06:55 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استرس

نقش ویتامین C در کاهش وزن
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد در فصل زمستان تمام دردهای شما، به ویژه اگر مساله آرتریت یا ورم مفاصل در میان باشد، تشدید می شوند. اما یک ویتامین وجود دارد که می تواند در تسکین این دردها موثر باشد.
اینترنت اشیاء در ایران و چالش‌هایی که با آن روبه‌روست
پایگاه خبری راد: پیاده‌سازی اینترنت اشیاء برای سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف مانند امنیت شبکه چالش‌هایی دارد؛ اما این فناوری در دنیا جوان است و چالش امنیت همه جا وجود دارد، بنابراین برای کمک به کسب‌وکارها لازم است در موارد محدود در استفاده از اینترنت اشیاء مقررات‌زدایی شود و در مقابل در حوزه‌های حیاتی که داده‌های کلان کشورند، مقررات‌گذاری اتفاق بیفتد.
"آنفلوآنزا" تخم‌مرغ را گران کرد یا "سازمان حمایت"؟!
پایگاه خبری راد: در حالی که در ماه‌های گذشته قیمت تخم‌مرغ روندی افزایشی داشت و اضافه شدن تولید در بازار نیز تعادلی در قیمت این محصول ایجاد نکرده، مشخص نیست مقصر این گرانی چه شخص یا نهادی است و چه کسی باید پاسخگوی این وضعیت به وجود آمده باشد.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: ادامه عملیات کشت محصولات پاییزه شامل گندم آبی و دیم و جو با توجه به فعالیت سامانه بارشی، ادامه برداشت خرما، تسریع در برداشت ذرت با توجه به کاهش دما، خودداری از ادامه کاشت چغندر قند پائیزه، از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای دوشنبه تا پنجشنبه ۶ تا ۹ آذرماه است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پایانی آبان
پایگاه خبری راد: آبیاری غلات آبی پاییزه، تسریع در برداشت نارنگی‌های پیش‌رس، کشت تاخیری کلزا تا آخر آبان ماه، تنظیم و تهویه دما و رطوبت در مرغداری‌ها و دامداری‌ها به دلیل کاهش نسبی دما و آلودگی هوا از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای یکشنبه تاشنبه (۲۸ تا ۳۰ آبان‌ماه) است.
فناوری؛ این بار ناجی مشکل پارک خودروها
پایگاه خبری راد: استفاده از فناوری اطلاعات برای تسهیل زندگی روزمره روزبه‌روز افزایش می‌یابد و این بار برنامه‌نویسان داخلی راهی برای حل مشکل جای پارک ارائه کرده‌اند.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: جمع‌آوری و معدوم کردن شاخه‌های خشک و آفت زده میوه‌های آلوده، بازسازی کندوها، ادغام کندوهای کم جمعیت، متراکم کردن قاب‌های داخل کندو از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه‌شنبه (۱۸ تا ۲۳ آبان ماه) است.
با موتور 3 چرخ یاماها آشنا شوید
پایگاه خبری راد: تولید موتورسیلکت‌های 3 چرخ به سرعت در حال رشد است و هر روز محبوبیت آنان بیش از پیش می‌شود.
توصیه‌های سه روزه هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: سم‌پاشی درختان گردو پس از ریزش برگ‌ها، تسریع در برداشت مزارع سیب زمینی، سم‌پاشی اماکن دامی پس از پاک‌سازی جایگاه و محوطه جهت مبارزه با انگل‌های خارجی از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۰ آبان ماه است.
هواشناسی اخطار داد
پایگاه خبری راد: انجام آبیاری مزارع زعفران، طعمه‌پاشی، تله‌گذاری و محلول‌پاشی برای مقابله با آفت مگس مدیترانه‌ای، محافظت از احشام در مقابل کاهش دمای صبحگاهی از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه‌شنبه (۴ تا ۹ آبان ماه) است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای ابتدایی آبان
پایگاه خبری راد: محافظت از احشام به دلیل نوسانات دمایی، برداشت نارنگی‌های پیش‌رس، انتقال کندوهای زنبور عسل از مناطق ییلاق به قشلاق از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای دوشنبه تا جمعه (اول تا ۵ آبان) است.
"فولکس واگن" سوپراسپرت برقی می‌سازد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی فولکس واگن به پیروی از سایر خودروسازانی که اخیرا به ناوگان تولید خودروهای برقی علاقه‌مند شده‌اند و به آن پیوسته‌اند، به دنبال تولید یک خودروی سوپر اسپرت تمام برقی است.
تاپ تن های (top ten) شغلی را بشناسید
پایگاه خبری راد: پژوهشگران موسسه کریرکست (CareerCast) ادعا می‌کنند که جذابیت هر شغلی می‌تواند با چند فاکتور و عامل مشخص اندازه گیری شود. حالا این محققان روشی برای پیدا کردن بهترین شغل دنیا پیدا کرده‌اند!
وجود 44 میلیون راس گوسفند و 19 میلیون راس بز در کشور
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام گفت: اکنون 44 میلیون راس گوسفند و نزدیک به 19 میلیون راس بز در کشور وجود دارد.
شهرام ناظری از بیمارستان مرخص شد
شهرام ناظری که شب گذشته در قوچان و پس از لغو کنسرتش راهی بیمارستان شده بود، صبح امروز مرخص شد.
صفحه قبل | صفحه بعد