12:31 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رشوه

 در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا فساد بیداد می‌کند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: در فجر ۵۷ با سلاطین فساد، رشوه‌خواری، جیره‌خواری، رانت‌خواری، بی‌عدالتی، فاصله طبقاتی و تبعیض مبارزه شد اما اکنون چگونه عمل می‌شود؟
شایعات را باور نکنید
پایگاه خبری راد: پس از اختلاس و فرار مدیرعامل وقت بانک ملی در سال ۱۳۹۰، بازار شایعه‌پراکنی اختلاس فرار مسئولان بانکی کشور داغ شده و چند روز پیش برای دومین بار شایعاتی بی‌اساس در مورد یکی از بانک‌های خصوصی کشور مطرح شد.
 توتال به مقامات دولتی ایران چه نوع رشوه ای داند؟!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با تشریح جزئیات رشوه شرکت فرانسوی توتال به مقامات ایرانی، آخرین اخبار درباره توسعه میدان گازی پارس جنوبی، فرزاد A و B، گلشن، فردوسی و بلال را اعلام کرد.
محکومیت توتال در پرونده رشوه برای قراردادهای نفتی ایران
پایگاه خبری راد: دادگاهی در پاریس شرکت نفت و گاز توتال را به‌دلیل پرداخت رشوه به مقامات دولتی در سال ۱۹۹۷ با هدف کسب قراردادهای نفت و گاز در ایران به پرداخت ۵۷۳ هزار دلار معادل ۵۰۰ هزار یورو جریمه محکوم کرد.
 مدیران رشوه‌گیر باید اخراج شوند!
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اخراج مدیران رشوه‌گیر به جای تعدیل کارگران شرکت‌های خودروساز از ضریب اثرگذاریِ به مراتب بیشتری در کاهش هزینه‌های سرباری خودروسازان برخوردار است.
 ما مسئولان 30 تا 50 درصد حقوق خود را کاهش دهیم
پایگاه خبری راد: نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که در شرایط کنونی چاره‌ای جز تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی نبود، عنوان کرد: اما تشکیل این شورا موجب به حاشیه رفتن مجلس شده است.
قوانین بانکداری بدون ربا نیازمند بازبینی است
پایگاه خبری راد: به گفته معاون حقوقی رئیس جمهوری، دادن هرگونه امتیاز اضافی حتی اگر قانونی هم باشد می‌تواند منجر به برهم خوردن رقابت شود.
حکم اعدام باقری درمنی تایید شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی قوه قضاییه از تایید حکم اعدام حمید باقری درمنی -از محکومان پرونده‌های اقتصادی اخیر- در دیوان عالی کشور خبر داد.
چگونه ارز در ایران میخکوب شد؟
پایگاه خبری راد: یک دکتری اقتصاد گفت: پیمان سپاری ارزی نمی تواند سیاست مناسبی برای کنترل بازار ارز در بلندمدت باشد.
90 درصد اپلیکیشن‌های اندرویدی اطلاعات کاربران را جمع‌آوری می‌کنند
پایگاه خبری راد:بالغ بر ۹۰درصد از اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه گوگل پلی‌استور، اطلاعات کاربران را جمع آوری می‌کنند.
افسر پلیس رشوه ۵۰۰ یورویی را رد کرد
پایگاه خبری راد: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رد رشوه ۵۰۰ یورویی توسط افسر پلیس خبر داد.
 بازنشسته نیستم و از سپاه حقوق می‌گیرم
پایگاه خبری راد: شهردار اهواز با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: بازنشسته نیستم؛ حقوق جاری سپاه را دریافت می کنم و در وزارت کشور مامور هستم.
 یک مدیر ارشد در گیلان بازداشت شد
پایگاه خبری راد: دادستان عمومی و انقلاب رشت از بازداشت مدیر ارشد گیلانی به جرم اخذ رشوه 250 میلیون تومانی خبر داد.
ناگفته‌های بازپرس سابق ویژه قتل تهران
پایگاه خبری راد: همانطور که بازپرس ویژه قتل بعد از سال‌ها کار کردن در حوزه قتل هنوز هم نمی داند چرا آدم‌ها، آدم می‌کشند من هم به عنوان یک خبرنگار هنوز هم نمی‌دانم چرا وقتی در خانه یا کوچه و خیابانی قتلی اتفاق می‌افتد مردم عادی اطراف صحنه جمع می‌شوند!
اگر مردم بدهکاران کلان بانکی را می‌شناسند، گزارش دهند
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، گفت: اگر مردم بابت دادن وام‌ها و سودهای کلان گلایه‌مند هستند یا بدهکاران کلان بانکی را می‌شناسند و مدرک و سندی هم دارند به ما حتما گزارش دهند.