11:13 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اعتصاب

ثبت ضعیف‌ترین رشد اقتصاد آلمان در ۵ سال اخیر
پایگاه خبری راد: میزان رشد اقتصادی آلمان تا پایان سال ۲۰۱۸ در مقایسه با سال قبل حدود ۰.۷ درصد کاهش یافت.
صادرات ۵ میلیارد دلاری مواد غذایی حلال برزیلی
پایگاه خبری راد: صادرات مواد غذایی حلال برزیلی حدود ۱۰ درصد در سال ۲۰۱۸ رشد کرده و به حدود ۵ میلیارد دلار رسیده است.
 وزیر کار به مالک هفت‌تپه اولتیماتوم داد!
پایگاه خبری راد: تلاش مالک کارخانجات نیشکر هفت تپه در مرحله نخست باید آن باشد که با پرداخت حقوق به کارگران، به شرایط عادی برگردد.
مدیر عامل بورس به دلیل باطل شدن معاملات فرابورس عذر خواهی کرد
پایگاه خبری راد: در پی اختلال در هسته معاملات، هیچ یک از معاملات اوراق بهادار بازارهای فرابورس ایران مربوط به روز گذشته (سه‌شنبه) مورد تایید این رکن بازار سرمایه قرار نگرفت و مدیرعامل فرابورس از این بابت عذرخواهی کرد.
ماجرای نامه تشکر کارگران هفت‌تپه چه بود؟
پایگاه خبری راد: کارگران کارخانه نیشکر هفت‌تپه که ماه‌ها از دریافت حقوق و مطالبات خود عاجز مانده بودند، چندی پیش تصمیم گرفتند صدای خود را با اعتراضی چند روزه به گوش مسئولان برسانند. وزیر کار به محض آن که در جریان این رویداد قرار گرفت نماینده ویژه خود را اعزام و مامور بررسی ماجرا کرد؛ در نهایت با پیگیری‌های مستمر وزارت کار و همکاری مسئولان استانی، تلاش‌ها نتیجه داد و آرامش به اردوی کارگران هفت‌تپه بازگشت.
توضیحات رامک‌خودرو درباره مشکلات واردات و تحویل خودرو به مشتریان
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی رامک خودرو توضیحاتی در رابطه با مشکلات ایجاد شده در روند واردات خودرو و تاخیر پیش آمده در تحویل خودروهای پیش‌فروش شده به مشتریان، منتشر کرد.
نرخ واقعی دلار از نظر رییس اتاق اصناف
پایگاه خبری راد: در حالی که طی روزهای گذشته روند نزولی قیمت انواع ارز در بازار آغاز شده، رییس اتاق اصناف ایران معتقد است که نرخ واقعی دلار حدود ۸۰۰۰ تومان است و دولت برای کاهش قیمت ارز در بازار و تثبیت آن باید وحدت رویه و همدلی بین اعضای خود را بیشتر کند و مردم و بخش خصوصی نیز با دولتمردان همکاری کنند.
ماجرای قطع بیمه برخی کامیونداران چه بود؟
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کامیونداران البرز از بخشش قسمتی از خلافی کامیونداران استان خبر داد و گفت: رانندگانی که تعویض خودرو منجر به قطع بیمه آنان شده بود می‌توانند با مراجعه به اتحادیه، نسبت به برقراری دوباره بیمه خود اقدام کنند.
حذف قیمت رب تخلف است/ دستگاه‌های نظارتی ورود کنند
پایگاه خبری راد: درپی افزایش قیمت رب گوجه‌فرنگی و حذف قیمت برخی برندها، دبیر سندیکای صنایع کنسرو گفت: حذف قیمت از روی محصول تخلف است و این تخلف به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و دیگر دستگاه نظارتی اعلام شده و آنها از این مسئله مطلع هستند که باید در این زمینه ورود کنند.
صادرات به عراق نصف شد
پایگاه خبری راد: دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از نصف شدن صادرات ایران به عراق درپی اجرای پیمان‌سپاری ارزی و اعتصاب کامیون‌داران در هفته گذشته خبر داد.
علت تداوم اعتراضات راننده‌های کامیون چیست؟
پایگاه خبری راد: از ماه‌های ابتدایی امسال که یکی از بخش‌هایی که همواره نسبت به وضعیت اقتصادی خود ناراضی بوده و برای بهبود سطح معیشتی‌شان تلاش کردند، راننده‌های کامیون بوده‌اند، راننده‌هایی که حالا بار دیگر گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با اعتراضات‌شان به گوش می‌رسد.
اسم نویسی 2500 کمپرسی‌دار مازندران برای 60 جفت لاستیک!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کمپرسی‌داران آمل با اشاره به اینکه امروز هیچ کامیون دار و کمپرسی‌داری اعتصاب نکرده است، گفت: رانندگان خواستار تامین لاستیک و تغییر نرخ کرایه هستند.
اعتصاب نمی‌کنیم اما کمک نرسد زمین‌گیر می‌شویم
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران معتقد است: با توجه به افزایش قابل توجه هزینه‌ها در طول ماه‌های گذشته در صورتی که شرایط به خوبی مدیریت نشده و حمایت‌های لازم صورت نگیرد، بسیاری از کامیون‌های ایرانی زمین‌گیر خواهند شد.
اعتصاب خلبانان در آلمان هزاران مسافر را سرگردان کرد
پایگاه خبری راد: اعتصاب خلبانان و خدمه پروازی خطوط هوایی "رایان ایر" در آلمان باعث سرگردانی هزاران مسافر شد.
سکوت حجتی درباره حضور صیادان چینی در خلیج‌فارس
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی علت افزایش قیمت میوه‌های تابستانی را کاهش عرضه و خسارت ۱۱ هزار میلیاردی به سردرختی‌ها عنوان و اعلام کرد که پتروشیمی‌ها سهم کود کشاورزان ایرانی را صادر کرده‌اند.