05:08 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

طلبکاران

ناگفته‌های پالیزدار درباره مفاسد اقتصادی
پایگاه خبری راد: راست و چپ بر این نکته اتفاق نظر دارند که اگر نظام یک پاشنه آشیل داشته باشد، همانا فساد است. رتبه بد ایران در ارزیابی‌های بین‌المللی در زمینه فساد به همراه انتشار گاه به گاه اخبار دستگیری و محاکمه مفسدان اقتصادی ریز و درشت، همگی از گستردگی فساد و از آن مهم تر، ادراک گسترده فساد در میان مردم حکایت دارد.
 سازمان تأمین اجتماعی در حوزه شستا با دیوان محاسبات همکاری نمی‌کند
پایگاه خبری راد: رئیس دیوان محاسبات کل کشور با بیان این که «سازمان تأمین اجتماعی با دیوان در حوزه‌ شستا همکاری نمی‌کند» گفت که گزارش تفریغ بودجه ۹۶ نشان دهنده‌ آن است که عملکرد موفقی در سال ۹۶ در حوزه فروش، صادرات و تولید نفت داشته‌ایم.
حاشیه های کارخانه آلومینیوم المهدی!
پایگاه خبری راد: دبیر سندیکای آلومینیوم از ممانعت کارخانه المهدی از بازدید از این کارخانه و خروج اجناس بعد از اعلام واگذاری آن خبر داد.
 قیمت‌گذاری چهار محصول ایران‌خودرو بر چه مبنایی صورت گرفته؟!
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، آثار مثبت و منفی آزادسازی قیمت خودروهای غیرپرتیراژ توسط ایران‌خودرو را تشریح کرد.
لایحه بودجه غیرنقد، بازی چندسرباخت شهرداری است
پایگاه خبری راد: زئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران ارایه لایحه «دستورالعمل اجرایی مدیریت منابع و مصارف غیر نقد توسط شهرداری تهران» را بازی چندسرباخت، عنوان کرد و گفت: این لایحه، اولین مبارزه جدی بدنه مدیریتی جا مانده از دوره دوازده ساله قبل با مدیریت فعلی است.
به سپرده‌گذاران غیرمجازها اوراق نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: بر خلاف برخی شایعات مبنی بر اینکه قرار است طلب سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز به جای پرداخت نقدی، با اوراق اسناد خزانه تسویه شود، این گونه نیست و قراری برای پرداخت اوراق به آن‌ها وجود ندارد.
آغاز شناسایی تاجران واقعی از مهر ماه
پایگاه خبری راد: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از آغاز شناسایی تاجران واقعی از مهر امسال با راه اندازی سامانه ثبت نام تجار خبر داد.
برنامه ۰۹۸ فردا تعیین تکلیف می‌شود/ بدهی‌های وزارت‌نیرو تهاتر می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو در خصوص آخرین وضعیت برنامه ۰۹۸ برای جلوگیری از خاموشی‌ها در سال آینده گفت: قرار شده فردا گزارش این برنامه در دولت مطرح شود.
وضعیت فعلی فقط تحت کنترل وزارت اقتصادی نیست/از مردم عذرخواهی می‌کنم
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد با تاکید بر این‌که مطالبات مردم را محترم می‌شمارم، گفت: سال۱۳۹۶ یکی از سال‌های خوب کشور بود، اما تلاطم‌های به وجود آمده باعث وضعیت فعلی شد که تنها تحت کنترل وزارت اقتصادی نیست و ریشه آن متاثر از بدعهدی نظام سلطه است.
۲۵ واحد نیروگاهی جدید وارد مدار می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: از هم‌اکنون برای پیک سال آینده تدابیر لازم را در نظر گرفته‌ایم و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شده تا ۲۵ واحد نیروگاهی جدید وارد مدار شود.
بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به دنبال انتفاع خود هستند
پایگاه خبری راد: مدیرکل تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضائیه گفت: بانک‌ها وام می‌دهند تا از سود آن منتفع شوند و این یک معضل بزرگ است.
پیامدهای خطرناک درخواست دولت درباره تصویب لوایح مرتبط با FATF
پایگاه خبری راد: سخنگوی دولت در حالی بهبود وضعیت اقتصادی را به تصویب لوایح مرتبط با FATF گره زده است که هم تصویب این لوایح زمینه مناسبی برای اجرای مؤثر تحریم‌های آمریکا فراهم می‌کند و هم رهبر انقلاب بارها از گره زدن حل مسائل کشور با مسائل خارجی، انتقاد کرده‌اند.
نتوانستیم از فرصت برجام درست استفاده کنیم/به سمت شرکت‌های کوچک اروپایی برویم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل پیشین بانک تجارت با اشاره به تجربه‌های خود در دوران تحریم‌های پیش از برجام گفت که ما باید به سمت شرکت‌های کوچک اروپایی برویم و بانک‌های ما نیز بتوانند قراردادهای کارگزاری با بانک‌های دیگر امضاء کنند تا نیاز واحدهای اقتصادی کشور در زمینه نقل و انتقالات مالی را تضمین کنیم.
پیمانکاران پولشان را غیرنقدی می‌گیرند
پایگاه خبری راد: روش بازگشت منابع مالی به عرصه‌های زیرساختی اقتصاد ایران و تامین منابع مالی لازم برای بازپرداخت بدهی‌های باقی‌مانده از سال‌های پیش که دولت با استفاده از آن توانست بخشی از بارهای روی دوش خود را سبک کند در سال جاری اجرایی خواهد شد.
نقدینگی داروسازان در بیمه‌ها بلوکه شده است/ مجلس حمایت کند
پایگاه خبری راد: رییس انجمن داروسازان با اشاره به مشکلات داروسازان و ضرورت تحول در نگاه مسوولان نسبت به جایگاه آنها، از نمایندگان مجلس خواست تا ریل‌گذاری لازم برای حفظ دستاوردهای دارویی کشور را از طریق حمایت قانونی از هویت صنفی داروسازان به عمل آورند.