13:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اشخاص حقوقی

آخرین وضعیت ثبت اطلاعات حقوق و دستمزد/ ۲۲۶۳ دستگاه نیامدند
پایگاه خبری راد: آنطور که رئیس سازمان اداری و استخدامی در رابطه با آخرین وضعیت ثبت اطلاعات حقوق و دستمزد کارکنان گزارشی را اعلام کرده، با وجود اینکه باید ۳۹۴۶ دستگاه اطلاعات خود را در سامانه حقوق و دستمزد ثبت کنند، تاکنون بیش از ۲۲۰۰ دستگاه در این رابطه وارد نشده‌اند. در این بین گله‌هایی هم نسبت به کم کاری قوه‌های مقننه و قضائیه مطرح شد.
پیش‌بینی ۹۵ هزار میلیارد تومان برای حقوق و دستمزد سال ۹۸
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۸ با بیان اینکه «خالص بدهی دولت تا پایان سال گذشته ۱۴۳ هزار میلیارد تومان است»، گفت که اعداد نشان می‌دهد این بدهی در محدوده قابل قبولی است.
مشخص شدن مالیات نهادهای انقلابی در سال 98
پایگاه خبری راد: لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در حالی توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد که در آن سهم مالیات نهادها و بنیادهای انقلاب اسلامی هم مشخص شده است.
افرادی بدون ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند!
پایگاه خبری راد: به راستی دولتمردان چگونه بدون دریافت این اطلاعات، ثروت ملی را در اختیار کسانی قرار دادند که امروز متهم به فساد هستند؟ اگر قرار است که در کشور پایداری نظام مالی برقرار باشد، هیچ راهکاری جز حسابداری مستقل وجود ندارد.
بانک مرکزی شرایط جدید استفاده از چک‌های تضمینی را ابلاغ کرد
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی شرایط جدید صدور و استفاده از چک‌های تضمین شده را ابلاغ کرد که بر اساس آن، از این پس چک‌های تضمین شده صرفا در وجه ذی‌نفع صادر می‌شود و درج مشخصات ذی‌نفع روی برگ چک الزامی است.
 همراهی سیستماتیک بانک مرکزی و قوه قضاییه در خصوص صدور چک
پایگاه خبری راد: یک حقوقدان به بررسی نکات قانون اصلاح قانون صدور چک پرداخت.
انتقاد کارشناس مالی از سیاست دلال‌پروری در اقتصاد ایران
پایگاه خبری راد: یک کارشناس مالی، بزرگ ترین ایراد قوانین مالیاتی کشور را اجرای تنبیهی مالیات دانست.
حراج شمش طلا در بانک کارگشایی
پایگاه خبری راد: معاون بانک کارگشایی از حراج تعداد قابل توجهی شمش طلا در روز جاری در این بانک خبر داد.
شروط تبلیغات و بازاریابی بیمه‌ها و ممنوعیت‌های آنها
پایگاه خبری راد: با گرم شدن بازار فروش بیمه‌ها، به ویژه بیمه‌های عمر در مکان‌های عمومی و مخصوصا ایستگاه‌های مترو، نحوه تبلیغات و بازاریابی این غرفه‌های عمومی موضوعی است که مدیرکل نظارت فنی بر بیمه‌های غیر زندگی با استناد به قوانین آن را تشریح کرد.
استعلام پیامکی سوابق چک برگشتی امکانپذیر شد
پایگاه خبری راد: بنابر اعلام بانک مرکزی از این پس می‌توانید با ارسال شناسه استعلام ۱۶ رقمی مندرج در چک‌های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک مرکزی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوید.
آگهی تجدید فراخوان عمومی (ارزیابی صلاحیت)
پایگاه خبری راد: بانک ایران زمین در نظر دارد بر اساس ارزیابی،نسبت به تهیه فهرست مناقصه گران صلاحیت دار به منظور بهره برداری از خدمات آنان در انجام پول رسانی شعب سراسر کشور و پول گذاری و پرستاری دستگاه های خودپرداز منصوبه در خارج از شعب بانک اقدام نماید.
درخواست رئیس اتاق ایران از معاون رئیس جمهور برای اصلاح پیمان‌سپاری ارزی
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق ایران طی نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور، ضمن اشاره به محدودیت‌های سیستم بانکی کشور برای نقل و انتقالات کارآمد پولی و همچنین نبود بستر لازم برای اجرای دستورالعمل طرح پیمان‌سپاری ارزی، خواستار اعمال اصلاحاتی در این طرح شد.
معافیت خرید کمتر از ۲۵ سکه از مالیات/ مالیات ۳۵ درصدی برای ۱۰۰۰ سکه
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امور مالیاتی از وصول درآمد بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.
نحوه تعیین قیمت کالا و خدمات اعلام شد + دستورالعمل وزیر
پایگاه خبری راد: نحوه تعیین قیمت کالاها و خدمات از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص شد.
کدفروشی و فاکتورهای صوری؛ مشکلی برای شفافیت اقتصاد
پایگاه خبری راد: مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل امور مالیاتی استان زنجان گفت: کدفروشی و فاکتورهای صوری مشکلی برای شفافیت اقتصاد است.