02:13 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخالفت

دفاع و توضیح از تصمیم جدید امروز و ممنوعیت معاملات الگوریتمی
نماد برتر- مدیرعامل بورس تهران از تصمیم جدید مبنی بر عدم امکان فروش سهام خریداری شده در یک روز و همچنین ممنوعیت معاملات الگوریتمی دفاع کرد و توضیح داد.
دلگرمی به سهامداران متضرر/ علت مخالفت با اوراق ۱۶۰ هزار میلیاردی دولت
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام علت مخالفت با انتشار ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اوراق سلف نفتی به سهامداران متضرر هفته های اخیر وعده داد : بهای سهام شرکت‌ها دوباره صعودی خواهد شد .
عوارضی‌ کدام آزادراه‌ها جمع‌ می‌شود؟
نماد برتر- درپی توافق بین وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه برای ارسال پیامک و نهایتا جریمه کردن کسانی که از آزادراه‌های الکترونیکی استفاده کرده و عوارض‌شان را پرداخت نکرده‌اند، برخی آزادراه‌ها که از حالت الکترونیکی خارج شده یا از نظر نصب تجهیزات آماده الکترونیکی شدن هستند، می توانند در مرحله اول و سریع‌ترین زمان ممکن، ایستگاه‌های عوارضی خودشان را جمع کنند و الکترونیکی شوند که پنج آزادراه را شامل می‌شود.
چرا تضمین قیمت سهام ریسک است؟!
نماد برتر- بسیاری از تحلیلگران معتقدند که ابزارهای کارآمد و معقول تضمین قیمت سهام در شرایط کنونی به زیان بازار سرمایه ایران ختم میشود.
 انسجام اوپک ثبات بیشتر بازار جهانی نفت را به دنبال دارد
نماد برتر- وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران با درخشان نامیدن تاریخ اوپک، بر ضرورت ادامه همکاری این سازمان تأکید کرد و گفت: انسجام بیشتر اوپک همیشه ثبات بیشتر بازار جهانی نفت را به دنبال داشته است.
بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه مشترک به شورای امنیت، «ماشه» را غیرقانونی اعلام کردند
نماد برتر- در حالی که امریکا مکانیسم ماشه علیه ایران را فعال کرد که بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه مشترک به شورای امنیت، «ماشه» را غیرقانونی اعلام کردند.
کارگروه سندباکس تشکیل شد
نماد برتر- اولین جلسه کارگروه مدیریت یکپارچه و هماهنگی میان سندباکس‌ها یا محیط ‌های آزمون برگزار شد.
چرا و چگونه پذیرش و عرضه اولیه سهام ایرانسل در بورس منتفی شد؟
نماد برتر- مدیران اپراتور دوم درحالی معتقدند مهلت عرضه سهام ایرانسل در بورس سال ۸۸ پایان یافته که چند و چون روند این ماجرا و علت منتفی شدن پذیرش آن مورد بررسی قرار گرفت.
تحلیل وضعیت فعلی بازار سهام و پاسخ به ادعای چند اقتصاددان + چند خبر از بانک
نماد برتر- رئیس سابق سازمان بورس و مدیرعامل بانک آینده با اعلام نکاتی درباره بازار سرمایه و پاسخ به ادعای چند اقتصاددان و از درخواست انتقال نماد ، افزایش سرمایه، عرضه اولیه و... خبر داد.
مخالفت شورای شهر با تغییر کاربری فضای سبز پارک کلاله اراک به مسکونی
نماد برتر- سخنگوی شورای شهر اراک گفت: شورا با تغییر کاربری بخشی از فضای سبز پارک کلاله به مسکونی مخالف است.
رویدادی مثبت برای چند صنعت بورس با تصویب دو فوریت جهش تولید و تامین مسکن
نماد برتر- نمایندگان مجلس طرح دو فوریتی جهش تولید و تامین مسکن با هدف افزایش تولید مسکن و کاهش قیمت را با ۱۶۹ رای موافق تایید کردند که رویدادی مثبت برای صنایع بورسی ساختمانی ، سیمانی و... است.
چرا حمایت دولت ها از بازار سهام را نباید به فال نیک گرفت؟
نماد برتر- پیامدهای برداشت از صندوق توسعه ملی برای تزریق به بازار سرمایه با مقوله شاخص‌سازی با پول تورمی بررسی شد.
ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری در خصوص مدارس گرفته شود
نماد برتر- وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نداریم، گفت: ما موظف به ارائه خدمات آموزشی بوده و به علت کارکردهای آموزش حضوری، این نوع آموزش را به آموزش غیر حضوری ترجیح می دهیم.
شرکت کنتورسازی قزوین؛ به‌وقت خاموشی...
نماد برتر- شرکت کنتورسازی یکی از واحدهای تولیدی فعال در قزوین بود که در سطح ملی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت اما با خصوصی‌سازی همه‌چیز به‌یک‌باره تغییر کرد. پس‌ازآن بود که حقوق کارگران پرداخت نشد و تعداد آنان از ۸۰۰ به ۱۰۰ نفر رسید و کارگران برای اینکه صدایشان به گوش مسئولین برسد بارها مقابل استانداری قزوین تجمع کردند؛ ۲ سال پیش هم در پایان اسفند سفره خالی خود را جلوی استانداری پهن کردند.
جنگ سرد امان و ابوظبی؛ تهدید بن زاید به اخراج ۲۵۰ هزار اردنی
نماد برتر- روزنامه یدیعوت آحارونوت از تهدید ولیعهد ابوظبی برای بیرون کردن حدود ۲۵۰ هزار اردنی از امارات به دلیل انتشار توییتی توسط برادر ناتنی پادشاه اردن در مخالفت با عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی پرده برداشت.