17:03 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مفید

ذوب صف‌‌های فروش سیگنالی مطمئن به سهامدار
کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز برای نخستین‌بار در ۶ماهه گذشته تعداد نماد‌های صف فروش به زیر ۸۰ نماد رسیده و این وضعیت برای برگشت اطمینان به بازار بسیار مفید است.
جهش‌های بزرگ اقتصادی با تکیه‌ بر نوآوری‌ها
به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سرمایه ویژگی‌هایی دارد که تأمین مالی را تسهیل می‌کند و می‌تواند منابع کوچک مردمی را ‏جمع‌آوری و به سمت این بخش هدایت کند.‏ آنچه در صندوق نوآوری و شکوفایی رخ‌داده، بذری برای ‏ایجاد جهش‌های بزرگ اقتصادی است.‏
برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری تا ابتدای تیرماه ۱۴۰۰
«پردازش اطلاعات مالی پارت» برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری را بر اساس آخرین اطلاعات مربوط به پایان خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد.
به جای حمایت پولی؛ بازار را دستکاری نکنید!
نماد برتر - یک کارشناس اقتصادی حمایت‌های پولی از بورس و استفاده از ابزارهای سیاستگذاری برای افزایش قیمت سهام را اشتباه دانست و گفت: نوسان و ریسک ذات بازار سرمایه است و نباید کسی شرایط این بازار را دستکاری کند.
صنعت شکلات‌سازی از ابتدا تا کنون
نماد برتر- تهیه شکلات فرآیندی طولانی و پیچیده است، اگرچه در طول سال‌ها تغییر و ساده‌سازی شده است. اصطلاح شکلات از کلمه آزتک "xocoatl" گرفته شده و در اصل یک نوشیدنی تلخ بوده که با استفاده از دانه‌های کاکائو تولید و به‌صورت شکلات شیرینی امروزی نبوده است بلکه به‌عنوان یک دارو و تقویت‌کننده انرژی ارزشمند بود.
کارگزاری یا سازمان بورس...
نماد برتر - بر اساس اطلاعات رسیده به نماد برتر، مشکلاتی درخصوص خرید و فروش اوراق تبعی در سامانه‌های کارگزاری مفید رخ داده که باعث زیان سهامداران شده است.
سهامدار حقیقی و عمده چهار شرکت فروشنده بلوکی شدند + شرایط
نماد برتر- سهامداران حقیقی و عمده چهار شرکت خدمات فنی فولاد یزد، بیمه پاسارگاد، احیا صنایع خراسان و بیمه تعاون، برنامه فروش بلوک های ۴.۰۶، ۱۹.۹۹، ۱.۰۱ و ۱۴.۴۹ درصدی دادند.
پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد
نماد برتر- پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای تفاهم نامه همکاری دو جانبه و با هدف تمرکز زدایی آموزش فنی، در استان گیلان افتتاح شد.
توضیح کارگزاری مفید درباره اختلال فنی بسیار کوتاه / هر دو سامانه فعال هستند
نماد برتر- مدیر روابط عمومی کارگزاری مفید با اعلام اینکه اختلال فنی صبح امروز، بسیار کوتاه و در حد چند دقیقه بود ، گفت : هر دو سامانه آنلاین پلاس و ایزی تریدر ، بدون هیچ مشکلی فعال هستند.
نقش صندوق های سرمایه‌گذاری بورسی در تامین مالی حوزه مسکن
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس،تشکیل صندوق های سرمایه‌گذاری بورسی را تحولی در تامین مالی حوزه مسکن دانست و گفت: این صندوق ها تورم زایی ندارد.
تحول در تامین مالی مسکن با ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی تحولی در تامین مالی مسکن ایجاد می‌کند، گفت:جذب سرمایه‌های خرد موجب تنوع بخشی در حوزه تامین مالی مسکن می‌شود.
انتقاد از عدم غربالگری سهامداران و معضل سینگال فروشی / معرفی نرم افزار جدید
نماد برتر- سرپرست امور اعضا شرکت بورس از عدم غربالگری سهامداران در شرکت های کارگزاری انتقاد کرد و گفت: برخی با گذراندن دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی ، سینگال فروشی می کنند .
خوش بین به اثر مثبت تصمیمات جدید در بازگشت تعادل و رفع نگرانی سهامداران
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به تصمیمات جدید شورای عالی بورس اظهار امیدواری کرد این اقدامات بتواند معاملات بازار را به تعادل برساند و سهامداران را از نگرانی روند اصلاحی پرشتاب شاخص خارج کند.
یادداشت اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی
نماد برتر- بانک مرکزی به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، بزودی از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها و حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید را رونمایی می‌کند.
پیش بینی تداوم سودآوری شرکت ها و پیشنهادی برای EPS / تحلیل اثر برجام
نماد برتر- عضو هیات مدیره اسبق سازمان بورس با پیش بینی تداوم سودآوری بسیاری از شرکتها تا نیمه اول سال آینده و ارائه پیشنهادی برای انتشار EPS ناشران، اثر بازگشت به برجام بر بورس را تحلیل کرد .