17:08 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تلویزیون

ثبت چک‌های جدید با تمامی کارت‌های عضو شتاب
نماد برتر - سخنگوی اجرای قانون جدید چک اعلام کرد: امکان ثبت چک‌های جدید با استفاده از کلیه کارت‌های شتابی وجود دارد.
سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت ۲ برابر شد/ آلمان‌ها صدرنشین شدند
نماد برتر- در ۱۱ ماهه پارسال حجم سرمایه‌گذاری خارجی مصوب در بخش صنعت، معدن و تجارت نسبت به مدت مشابه سال قبلش ۱۱۳ درصد افزایش داشته و آلمان، چین، کانادا، اتریش و ترکیه بیشترین حجم سرمایه‌گذاری را در کشور انجام داده‌اند.
برنامه تعمیق بورس و ETF ها / توضیح درباره دستکاری سهام / انتقاد از سیاسیون
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به برنامه تعمیق بورس و ETF ها و توضیح درباره دستکاری قیمت سهام گفت: سیاسیون گاهی با برخی موضع گیری‌ها باعث آسیب‌هایی به بورس می‌شوند.
پیشنهادات جدید دولت به مجمع تشخیص مصلحت درباره لوایح FATF
نماد برتر- معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به برگزاری دو جلسه در مجمع تشخیص برای بررسی لوایح FATF گفت: امکان تحفظ جدید یا بیانیه تفصیلی در مستندات جدید دولت پیش‌بینی شده است.
شرط ارتقا شرکت‌های اخراجی به تابلو زرد بازار پایه اعلام شد
نماد برتر- مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس با اشاره به طبقه‌بندی جدید ۱۳ شرکت‌ در بازار پایه گفت: شرکت های انتقالی از تابلو زرد در ‏صورت کسب معیارهایی ، دوباره ارتقا خواهند یافت. ‏
درخواست رئیس جمهور فرانسه به حضور عربستان در مذاکرات برجام
نماد برتر- رئیس جمهور فرانسه با این ادعا که زمان برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح بسیار کوتاه است، خواهان حضور کشورهایی مانند عربستان در مذاکرات هسته‌ای شد .
دفاع از قالیباف اصل و درخواست مخالفت وزیر اقتصاد با استعفا + حضور در هیات دولت
نماد برتر- انجمن توسعه سرمایه گذاری حرفه ای ضمن دفاع از عملکرد قالیباف اصل ، خواهان مخالفت وزیر اقتصاد با استعفا و حضور رئیس سازمان بورس در جلسات هیات دولت شد .
افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع است
نماد برتر- مدیرکل سازمان حمایت افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال جاری را ممنوع اعلام کرد.
سود مناسب در بلندمدت کسب می‌شود/ سهامداران با دانش لازم وارد بازارسرمایه شوند
نماد برتر- احمد جاویدی، بازارسرمایه را بازاری بلند مدت دانست که ضروری است سهامداران در آن صبر و حوصله باشند، همچنین حتما برای ورود به این بازار از پول مازاد خود استفاده کنند.
آغاز پخش ویژه‌برنامه «عصر سهامداری» از امروز
نماد برتر- ویژه برنامه «عصر سهامداری» از شنبه ششم دی ماه با رویکرد آموزش تخصصی بورس با حضور احمد جاویدی نائب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و امیر تقی خان تجریشی رییس هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران به روی آنتن تلویزیون می رود.
پیش بینی رشد۳۰ درصدی صنعت کوچک بورسی و اعمال مشوق جدید
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اعلام افزایش ۲۸ ،۴۰ و ۵۸ درصدی سه محصول لوازمخانگی و اعمال مشوق جدید از هفته گذشته، پیش بینی کرد این صنعت کوچک بورسی تا پایان سال با رشد۳۰ درصدی مواجه شود.
ورزشگاه نقش جهان به مدت ۴۵ سال به فولاد مبارکه واگذار شد
نماد برتر- مدیرعامل باشگاه فولادمبارکۀ سپاهان گفت: جهت تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان اقدامات بسیار پیچیده‌ای انجام و طبق قرارداد منعقده این ورزشگاه به مدت حداقل ۴۵ سال در اختیار فولاد مبارکه قرار گرفت.
سهامداران منتظر رویه جدید بازارگردانی باشند/ ارزش ۵۵ هزارمیلیاردی صندوق‌ها
نماد برتر- عضو هیات‌مدیره بورس تهران با اعلام ارزش ۵۵ هزار میلیارد تومانی صندوق‌های بازارگردانی از تغییر رویه بازارگردانی سهام بعد از تصویب در سازمان خبر داد .
آثار نوسانات نرخ ارز بر بازار سرمایه و صنایع / کدام صنایع اثرپذیری بیشتری از دلار دارند
نماد برتر- کوروش شمس: از آنجاییکه شرکت‌های دارای ارزشِ بازارِ تاثیرگذار در بازارسرمایه عمدتا دلار محور هستند، از این رو نوسانات قیمت دلار به طور کلی بر بازارسرمایه اثرگذار است.
افشاگری مدیر سابق و ۵ ماهه دومین صندوق بزرگ ایران از پشت پرده برکناری
نماد برتر- مدیرعامل سابق و ۵ ماهه صندوق بازنشستگی ۱۶ ماه بعد از تصمیم روحانی در برکناری گفت: اگر وزیر تن به این برکناری نمی داد، احتمال می رفت رییس جمهور، وی را برکنار کند.