07:39 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

google

روش از بین بردن اکانت گوگل بعد از مرگ
پایگاه خبری راد: از آنجایی که از بین بردن حساب های کاربری بعد از مرگ کاربران یکی از چالش‌های بزرگ فضای مجازی است، پاسخ به برخی سئوالات در این زمینه ضروری است.
بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی در گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: با اینکه تمامی گوشی‌های هوشمند خود به اپلیکیشن دوربین مجهز شده اند، اما بسیاری از کاربران علاقمندند که از اپلیکیشن‌های بهتر و پیشرفته‌تری برای عکاسی استفاده کنند.
پروژه جدید گوگل چیست؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که گوگل سرانجام تصمیم گرفته که در مورد یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین پروژه‌های خود تحت‌عنوان فیوژا اطلاعات مختصری را منتشر کند.
اندرویدی‌ها از مرز ۲.۵ میلیارد دستگاه گذشتند!
پایگاه خبری راد: گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O اعلام کرد که تعداد گوشی و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید در هر ماه از مرز ۲.۵ میلیارد دستگاه نیز عبور کرده است.
پای واقعیت‌افزوده به گوگل باز می‌شود
پایگاه خبری راد: گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O اعلام کرده است که قرار است به زودی فناوری واقعیت افزوده به موتور جستجوی این غول تکنولوژی اضافه شود.
مخفیانه در گوگل‌مپ جستجو کنید
پایگاه خبری راد: گوگل به کاربران اعلام کرده است که به منظور ارتقای حریم خصوصی کاربران قابلیت حالت ناشناس یا Incognito Mode را به اپلیکیشن نقشه گوگل مپ نیز اضافه کند.
پادکست‌ها به موتور جستجوی گوگل می‌آیند
پایگاه خبری راد: از این پس کاربران قادر خواهند بود پادکست‌های موردنظر خود را در موتور جستجوی گوگل به صورت یک دسته بندی جداگانه پیدا کنند.
پررنگ‌ترین ویژگی نسخه جدید اندروید چیست؟
پایگاه خبری راد: بدون شک از مهم‌ترین قابلیت‌های نسخه جدید سیستم عامل اندروید می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵G و گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر اشاره کرد.
گوشی‌های مجهز به دوربین 100 مگاپیکسلی در راهند!
پایگاه خبری راد: کوالکام به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد گوشی‌های هوشمندی با دوربین ۶۴ و ۱۰۰ مگاپیکسلی تولید کند.
تعلیق گوگل فوتوز به دلایل امنیتی
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده است که اپلیکیشن گوگل فوتوز (Google Photos) بر روی سیستم عامل اندروید را تحت تاثیر یک آسیب پذیری امنیتی به حالت تعلیق درآورده است.
از یک حساب کاربری جی‌میل، چند آدرس پست الکترونیک بسازید!
پایگاه خبری راد: شما با داشتن تنها یک حساب کاربری در جی‌میل قادر خواهید بود چندین آدرس پست الکترونیکی از آن بسازید و همه ایمیل‌های دریافتی را در آن مشاهده کنید.
فیس‌بوک هوش مصنوعی را اخلاقی می‌کند!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که فیس‌بوک تحت‌تاثیر تشدید نگرانی‌های جهانی در خصوص زیر پاگذاشتن اخلاق در فناوری هوش مصنوعی ، تصمیم گرفته یک موسسه پژوهشی در همین راستا ایجاد و راه‌اندازی کند.
استفاده از گوگل‌مپ با ارسال دستور صوتی!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد در آینده‌ای نزدیک امکان پشتیبانی نقشه جغرافیایی اختصاصی خود از دستیار صوتی گوگل اسیستنت را به گوشی‌های اندرویدی و iOS اضافه کند.
ورود دستیار صوتی گوگل به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود که تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۹ میلادی به دستیار صوتی اختصاصی گوگل مجهز خواهند شد.
خداحافظی با پیام رسان گوگل دروغ است!
پایگاه خبری راد: مدیران گوگل، قطع دسترسی کاربران به پیام‌رسان هنگ‌اوت تا سال ۲۰۲۰ میلادی، را رد کردند.