15:31 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

موبایل

طراحی سامانه ایرانی پرداخت موبایلی در شرایط تحریم
نماد برتر- معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در مراسم رونمایی از پروژه پرداخت موبایلی مبتنی بر EMV (کهربا) تاکید کرد: با تلاش مهندسان ایرانی موفق شدیم در طراحی «کهربا»، از استاندارد EMV استفاده کنیم که در اروپا بیش از ۹۶ درصد ضریب نفوذ دارد.
طرح پرداخت موبایلی رونمایی شد / انجام تراکنش بدون کارت بانکی
نماد برتر- طرح پرداخت موبایلی بانک مرکزی که بر اساس آن تراکنش‌ها بدون حضور فیزیکی کارت و با استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود، رونمایی شد.
یادداشت اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی
نماد برتر- بانک مرکزی به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، بزودی از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها و حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید را رونمایی می‌کند.
هوپو یک فرصت سرمایه‌گذاری با حداقل ۱۰۰ درصد سود سالانه
نماد برتر- مدیران هلدینگ شانا کاسپین با برند هوپو، فرصت سرمایه‌گذاری در مسیر هدایت شده برای یک کسب و کار براساس الگوی مشاغل اصولی را برای صاحبان سرمایه با کسب سود حداقل ۱۰۰ درصدی سالانه فراهم می کنند.
عملکرد ماهانه "سپ" در دوره مالی جدید با رشد ۲۸ درصدی درآمد
نماد برتر- پرداخت الکترونیک سامان کیش با ارائه گزارش عملکرد اولین ماه از دوره مالی جدید، درآمدی بالغ بر ۲۲۴.۸ میلیارد تومان کسب کرد و با رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شد.
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
بورس نیویورک چینی ها را اخراج نکرد
نماد برتر- بورس نیویورک اعلام کرد دیگر در نظر ندارد سهام ۳ غول ارتباطاتی چین را از لیست‌های شاخص‌های خود حذف کند.
عملکرد ۱۲ ماهه "سپ" با تحقق درآمد ۲.۴ هزار میلیاردی و بازدهی ۱۳۹.۴ درصدی
نماد برتر- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در عملکرد دوازده ماهه سال مالی، ۲.۴ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد و با بازدهی ۱۳۹.۴ درصدی سهام همراه شد.
اپلیکیشن سهام عدالت همراه رونمایی شد / نحوه استفاده اشخاص حقیقی و حقوقی
نماد برتر- رئیس مرکز فناوری قوه قضائیه از راه اندازی اپلیکیشن عدالت همراه با هدف تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی خبر داد و توضیحاتی ارائه کرد.
بستر اینترنت در قبضه «رتاپ» درآمد
نماد برتر- محدودیت‌های ناشی از کرونا سبک زندگی‌ها را تغییر داد و شرکت‌هایی برنده این بحران شدند که توانستند از این تغییرات، استفاده کنند.
تصمیم جدید دولت تدبیر و ...
نماد برتر - بانک مرکزی و شبکه بانکی به منظور اجرای قانون جدید صدور چک، دسته چک‌های جدید با مدت اعتبار حداکثر ۳ ‌سال از زمان دریافت چک و با درج شناسه یکتا و با قابلیت ثبت در سامانه صیاد منتشر می‌کند ضمن اینکه دسته‌چک‌های فعلی در دست مردم به روال سابق کارسازی شده و نیازمند ثبت در سامانه صیاد نیست.
تلاش میلیاردر هندی برای حذف نسل دوم شبکه تلفن همراه
نماد برتر- موکش آمبانی، میلیاردر هندی از دولت هند خواست به راه اندازی نسل پنجم شبکه تلفن همراه و برچیدن نسل دوم قدیمی شتاب ببخشد.
مراقب موبایل‌بانک‌های‌ جعلی باشید
نماد برتر- یکی از این برنامه‌های جعلی، موبایل بانک‌ها هستند که می‌توانند منجر به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران شوند.
افتتاح ۱۵ پروژه برق در سیستان و بلوچستان
نماد برتر- رییس جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانس ۱۵ پروژه صنعت برق در سیستان‌وبلوچستان را افتتاح کرد.
حق بیمه کرونا در اپلیکیشن شرکت بورسی فقط با ۵.۶ تا ۲۰ هزار تومان در ماه
نماد برتر- مدیرعامل شرکت بورسی آسان پرداخت گفت: حق بیمه کرونا در اپلیکیشن آپ ۵.۶ تا ۲۰ هزار تومان در ماه است که در سبدخانوار بسیاری از نقاط پایتخت فقط معادل دو نان سنگک یا یک کیلو مرغ تنظیم بازار است .