17:03 | دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بوشهر

انواع فرآورده هیدروکربوری روی میز بورس انرژی
امروز انواع فرآورده‌های هیدروکربوری در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه می‌شود.
یک میلیون و ۱۱۷ هزار تن سیمان روی تابلو می‌رود
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز شنبه ۶ شهریور ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۱۷ هزار تن سیمان از سوی ۴۷ شرکت سیمانی است.
سیمان «هگمتان» راهی بورس کالا می‌شود
مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از پذیرش کالای سیمان شرکت سیمان هگمتان در بازار اصلی این بورس خبر داد تا شمار شرکت‌های سیمانی پذیرش شده در بورس کالا به ۵۶ شرکت برسد.
تولید پژو 205 در ایران
سرخط خبری روزنامه در 12 مرداد در 5 برش بررسی شده است. در این روز روزنامه از توافق گازی ایران و روسیه نوشته اند تا عرضه پیکان یک میلیون تومانی و البته وعده تولید یک خودرو جدید
رشد 135 درصدی درآمدهای «سیدکو»
نماد برتر - در سال مالی گذشته همچنین شاهد خرید ۲.۵۰۰ میلیارد ریال سهام جدید بوده‌ایم که عمدتاً شامل اضافه کردن سهام شرکت‌هایی بوده که بخشی از آن‌ها در سال گذشته به فروش رسیده است.
وضعیت کالاهای دپو شده و موجودی انبارها
نماد برتر - موجوی کالاهای اساسی در گمرک و بنادر به همراه کالای موجود در ۳۲ شناور به ۵.۶ میلیون تن رسیده است.
ادامه دورکاری کارکنان و محدودیت تردد در تهران / تداوم ممنوعیت سفر به شمال
نماد برتر- استاندار تهران از ادامه دور کاری کارکنان و محدودیت تردد خودروها از ۹ شب تا ۴ صبح در استان و تداوم ممنوعیت سفر به استان های شمالی خبر داد.
تردد تهرانی ها از امروز در ۲۱۲ شهر زرد امکان پذیر است/ وضعیت ۳۱ مرکز استان
نماد برتر- دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا با اعلام ۲۹ شهر نارنجی و قرمز از امکان تردد تهرانی ها در ۲۱۲ شهر زرد ایران و از امروز خبر داد .
مردمان تهران و ۱۴ استان از چهارشنبه منتظر بارش برف و باران چند روزه باشند
نماد برتر- سازمان هواشناسی از آغاز بارش برف و باران از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در تهران و ۱۴ استان و کاهش دما خبر داد .
عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
نماد برتر- رینگ داخلی و بین المللی بازار فیزیکی بورس انرژی امروز شنبه ۲۲ آذر ماه میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.
دادوستد حدود ۴۰۰ هزار تن انواع فرآورده‌ هیدروکربوری در بورس انرژی
نماد برتر- در جریان معاملات روز گذشته بورس انرژی، حدود ۴۰۰ هزار تن انواع فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۲۴ هزار و ۹۲۱ میلیارد ریال در رینگ داخلی و بین المللی بازار فیزیکی این بورس مورد معامله قرار گرفت.
آخرین وضعیت کرونا در ایران : شناسایی ۱۳۸۸۱بیمار و فوت ۳۸۲ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۳۸۸۱بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۳۸۲ نفر خبر داد و گفت : ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
کاهش آمار جان باختگان کرونا با شناسایی ۱۳۳۲۱ بیمار جدید و فوت ۳۷۱ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۳۳۲۱ بیمار جدید کرونایی و فوت ۳۷۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوتی ها رو به کاهش است.
ادامه روند کاهشی کرونا با شناسایی ۱۲۹۵۰ بیمار و فوت ۳۸۹ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه روند کاهشی آمار جان باختگان و مبتلایان کرونا از شناسایی ۱۲۹۵۰ بیمار جدید و فوت ۳۸۹ نفر خبر داد.
بنگاه‌های تولیدی برای تامین مالی از ظرفیت بازار سرمایه استفاده کنند
نماد برتر- معاون امورصنایع و معادن سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهرگفت: بنگاه‌های صنعتی و معدنی استان می توانند از طریق ابزارهای نوین تامین مالی تحت عنوان " توسعه تامین مالی تولید از طریق بازارسرمایه"بهره مند شوند.