06:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شورای اسلامی

افزایش 5 برابری قیمت کودهای وارداتی/خرید تضمینی به کمک کشاورزان می‌آید
نماد برتر- عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت در نظر گرفته شده برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی تمامی هزینه های تولید را بویژه در حوزه نهاده ها پوشش می دهد.
اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نمی‌دهیم
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش قیمت بلیت هواپیما علیرغم صحبت‌های متولیان این حوزه در حال رخ دادن است و قطعا کمیسیون عمران این اجازه را نخواهد داد و نظارت جدی بر این حوزه خواهد داشت.
تلاش داریم افراد در  گزینش پیام رسان ها گزینه داخلی را در اولویت قرار بدهند
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون فرهنگی با اشاره به تاکید بر اینکه رویکرد اعضای کمیسیون فرهنگی در حوزه فضای مجازی رویکرد سلبی نخواهد بود بلکه رویکرد ایجابی است، گفت: باید به گونه ای عمل کنیم تا با تقویت هرچه بیشتر پیام رسان های داخلی، هر ایرانی به هنگام گزینش میان پیام رسان های داخلی و خارجی گزینه داخلی را در اولویت قرار دهد.
آخرین وضعیت کارگران و حواشی اخیر نیشکر هفت‌تپه
نماد برتر- مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان آخرین وضعیت حواشی اخیر شرکت نیشکر هفت تپه و کارگران این شرکت را تشریح کرد.
ورود «شهروند» به بورس
نماد برتر- شرکت شهروند به منظور ارتقاء سطح بهره وری از منافع و ظرفیت های ساختاری وارد بورس می شود.
افزایش ورود مواد اولیه و کالاهای اساسی با سیاست‌های جدید صادراتی
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با ورود شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی به حوزه مسئولیت های اجتماعی فقر و نابرابری در جامعه ریشه کن خواهد شد.
مبارزه با فساد هزینه دارد/کمبود کالای اساسی نداریم
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت به امضاهای طلایی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی با اعمال نفوذ در جاهای مختلف پول باد آورده زیادی بدست آورده اند و مبارزه با فساد هزینه دارد و قطعا با این مبارزه، تخریب ها نیز شروع خواهد شد زیرا منافع خیلی ها به خطر خواهد افتاد اما ما در وزارت صمت، مصصم هستیم جلوی اینگونه فسادها و امضاهای طلایی را بگیریم.
موافقت وزارت صمت با افزایش خوراک کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان
نماد برتر- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ظرفیت خوراک شرکت روغن نباتی گلناز کرمان گفت: تلاش ما بر این است به زودی با افزایش ظرفیت خوراک این شرکت افزایش تولید و بازگشت کارگران بیکار شده در فاز نخست تا ظرفیت ۴۰۰ نفر را به اشتغال شاهد باشیم.
وزیر راه و شهرسازی ۲۴ پروژه را در بندر چابهار افتتاح کرد
عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش‌از ۱۰۰۰ نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسوولان محلی در بندر چابهار آغاز شد.
بررسی موشکافانه پیشنهادات ۱۱ گانه کمیسیون اقتصادی مجلس به سازمان بورس
نماد برتر- توجهی که مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص تثبیت بازار سرمایه دارند قابل تقدیر است و این سبب دلگرمی است که بازار سرمایه چنان بزرگ و فراگیر شده که هم مردم و هم مسئولان تحولات آن را با دقت پیگیری می‌کنند و درصدد بهبود و پیشرفت آن هستند.
ابلاغ ۱۲حکم اصلاح ساختار بودجه ۱۴۰۰ به سازمان برنامه و بودجه
نماد برتر- رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ابلاغ ۱۲حکم اصلاح ساختار برای تحول در بودجه ۱۴۰۰ به سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
بررسی مسائل مربوط به فعالان بخش خصوصی در کمیسیون انرژی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل و مشکلات مربوط به فعالان بخش خصوصی در حوزه انرژی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
بررسی افزایش قیمت بلیط ایرلاین ها در کمیسیون عمران
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی افزایش قیمت بلیط هواپیما ها با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
زنگنه: تعاونی روستایی در قیمت‌های اعلامی زعفران تجدیدنظر کند
نماد برتر- نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی خواستار تجدیدنظر تعاونی روستایی در قیمت‌های اعلامی زعفران شد.
تدوین برنامه‌ای برای صنعت خودروسازی در مجلس/طرح حمایت از دانش بنیان‌ها در دستور کار مجلسی‌ها
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی در مجلس در حوزه خودروسازی خبر داد و گفت: استارتاپ‌ها که همان کسب و کارهای نوپا هستند باید با توجه به طرحی که در مجلس در حوزه خودرو آماده شده و در آینده در سطح جامعه جاری خواهد شد، متناسب با آن استانداردها فعالیت خود را تنظیم کنند و در چارچوب آن طرح، خدمات خود را ارائه دهند.