10:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گزارش

با مصوبه مجمع هیات مدیره "شلعاب" تغییر کرد
نماد برتر- شرکت لعابیران از تغییر ترکیب هیات مدیره خبر داد.
تعیین هیات مدیره جدید در "کهرام"
نماد برتر- شرکت تولیدی گرانیت بهسرام از تغییر ترکیب هیات مدیره خبر داد.
"ثاخت" زمین هتل آپارتمان در شمال را واگذار می کند
نماد برتر- شرکت بین المللی توسعه ساختمان از برگزاری مزایده خبر داد.
"کسعدی" فعالیتش را متوقف کرد
نماد برتر- شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی از توقف بخشی از فعالیت‌های شرکت خبر داد.
نرخ ۹ ارز ثابت ماند/افزایش نرخ ۷ ارز
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۹ ارز ثابت ماند، همچنین نرخ ۷ ارز افزایش و ۳۰ ارز کاهش یافت.
"تماوند" اوراق اجاره "غدیر ۰۵"را متعهد می‌شود
نماد برتر- شرکت تامین سرمایه دماوند از پذیرش تعهدات جدید خبر داد.
تمرکز طرح و برنامه‌های دولت و مجلس متناسب با تحقق شعار سال
نماد برتر- دستیابی به پیشرفت کشور همراه با اشتغال و تولید موضوعی است که همه ساله مورد توجه است و امسال بحث دانش بنیان به عنوان یک رویکرد مهم و اساسی به آن افزوده شده تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره‌وری‌ها را داشته و پیشرفت‌های قابل توجهی را در تمام حوزه‌ها حاصل کنیم.
تنوع عرضه محصولات صنعتی و معدنی در بورس کالا
نماد برتر- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه میزبان عرضه ۳۷۰ هزار و ۴۰ تن ورق گرم، ۷۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۲ هزار تن هیدروکسید آلومینیوم، ۱۱ هزار تن مس کم عیار، ۵ هزار و ۱۸۰ تن مس کاتد، ۳۰۰ تن شمش سرب، ۳ هزار و ۴۳۰ تن شمش روی، ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن شمش آلومینیوم، ۸۷۰ تن بیلت آلومینیوم و ۳۰ کیلوگرم شمش طلا است.
"دکوثر" نرخ فروش پنی سیلین را بالا برد
نماد برتر- شرکت داروسازی کوثر از افزایش نرخ یک محصولش خبر داد.
کاهش نگرانی عرضه نفت در پی آتش‌بس در یمن
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات امروز دوشنبه در حالی کاهش یافت که سرمایه‌گذاران چشم انتظار آزادسازی منابع از ذخایر استراتژیک کشورهای مصرف‌کننده بودند؛ این در حالی است که آتش‌بس در یمن می‌تواند نگرانی‌های مربوط به اختلال در عرضه در خاورمیانه را کاهش دهد.
"دالبر" مجوز افزایش نرخ سه محصول را گرفت
نماد برتر- شرکت البرز دارو از افزایش نرخ برخی از محصولات خبر داد.
سیاه و سفید تغییر نرخ تسعیر ارز واردات
نماد برتر- تغییر نرخ ارز مبنای محاسبه ارزش گمرکی، از یک طرف باعث افزایش هزینه تولید برخی از صنایع وابسته به مواد اولیه وارداتی می‌شود که می‌تواند موجب افزایش قابل توجه قیمت نهایی آنها شود اما از سوی دیگر تا حدودی سایه شوم قیمت گذاری دستوری را از سر آنها بر می‌دارد.
چشم انداز قیمت طلای جهانی در بهار
نماد برتر- نگرانی‌های رکودی سرمایه‌گذاران را برای کاهش ریسک به بازار دارایی های امن، نظیر طلا، سوق می دهد. از طرف دیگر ادامه رشد تورم می تواند به افزایش قیمت این فلز گرانبها دامن بزند. در این میان اما نقش بانک های مرکزی برای تعدیل احساسات بازار بسیار حیاتی است و آینده قیمت طلا به این فاکتور بستگی دارد.
ادامه تعطیلات نوروزی برای «سابیک»
نماد برتر - سیمان آبیک در مجموع سبدی از انواع سیمان را در دستور کار خود برای عرضه در بورس کالا آماده کرده و تقریبا تمام کیسه‌های سیمان خود را هم فروخت تا درآمد ۲۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومانی را بدست آورد.
درآمدهای «شتران» آب رفت!
نماد برتر - پالایش نفت تهران در هفته منتهی به ۱۱ فروردین‌ماه با استقبال مشتریان همراه شد اما؛ با وجود تقاضای بالاتر از عرضه‌ها شاهد آن بودیم که میزان معاملات کمتر از حد عرضه‌ها بود.