02:24 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تلویزیون

چرا با کاهش نرخ ارز، لوازم خانگی ارزان نشد؟
نماد برتر- معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با اشاره به ممنوعیت واردات ۷۰ درصد کالاهای لوازم خانگی، مهم‌ترین دلیل گران بودن لوازم خانگی را نرخ ارز عنوان کرد و گفت: اینکه با افزایش نرخ ارز قیمت‌ها بلافاصله افزایش پیدا می‌کند مربوط به گرانی در تولید نیست بلکه در بخش توزیع و خرده فروشی این اتفاق افتاده است، چراکه تولیدکنندگان پیش از افزایش قیمت باید با دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت هماهنگی کنند.
ارائه نرم‌افزارهای تخصصی در حوزه تبلیغات، بازاریابی و تلویزیون اینترنتی
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان نرم افزارهای اختصاصی برای تبلیغات و نشر دیجیتال، تبلیغات نمایشی، بازاریابی و تلویزیون‌های اینترنتی ارائه کردند.
رضایت معاون وزیر از صنعت کوچک بورس و وعده تامین ۱۰۰ درصدی نیاز داخلی
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با اعلام رشد تولید چند محصول لوازم خانگی ، وعده به تامین ۱۰۰ درصد نیاز داخلی این صنعت کوچک بورسی را داد.
شریعتی: اصلاح نظام مالیاتی مقدمه اصلاح نظام بانکی است
نماد برتر- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اصلاح نظام مالیاتی مقدمه اصلاح نظام بانکی بوده و اصلاح نظام یارانه ای در کشور را نیز به دنبال خواهد داشت.
تراز تجاری مثبت است/ چک حامل در ایستگاه پایانی
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه شرایط جدید در صدور چک را به تدریج اجرا می کنیم خاطرنشان کرد: از اواخر این ماه مردم می توانند به روش های جدید چک صادر کنند. بر همین اساس، از ۲۲ آذرماه چک در وجه حامل، به طور کلی حذف خواهد شد.
آمار معاون وزارت صنعت از افزایش درصد تولید ۶ صنعت بورسی
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اشاره به رشد و کاهش تولید ۱۷و ۸ محصول صنعتی و معدنی، آمار تولید هشت ماهه ۶ صنعت بورسی را اعلام کرد.
روند تولید در هشت ماهه امسال افزایشی است/ آمار و اطلاعات بخش صنعت و معدن شفاف اعلام می‌شود
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ۲۵ قلم کالای اصلی صنعتی و معدنی که تاکنون اطلاعات آن استخراج شده است، ۱۷ محصول با رشد مثبت و ۸ محصول روند نزولی داشته است.
طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون انرژی قرار دارد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون خبر داد.
شرط چند برابر شدن یارانه معیشتی/ مطلقا چیزی را گران نمی کنیم
نماد برتر- طبق اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه در صورت حدف ارز ۴۲۰۰ تومانی کالاهای اساسی، یارانه معیشتی دو تا سه برابر خواهد شد.
سرمایه‌گذاری غیرمستقیم مبنای کار سرمایه‌گذاران قرار بگیرد / هیجان در بازارسرمایه‌های توسعه یافته هم وجود دارد
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار با اشاره به نوسانی بودن ذات بازارسرمایه بیان کرد: حتی در بازارهای توسعه یافته هم رفتارهای هیجانی و نوسان وجود دارد، ولی باید با سیاست ها و نظارت درست از تکرار دایمی آن جلوگیری کنیم؛ بنابراین انتظارِ داشتنِ بازار بدون ریسک بی‌معنی است. سرمایه گذاران باید این نکته را هم در نظر داشته باشند که بخش بزرگی از نوسان بازارسرمایه ایران از فضای بیرون کشور وارد می شود.
نوبخت به جای روحانی برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس می‌رود / علت
نماد برتر- معاون رئیس جمهور در مجلس با اشاره به اینکه طبق دستور ستاد کرونا روحانی به جلسه امروز مجلس حاضر نمی رود گفت : لایحه بودجه توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه تقدیم می شود.
تولید روزانه گاز کشور به ۹۰۰ میلیون متر مکعب رسید
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از افزایش تولید روزانه گاز شیرین در کشور تا ۹۰۰ میلیون مترمکعب خبر داد.
۹ نیروگاه جدید تا پایان امسال وارد مدار می‌شود
نماد برتر- وزیر نیرو با اشاره به بهره‌برد اری از ۶ نیروگاه از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۹ نیروگاه دیگر تا پایان سال جاری وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
قیمت محصولات لبنی قبل از تعیین نرخ شیرخام محاسبه نمی شود
نماد برتر- سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی در واکنش به صحبت های اخیر معاون امور دامی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اعلام زودهنگام قیمت مصوب شیرخام توضیحاتی ارائه داد.
وزیر اقتصاد به تلویزیون می‌رود
نماد برتر- وزیر اقتصاد و دارایی، با حضور در برنامه «نگاه یک» امشب شنبه اول آذر، از آخرین تصمیمات و تحولات در اقتصاد ایران صحبت می‌ کند.