21:43 | پنجشنبه 9 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
باشگاهی واقعی برای تکریم مشتریان وفادار «وزمین»

1400/09/17 14:46

چه خبر از نمادهای بورسی:

باشگاهی واقعی برای تکریم مشتریان وفادار «وزمین»

مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین از تدارک این مجموعه خصوصی برای تاسیس یک باشگاه متفاوت و خاص برای مشتریان بانک خبر داد.


به گزارش نماد برتر، در حالی که بانک ایران زمین در تمام سال های گذشته سعی کرده است در بسیاری از حوزه ها حرف اول را بزند؛ گویا اینبار نیز قرار است اولین اشگاه مشتریان واقعی برای مشتریان خود را به زودی رونمایی کند.



این خبر از زبان محمد حسین استاد مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین رسانه ای شده است.



استاد که تجربه سال ها فعالیت رسانه ای و روابط عمومی را در رزومه خود دارد گویا قرار است در ادامه فعالیت های نوین بانک ایران زمین اینبار نیز خبری خوش برای مشتریان وفادار «وزمین» داشته باشد.



وی ضمن اعلام این خبر می افزاید: فضای کسب و کار و ارائه خدمات به مشتریان تغییر کرده و در سالهای اخیر رشد تکنولوژی و رشد استفاده از شبکه های اجتماعی شرایط جدیدی را در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کرده است.



استاد تصریح می کند: مشتری امروز انتظار دارد خدمات را در همان جایی که حضور دارد دریافت کند، در واقع ما به عنوان ارائه کننده سرویس باید به سراغ مشتری برویم.



وی در بحث بانکداری دیجیتال و فعالیت های بانک ایران زمین در این حوزه می افزاید: دیگر نمی توانیم از همان ابزارهای تبلیغاتی سنتی استفاده کنیم . امروز مشتریان بانک توقع دارند در همان جایی که حضور دارند، خدمات دریافت کنند. پس بهترین تبلیغ تبلیغی است که در همان نقاط اتصال بانک و مشتریان انجام می شود.



مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در خصوص خدمات مرکز تماس تصریح می کند: ما نقطه اتصال مان را در مرکز تماس دیجیتال خواهیم گذاشت. مرکز تماس بانک به صورت 24 ساعته در ایام هفته پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود همچنین سامانه مکاتبات قضایی (کاشف) از سوی این مرکز در حال پیگیری است.



به نظر می رسد بانک ایران زمین با تصمیمات جدید خود در حوزه مشتری مداری، سعی دارد مشتریان وفادار بیشتری را جذب نماید و بی شک باشگاه مشتریان جدید قدمی بلند برای رسیدن به این هدف بزرگ است.