05:58 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روان

کارایی اینستکس بعد از ۲ سال هنوز در اقتصاد ایران ثابت نشده
نماد برتر- نماینده دائم ایران در سازمان ملل بر لزوم اثبات کارایی اینستکس بعد از دو سال و از طرف اروپایی‌ها تاکید کرد و گفت: ایران باید از مزایای اقتصادی برجام بهره‌مند شود.
سهم هرایرانی از بودجه : ماهی ۶۸۶ هزار تومان و سالی ۸.۲ میلیون تومان
نماد برتر- سهم هر ایرانی از بودجه سال آینده و براساس تورم ۲۲ درصدی پیش بینی شده ، ماهانه حدود ۶۸۶ هزار تومان و سالانه ۸.۲ میلیون تومان خواهد بود.
محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرها ازساعت۲۰ / قیمت واکسن ایرانی
نماد برتر- طبق دستور رئیس جمهور محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرای ایران از ساعت ۲۰ خواهد بود ولی تعطیلی اصناف همان ساعت ۱۸ .
خوش بینی آرامش بازار و پیش بینی شرایط کلی سهام بزرگ و کوچک و تک نمادها
نماد برتر- یک کارگزاری با بررسی آخرین متغیرهای موثر خارجی و داخلی و اعلام خوش بینی به بازگشت آرامش به بازار، شرایط کلی سهام بزرگ و کوچک و تک نمادها را پیش بینی کرد.
تجدید ارزیابی «باما» پس از خرج سود انباشته
نماد برتر- در حالی که مدت بسیار کوتاهی از ثبت افزایش سرمایه 900 درصدی «کاما» از محل سود انباشته می‌گذرد، این شرکت به سرعت در به تجدید ارزیابی تمام دارایی‌های خود زده است.
عرضه اختصاصی ورق فولادی به صنعت بورسی و وعده کاهش قیمت لوازم خانگی
نماد برتر- مدیرکل صنایع فلزی وزارت صنعت از عرضه اختصاصی ورق های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی طی هفته جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری قیمت ها کاهش می یابد.
شرایط و زمان خروج کیمته امداد از ترکیب سهامداری شرکت بورسی
نماد برتر- کمیته امداد شرایط و زمان عرضه بلوک ۲۸ درصدی سهام داده پردازی ایران را اعلام کرد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.
اوراق سلف مسکن به زودی در بورس کالا رونمایی می‌شود
نماد برتر- معاملات اوراق سلف مسکن که به فروش متری مسکن شهرت یافته به زودی در بورس کالای ایران آغاز می شود؛ این خبری است که پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در پی انجام اقدامات لازم و همکاری این وزارتخانه با بورس کالا اعلام کرده است.
رونمایی از اوراق جدید در بورس کالا و اعتراف به برتری بازدهی بورس
نماد برتر- مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه با اشاره به بازدهی ۵۱ درصدی بورس نسبت به ۲۶ درصدی مسکن در ۱۰ سال اخیر از آغاز معاملات اوراق سلف مسکن در آینده ایی نزدیک و در بورس کالا خبر داد.
تحلیل کارشناسی از اوضاع بازار نفت
نماد برتر- به دنبال آغاز واکسیناسیون کووید ۱۹ در انگلیس و تصویب قریب الوقوع آغاز یک واکسن در آمریکا و همچنین آتش سوزی یک میدان نفتی در شمال عراق، از هفته گذشته شاهد افزایش قیمت نفت هستیم اما آنطور که کارشناسان می گویند پایداری قیمت نفت تنها به عرضه و تقاضا بستگی دارد و تا زمانی که تقاضا افزایش پیدا نکند قیمت ها پایدار نخواهند بود.
مکاتبات گمرک و بانک مرکزی برای کالاهایی که ترخیص نشد
نماد برتر- ابعاد تازه از تامین ارز ۱.۳ میلیارد دلاری/ ۹۰ درصد کالاها ترخیص شد
شرایط و زمان عرضه بلوک ۷.۳۲ درصدی سهام شرکت بیمه ای اعلام شد
نماد برتر- سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران، شرایط و زمان عرضه بلوک ۷.۳۲ درصدی سهام بیمه اتکایی امین را اعلام کرد.
وعده همتی به حمایت از بازار سرمایه / وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.  به گزارش پایگ
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.
آمار معاون وزارت صنعت از افزایش درصد تولید ۶ صنعت بورسی
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اشاره به رشد و کاهش تولید ۱۷و ۸ محصول صنعتی و معدنی، آمار تولید هشت ماهه ۶ صنعت بورسی را اعلام کرد.
جریان شفاف اطلاعات؛ عاملی موثر در بازگشت اعتماد عمومی به بازار/ عملکرد مثبت شرکت‌ها در ۶ماه نخست سال
نماد برتر- جعفر جولا: «نگاهی اجمالی به گزارش­‌های شش‌­ماهه نخست سال جاری نشان از عملکرد نسبتاً مناسب شرکت‌ها از منظر سودآوری و فروش به ­ویژه در شرکت‌­های صادرات محور دارد»