02:24 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رونمایی

دومین صعود متوالی دلار
نماد برتر - ارزش دلار جهانی در مقابل بیشتر رقبا برای دومین روز متوالی بالا رفت.
«شستا» و ادعای سود 32 هزار میلیاردی
نماد برتر - مدیرعامل شستا با اعلام دستاوردهای سال های اخیر گفت: سود خالص شرکت اصلی طی دو سال ۱۵ برابر شده و پیش‌بینی می‌شود در پایان سال مالی جاری به ۳۲ هزار میلیارد تومان برسد.
رقیب تسلا از آلمان وارد می شود!
نماد برتر - خودروی برقی جدید بنز روی رقابت با تسلا متمرکز خواهد بود.
روز بد بورس ها در اروپا و آسیا
نماد برتر - برخلاف شاخص های آمریکایی، شاخص های اروپایی و آسیایی هفته را با ریزش به پایان بردند.
بازگشت سبزی به بازارهای جهانی
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان سبز باقی ماندند.
فتح قله‌های جدید توسط نمادهای جهانی
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورسی به قله های جدیدی رسیدند.
برای دریافت کارت سهام عدالت چه کنیم؟
نماد برتر - مدیر پروژه کارتهای اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی شرایط دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را تشریح کرد.
صفرهایی که کم‌رنگ شدند!
نماد برتر- بانک مرکزی در راستای حذف صفر از پول ملی در ماه‌های پایانی سال گذشته از نسل جدید اسکناس‌های ۱۰۰۰،۲۰۰۰ و۵۰۰۰ تومانی و ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی کرد که چهار صفر در این اسکناس‌ها کم‌رنگ درج شده است.
کم و کاستی‌های قانون آب و نگرانی‌هایی که درباره آن وجود دارد
نماد برتر- امروز ۲۲ مارس ( دوم فروردین ماه) به‌ عنوان روز جهانی آب نامگذاری شده است. موضوع آب همواره به‌عنوان یکی از موضوعات مهم در جهان و در کشور ما مطرح بوده است و اخیرا نیز در ایران وزارت نیرو از پیش‌نویس قانون آب رونمایی کرده است؛ پیش‌نویسی که علاوه بر کاستی‌ها، نگرانی‌هایی را نیز به‌دنبال داشته است.
رونمایی از خودرو شاسی بلند جدید SWM
نماد برتر- سیف خودرو از شاسی بلند ۷ نفره جدید با برند SWM رونمایی کرد که در حال گذراندن مراحل آزمایش و دریافت مجوزهای لازم برای عرضه در بازار ایران است.
رشد 150 درصدی و بی ضابطه کدهای بورسی
نماد برتر - در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) تا پایان پارسال ۱۱ میلیون کد بورسی داشتیم اما امسال معادل ۲۷ میلیون کد بورسی صادر شد که رشد ۱۵۰ درصدی داشته است.
فناوری ۵G روی شبکه واقعی از مشهد آغاز بکار کرد
نماد برتر- قطار ارائه خدمات فناوری ۵G همراه اول روی شبکه واقعی از جوار حرم مطهر رضوی به حرکت درآمد و به زودی وارد سایر شهرها خواهد شد.
اولین پلتفرم تامین مالی جمعی مبتنی بر فناوری بلاکچین موافقت اصولی گرفت
نماد برتر- مدیرعامل فرابورس ایران در سومین روز از نمایشگاه ایران ایتکس که اولین نمایشگاه مجازی حوزه فناوری اطلاعات در کشور است، درباره یکی از جدیدترین ظرفیت‌های فرابورس برای تامین مالی حوزه نوآوری و دانش‌بنیان گفت: ما روز گذشته با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان بورس از بازار تامین مالی جمعی رونمایی کردیم تا مسیر تجهیز منابع برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، استارتاپ‌ها و طرح‌های نوآورانه کوتاه‌تر و تسهیل شود.
۳ عامل برای فراهم شدن صعود شاخص بورس / واکنش به تغییر دامنه نوسان
نماد برتر- بازگشت اعتماد به بازار، ورود نقدینگی جدید و سرمایه گذاری بلندمدت در شرکت هایی با وضعیت بنیادی مساعد از عواملی است که شرایط را برای صعود مجدد شاخص فراهم خواهند کرد.
رشد ابزارهای نوآورانه در بستر بازارسرمایه / آینده روشن سرمایه‌گذاری جسورانه
نماد برتر- معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور: حوزه سرمایه‌گذاری جسورانه در کشور، حوزه بسیار بکر و دست نخورده‌ای است که آینده فوق العاده‌ای برای افرادی که صندوق‌های جسورانه تشکیل می‌دهند، رقم خواهد زد.