01:50 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ابر

ثبت تراز مثبت ۱۷ درصدی "ونوین" در مهرماه
بیشترین میزان درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در مهرماه از خود برجای گذاشته مربوط به بخش‌های «سایر تسهیلات» و «خرید دین» بود.
۱۹ درصد افزایش سود خالص بیمه دانا
بیمه دانا طی دوره میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری با افزایش دارایی ۹ درصدی نسبت به پایان سال گذشته مواجه بوده و توانسته ارزش دارایی خود را به ۸۴،۱۷۵ میلیارد ریال برساند.
تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده پسته اعلام شد
مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه از تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده پسته با سررسید سال ۱۴۰۰ و مهلت تحویل کالا از انبار خبر داد.
بهترین راه پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا مسؤولیت‌پذیری است
بر اساس آخرین آمار از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموعاً ۵۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۷ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
افزایش نرخ فروش وکیوم باتوم "شبریز"
محصول دیگری که توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته مربوط به لوب کات سنگین با ۲ هزار تن بوده که مقدار حجم معامله این شرکت پالایشی برابر با ۲ هزار تن گزارش‌ شد.
افزایش درآمد سالانه "امین" همانند سال گذشته
تأمین سرمایه امین در مهرماه سال جاری بیشترین درآمد شناسایی‌شده را بخش «درآمد حاصل از خدمات بازار گردانی اوراق» با ۲۸۸ میلیارد ریال در اختیار داشت.
تمام کریستال ملامین "خراسان" به فروش رفت
محصولات دیگری که توسط این پتروشیمی مورد عرضه قرارگرفته مربوط به اوره پریل و آمونیاک (مایع) با مقادیر ۶۰۰ تن و ۵۰۰ تن بود.
افزایش نرخ پلی اتیلن سنگین "شکبیر"
نرخ فروش میانگین پلی‌اتیلن سبک در هفته منتهی به ۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ بالغ‌بر ۳۴۴,۵۳۰ هزار ریال شناسایی‌شده که در مقایسه با ماه گذشته یک‌درصد افزایش نرخ داشته است.
معاملات بلوک‌ در بورس کالا و بورس انرژی مجاز شد
هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در آخرین جلسه خود انجام معاملات بلوک‌ را با هدف توسعه بورس‌های کالایی برای بورس کالا و بورس انرژی تصویب کرد.
" شکام " به ترکیه و عراق مواد دارویی صادر کرده است
مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز گفت:
مشتریان خواهان ارائه خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی هستند
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به حضور گسترده مردم در شبکه های اجتماعی به عنوان یک مهارت جدید گفت: امروز رسانه های اجتماعی به مهارتی جدید برای همه تبدیل شده اند و استفاده گسترده از این شبکه ها فرصتی را به بانکها برای ارائه خدمات به کسب و کارها و مشتریان فراهم کرده است.
اثر رشد قیمت انرژی بر کامودیتی‌ها
این روزها رشد قیمت انرژی بر کامودیتی‌ها تاثیر زیادی گذاشته، به طوری که نرخ گاز در آمریکا در ابتدای مارس ۲۰۲۱ (حدود ۸ ماه گذشته) ۲.۵ دلار بود که با رشد ۱۵۰درصدی به ۶.۲ دلار رسیده است.
بورس انرژی باید تقویت شود
عرضه نفت خام و برخی محصولات پتروشیمی در بورس انرژی در اولویت برنامه‌های مجلس قرار گرفته و کمیسیون انرژی تاکید خاصی بر تقویت این بورس دارد.
مقایسه اشتباه بین بازدهی بازار سرمایه و بازار بدهی
سهامداران با توجه به احتمال ریسک‌‎های مختلف در بازار سرمایه، به خرید اوراق بدهی روی می آورند، غافل از اینکه این اوراق در حقیقت یک سود ثابت و خطی می‌دهند. در حالیکه بازار سرمایه در روند بلندمدتی که تا به حال داشته همیشه بیشترین سوددهی را نسبت به سایر بازارهای موازی، نصیب سهامداران خود کرده است.
ثبات ۶ ماهه افزایش درآمد‌های "اخابر"
بیشترین درآمدی که شرکت مخابرات ایران در مهرماه به ثبت رسانده مربوط به «درآمد ارائه خدمات مخابراتی (دیتا)» با ۴،۵۷۰ میلیارد ریال بود.