09:17 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day
محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرها ازساعت۲۰ / قیمت واکسن ایرانی

1399/09/29 10:56

طبق دستور رئیس جمهور اجرا می شود:

محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرها ازساعت۲۰ / قیمت واکسن ایرانی

نماد برتر- طبق دستور رئیس جمهور محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرای ایران از ساعت ۲۰ خواهد بود ولی تعطیلی اصناف همان ساعت ۱۸ .

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، در حالی پیش از این اعلام شده بود که ممنوعیت تردد خودروها دو روز آخر پاییز در همه شهرهای ایران از ساعت 19 تا 4 صبح و تعطیلی اصناف از ساعت 18 خواهد بود که طبق دستور حسن روحانی ، محدودیت تردد امروز و فردا از ساعت 20 خواهد بود ولی تعطیلی اصناف همان ساعت 18 .


 


در این میان انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران هم مصوبه ممنوعیت تردد خودروهای شخصی را ابلاغ و اعلام کرد: شرایط استان به شدت ناپایدار است و از شهروندان فهیم استان تهران درخواست می‌کنم مانند دیگر آیین‌های ملی نظیر روز 13 فروردین در دو روز منتهی به شب یلدا در اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا همکاری کنند .


 


براساس این گزارش ، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نیز قیمت واکسن کرونا در ایران را طبق توافق سازمان غذا و دارو با شرکت‌های اخلی ، 60 تا 70 درصد قیمت واکسن خارجی اعلام کرد و گفت: به‌طور مثال اگر قیمت واکسن خارجی 10 دلار باشد، وزارت بهداشت برای واکسن ایرانی به شرکت تولیدکننده 6 دلار پرداخت می‌کند .