14:51 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اعتصاب

نفت ۲ درصد گران شد
نماد برتر-قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر اظهارات پزشکان دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مبنی بر احتمال مرخص شدن وی تا امروز و چند روز پس از مثبت شدن تست ابتلایش به کووید ۱۹، حدود دو درصد افزایش یافت.
تداوم کاهش قیمت نفت با افزایش شیوع کرونا
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا که امیدها به احیای مستمر تقاضا برای سوخت را تضعیف کرد، با کاهش روبرو شد.
شوراهای فراموش شده!
نماد برتر- دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات ساوه و زرندیه خلاء ایجاد و فعالیت تشکل های قوی و توانمند کارگری نظیر شورای اسلامی کار را موجب بروز برخی مشکلات کارگر و کارفرمایی در شهرستان ساوه به عنوان قطب بزرگ صنعت کشور دانست.
سیر نزولی مبتلایان جدید کرونا در کره جنوبی با اعمال محدودیت‌های بیشتر
نماد برتر- کره جنوبی تا نیمه شب جمعه ۱۶۸ مورد ابتلای جدید به کرونا را ثبت کرده است که پس از وضع قوانین سختگیرانه فاصله گذاری اجتماعی برای کنترل موج دوم عفونت‌ها، کمترین تعداد روزانه در سه هفته اخیر محسوب می‌شود.
واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی/ اعتراض و عزاداری اسیران در زندان‌های اسرائیل
نماد برتر- به دنبال شهادت یکی از اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، حماس و جهاد واکنش نشان دادند.
علت کمبود بنزین در نفت‌خیزترین کشور دنیا
نماد برتر- در حال حاضر حداقل پنج نفتکش ایرانی حامل سوخت در مسیر ونزوئلا هستند که بزرگترین ذخایر نفت جهان را در اختیار دارد اما چرا این کشور بنزین کافی تولید نمی‌کند؟
ادامه ریزش بورس‌های جهان
نماد برتر- بیشتر شاخص‌های بورسی بار دیگر با ریزش بسته شدند.
ثبت بیشترین رشد اقتصادی کانادا در ۷ ماه اخیر
نماد برتر- رشد اقتصادی کانادا به بالاترین سطح خود از ماه می سال قبل رسید.
یکه تازی پوند
پایگاه خبری راد: ارزش پوند انگلیس در بازارهای جهانی به بالاترین سطح ۳۱ ماه اخیر رسید.
دلایل کاهش قیمت جهانی مس
پایگاه خبری راد: قیمت مس به دلیل تشدید اختلافات تجاری آمریکا و چین که به وخامت دورنمای بنیادین اشاره دارد، کاهش یافته اما مشکلات بخش عرضه که احتمالاً به کمبود منجر می‌شود پنهان مانده است.
کام کارگران در نهایت شیرین می‌شود؟!
پایگاه خبری راد: از نگاه بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه کار در سال ۹۷ اتفاقات متعددی در حوزه روابط کار رخ داد که در مواردی کام کارگران را تلخ کرد. امید است سال پیش رو فارغ از مشکلات اقتصادی و معیشتی با رویدادهای مبارک و خوشایندی برای کارگران همراه باشد.
طلا ثابت ماند/ رکوردزنی پالادیم متوقف شد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز چهارشنبه که دلار نزدیک به پایین‌ترین حد خود در سه هفته اخیر معامله شد، ثابت ماند در حالی که پالادیم نزدیک به مرز ۱۵۵۰ دلار ایستاد.
پالادیم از مرز ۱۵۵۰ دلار عبور کرد / طلا بالا ماند
پایگاه خبری راد: پالادیم در معاملات روز سه شنبه تحت تأثیر اعتصاب معدنچیان آفریقای جنوبی به بالای ۱۵۵۰ دلار در هر اونس صعود کرد و همزمان قیمت طلا تحت تأثیر افت ارزش دلار، افزایش یافت.
قیمت طلا افزایش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا به دنبال افت ارزش دلار در برابر یوان افزایش یافت.
 کارگران لهستانی کارخانه آئودی اعتصاب کردند
پایگاه خبری راد: کارگران فعال در یکی از کارخانه‌های شرکت آئودی در لهستان روز گذشته ـ جمعه ـ در یک اعتصاب دو ساعته از مدیران خود درخواست کردند که میزان حقوق خود را با حقوق کارگران در سایر کارخانه‌های آئودی در کشورهای غربی یکسان سازی کنند.