22:58 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سامانه

اقدامات مدیریت نظارت برنهادهای مالی در سال ۱۴۰۰
بازبینی در فرایندهای تایید صلاحیت حرفه‌ای و کوتاه کردن زمان بررسی و اعلام نتایج تایید صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت مدیریت در نهادهای مالی از جمله اقدامات اصلاحی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و مادر(هلدینگ) مدیریت نظارت برنهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار بوده است.
پرداخت ۵۷۵ هزار تومان سود سهامداران عدالت
نماد برتر- رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود مبلغ ۵۳۲ هزار تومان سهام عدالت دارند، روز شنبه ۵۷۵ هزار تومان سود دریافت می کنند.
تأسیس ۲ اداره جدید و تعلیق ۵ ماده حاکمیت شرکتی
نماد برتر- هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی دو اداره جدید در معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران تحت عنوان اداره «میزهای صنعت و رتبه‌بندی ناشران» و اداره «نظارت بر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» موافقت کرد و همچنین اعمال حدود ۵ ماده حاکمیت شرکتی تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآمد.
امکان اعمال سیستمی «اختیار معاملات فروش در سررسید» فراهم شد
نماد برتر- مزیت‌ها: کاهش خطای انسانی و انجام فرایند اعمال با تعداد قابل توجه در یک روز معاملاتی
صدور قبض مالیاتی برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی
نماد برتر- سازمان امور مالیاتی در واکنش به گزارش دیوان محاسبات مبنی‌بر صفر بودن عملکردها در اجرای مالیات خانه‌های خالی و گران‌قیمت، اعلام کرد که این سازمان طبق قوانین به تکالیف خود عمل کرده و برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر شده است.
 راه‌اندازی اداره «میز صنعت» در سازمان بورس برای رفع مشکلات صنایع
نماد برتر- اولین جلسه از سلسله جلسات دومین دوره آموزشی ویژه ناشران بازار سرمایه با حمایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و شرکت فرابورس ایران باهدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه و افزایش سطح سواد مالی در مرکز مالی ایران برگزار شد.
گندله دست «کگل» را گرفت
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری ۲،۲۳۵،۳۲۰ تن از محصول «کنسانتره سنگ‌آهن» به فروش رسید که در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد افزایش‌یافته بود.
جهت فروش صنایع تا پایان سال
نماد برتر- مطابق گزارش‌های منتشر شده در سامانه کدال صنایع بورسی در ۹ ماهه سال جاری در مبلغ «درآمدهای عملیاتی فروش» در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۱۷ درصدی را ثبت کرده‌ که انتظار می‌رود این حرکت تا پایان سال ادامه پیدا کند.
باشگاهی واقعی برای تکریم مشتریان وفادار «وزمین»
مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین از تدارک این مجموعه خصوصی برای تاسیس یک باشگاه متفاوت و خاص برای مشتریان بانک خبر داد.
رونمایی از اولین شرکت پروژه محور بازار سرمایه در فرابورس ایران
نماد برتر - نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی سهام در درست انتشار شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با حضور مرتضی علی اکبری مدیرعامل «تجلی» برگزار می‌شود.
" سخاش " در مسیر پرداخت سود قرار گرفت
شرکت سیمان خاش از زمان پرداخت سود به سهامداران خبر داد.
تغییر فرآیند سفارش‌گذاری در معاملات قراردادهای مشتقه
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران طی اطلاعیه‌ای به کلیه فعالان معاملات قراردادهای مشتقه، تغییر فرآیند سفارش‌گذاری در معاملات قراردادهای مشتقه را اعلام کرد.
از توفان و بوران تا تنور گرم نفت
توفان آیدا، سرمای زمستان کشورهای اسکاندیناوری تقاضا برای نفت را افزایش داد تا بازار نفت همچنان گرم بماند.
«آلومینیوم المهدی» تنها ۱۰۰ تن فروخت!
در هفته منتهی به ۷ آبان‌ماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت تنها ۷ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.
آیفکس سبزپوش شد
در جریان معاملات روز، (چهارشنبه، پنجم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۳۷ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۸۰۸ واحد رسید.