آغاز نمی‌شود.
شاخص‌کل "بورس" با سرعت ۲۳ هزارتایی آغاز کرد/ خودرویی‌ها به وقت عرضه
گروه خودرو با عرضه‌های جدی روبرو شد و اگرچه برخی سهام کلیدی آن توانستند صف خرید خود را حفظ کنند، اما تعدادی از سهام آن حتی در مقادیر منفی مبادله شدند و البته خودرویی‌ها امروز حجم پول حقیقی بالایی را به نیش کشیدند.
در حوزه نظارت سامانه‌های جدید نظارتی ایجاد می کنیم
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: مهمترین بخش توسعه شرکت نیز به حوزه منابع انسانی باز می‌گردد که می‌توانیم کارشناسان متخصص بیشتری را در اختیار داشته باشیم تا از این طریق درحوزه زیرساخت‌ها به‌گونه قدرتمندتری عمل کنیم.
بازگشت ساعت کاری ادارات به قبل از کرونا/مدارس حضوری می شوند
نماد برتر- سخنگوی ستاد ملی کرونا از بازگشت ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری ‎کرونا خبر داد و مجدد تاکید کرد که مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری خواهند بود و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.
درس بزرگ سال ۱۴۰۰ برای سهامداران
نماد برتر- معتقدم سال ۱۴۰۱ بازار سرمایه شرایط و ظرفیت های بهتری برای سرمایه‌گذاری خواهد داشت. چون قیمت بسیاری از سهم ها در یک سال گذشته، اصلاح خوبی داشته و نسبت های P بر E سهام به حد معقولی رسیده و به نظر می‌رسد اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، بازار سرمایه امسال بازدهی بهتری برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد.
مخالفت آمریکا با حذف نام سپاه پاسداران از لیست FTO
نماد برتر- آمریکا با حذف نام سپاه پاسداران از لیست FTO مخالفت کرد.
پتانسیل بالای رشد قیمت ورق گرم در ایران پس از تعطیلات نوروز!
نماد برتر- با جهش قابل توجه قیمت ورق گرم فولاد در دنیا ناشی از محدودیت عرضه اسلب و انواع ورق فولادی از سوی روسیه و اوکراین، قیمت ورق گرم فولاد مبارکه در بورس کالای ایران حالا با رقم ۸۰۲$/تن جزء ارزانترین قیمت‌های دنیا است!
چرا پوتین خواهان اوکراین است
نماد برتر- در این بخش چند پارامتر مهم را می‌خوانید که چرا روسیه و ناتو برای اوکراین دندان تیز کرده‌اند.
رشد مجدد نرخ سنگ آهن و ورود به کانال ۱۵۰ دلار
نماد برتر- شاخص جهانی نرخ سنگ آهن ۶۲ درصد همزمان با بهبود وضع تقاضا، افزایشی شده و در آخرین ارزیابی‌ها با رشد ۱ دلاری ۱۵۰،۵۹ دلار قیمت خورده است.
لبخند سبز شاخص به قرن جدید
نماد برتر- در جریان معاملات آخرین روز سال (شنبه، ۲۸ اسفند ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۲۲ هزار و ۲۲۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۴۷۲ واحد افزایش، به رقم ۳۴۸ هزار و ۲۷۰ واحد را به ثبت رساند.
آیا ایران در نبود روسیه، نقش حیاتی ایفا می کند
با برسی سهم صادرات روسیه در دنیا و اختلال در این صادرات که سبب جهش قیمت‌ها در جهان شد کشور‌های واردکننده نیز در دو بعد تصمیم گرفتند تا این خلا را جبران نمایند هم بصورت فوری و هم بصورت اینده نگر.
گام مهم در افزایش تولید روغن پایه ایرانول برای سال ۱۴۰۱
نماد برتر- سرپرست شرکت نفت ایرانول از سرعت گیری نصب تجهیزات پروژه موم گیری پالایشگاه روغن سازی ایرانول در تهران خبر داد.
ایستگاه پایانی
نوسان‌گیرانی که پس از سیزده بدر مجددا به بازار خواهند آمد تا آن زمان بیکار نخواهند نشست و منتظر نقطه‌ای برای ورود در هفته ابتدایی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۱ هستند.