08:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت صنع

تولید محصولات صنعتی ذوب‌ آهن از ۷ به ۱۵ درصد افزایش یافت
نماد برتر- معاون بهره برداری ذوب آهن از افزایش ۸ درصدی تولید محصولات صنعتی در سال جاری و صادرات ۴۵ تا ۵۰ درصد محصولات خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تیرآهن های سنگین توسط این شرکت تولید می شود.
جزئیات سه تصمیم جدید در زمینه واردات محصولات آرایشی و بهداشتی
نماد برتر- عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از اتخاذ سه تصمیم جدید در زمینه واردات محصولات آرایشی و بهداشتی خبر داد که مهم‌ترین آن مربوط به کالاهای دپو شده در گمرکهاست.
دولت آماده حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است/ دو شرط عرضه خودرو در بورس
نماد برتر- وزیر صنعت با اشاره به دو شرط عرضه خودرو در بورس و تامین مالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه از بورس گفت: تفاوت ارز دولتی و آزاد فساد زا و دولت نیز در شرایط کنونی آماده حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است.
افزایش ۵۰ درصدی قیمت تایرهای سواری ابلاغ شد / زمان اعمال از فردا
نماد برتر- دبیر انجمن صنعت تایر مجوز افزایش ۵۰ درصدی قیمت تایرهای سواری را رسماً به شرکت های این صنعت بورسی ابلاغ شد.
جزئیات آمارهای صادرات و واردات ایران در سال جاری
نماد برتر- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از کاهش ۲۱ درصدی ارزش واردات ایران در سال ۱۳۹۹ خبر داد.
شرایط خرید خودرو در بورس
نماد برتر- سرانجام مجلس کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در بورس را تصویب کرد که بر اساس آن هر شخص می‌تواند هر سه سال یک بار با یک کد ملی، یک خودرو در بورس کالا خریداری کند و قبل از پایان سه سال مقرر نمی‌تواند اقدام به فروش خودرو کند.
روغن نباتی؛ صدرنشین کاهش تولید امسال
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در هفت ماهه امسال، از بین ۲۴ کالای منتخب صنعتی، تولید ۱۴ کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل بین ۱.۳ و ۲۴۳.۷ درصد افزایش یافته و بیشترین کاهش تولید مربوط به روغن ساخته شده نباتی بوده است.
"فولاد" ۱۵ درصد بیش از مقادیر تعیین شده اقدام به عرضه در بورس کالا کرد
نماد برتر- معاون فروش فولاد مبارکه با ارائه توضیح درباره رقم فروش و انتقاد از عملکرد سیستم بهین‌ یاب گفت: این شرکت حتی۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از مقادیرتعیین شده اقدام به عرضه دربورس کالا کرده است.
واردات و صادرات تهاتری کالا از امروز شروع شد / امکان ترخیص کالا با ارز متقاضی
نماد برتر- وزیر صنعت گفت: براساس مصوبه جدید دولت، صادرکنندگان می‌توانند از امروز برای رفع تعهدات با یک واردکننده یا یک تأمین‌کننده کالا تهاتر برای واردات کالا اقدام کنند.
گلایه از وضعیت اسفبار قطعه‌سازان/ در انتهای خط تولید قرار داریم
نماد برتر- اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور ضمن ابراز نگرانی از روند ادامه‌دار مشکلات مجموعه صنعت خودرو کشور، صراحتا معتقدند که دیگر جانی برای قطعه‌ساز کشور باقی نمانده و اوضاع آن‌ها بسیار بد و اسفبار شده است و عدم چاره‌اندیشی برای حل مشکلات، صنعت قطعه‌سازی کشور را به انتهای مسیر تولید خواهد رساند.
ثر تداوم سه عامل بر بازگشت اعتماد فعالان به بازار سهام
نماد برتر- افزایش ارزش معاملات خرد، افزایش نقدشوندگی، اظهارنظر رئیس سازمان و اتمام حجت با نمادهایی که بازارگردان ندارند از عواملی هستند که در صورت تداوم می توان امید داشت اعتماد به بازار بازگردد.
گزارش مثبت از افزایش تولید بیش از ۲۰ و ۲۲ درصدی صنعت خودرو در ۷ ماه
طبق آمار وزارت صنعت در ۷ ماه سال جاری، تولید خودرو سواری و وانت رشد ۲۰.۴ و ۲۲.۷ درصدی و اتوبوس، مینی بوس و ون کاهش ۹ درصدی داشته است.
کلیات ساماندهی خودرو تصویب شد/ عرضه همه خودروها در بورس کالا
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو با اجبار به عرضه همه خودروها در بورس کالا خبر داد.
تولید ۱۷میلیون تنی فولاد و رشد ۵۲، ۸ و ۱۴درصدی محصولات چند صنعت بورسی
نماد برتر- آمار‌های رسمی وزارت صنعت ازافزایش ۱۷ میلیون تنی تولید فولاد و رشد ۵۲ درصدی شمش آلومنیوم در هفت ماه حکایت دارد.
رشد تولید ۲۱ محصول منتخب صنعتی و معدنی در ۷ ماه
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه از بین ۳۴ محصول منتخب صنعتی و معدنی، ۲۱ محصول با رشد تولید مواجه شدند که این محصولات جزو کالاهای اصلی بخش صنعت و معدن هستند.