07:41 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

CNG

محاسبه ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز تا ۲۹ شهریور محاسبه شد.
تجهیز ۱۸۶ کارگاه برای تبدیل خودروهای عمومی به دوگانه سوز
نماد برتر- مدیر طرح سی ان جی گفت: درحال حاضر ۱۸۶ کارگاه درسراسر کشور برای تبدیل خودروهای عمومی به دوگانه سوز تجهیز شده اند.
قانون افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی از محل صرف سهام رسماً ابلاغ شد
نماد برتر- رئیس جمهور قانون افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی و فرابورسی از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم را برای اجرا به سازمان بورس ابلاغ کرد.
فهرست ۳۹ شرکت انتقالی به بازار اول فرابورس + مهلت ۱۲ سهم برای احراز شرایط
نماد برتر-فرابورس در اطلاعیه ای فهرست ۳۹ شرکت انتقالی از بازار دوم به اول و ۱۲ شرکت دارای مهلت جهت احراز شرایط بازار اول را اعلام کرد.
صورت های مالی سه ماهه "وسپهر" منتشر شد/عرضه اولیه سه زیرمجموعه
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات که آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام برای چهارشنبه هفته جاری شده، صورت های مالی حسابرسی نشده سه ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد.
هفت محصول سبک زامیاد ۱۰ تا ۲۴ درصد گران شد / زمان اجرا
نماد برتر- زیرمجموعه سایپا از دریافت مجوز افزایش ۱۰ تا ۲۴ درصدی نرخ هفت محصول سبک تجاری خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
پترول با مدبران صعود کرد
نماد برتر- «پترول» که مدت ها در توقیف به سر می برد امروز صورت های مالی سال 1400 خود را منتشر کرد و خبر از سودی تکرارنشدنی داد.
«فباهنر» و افزایش سرمایه 133 درصدی
نماد برتر- «فباهنر» اعلام کرده برنامه افزایش سرمایه 1500 میلیارد ریالی را به جریان انداخته است.
سه محصول شرکت دارویی ۲۷ تا ۶۳ درصد گران شد + فهرست
نماد برتر- سبحان دارو از در یافت مجوز افزایش قیمت ۲۷ تا ۶۳ درصدی سه قلم محصول تولیدی از سازمان غذا و دارو خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای یکشنبه شد.
نگرانی کسبه از اجاره و مالیات/دولت و مجلس بسته‌های حمایتی تعریف کنند
نماد برتر- رییس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای شهر اراک گفت: با توجه به خسارات وارده به اصناف که بدنبال شیوع کرونا و اعمال اقدامات محدودیتی در این رابطه رخ داد، با اقدام دولت و مجلس باید بسته‌های حمایتی در این راستا تعریف شود.
نگران کارت سوخت نباشید
پایگاه خبری راد: از چند روز پیش شمارش معکوس برای آغاز طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز شد و مالکان وسایل نقلیه در تب‌وتاب دریافت این کارت بودند و اکنون بار دیگر بر ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت برای سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه از روز سه‌شنبه (۲۲ مردادماه) تاکید شده است اما افرادی که تاکنون قادر به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند، نگران نباشند، چراکه کارت سوخت جایگاه‌داران چاره کار این افراد شده است.
مهلت الزام استفاده از کارت سوخت تمدید می‌شود؟
پایگاه خبری راد: نهم خرداد ماه بود که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به‌طور رسمی اعلام کرد که از ۲۰ مردادماه استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی و سوخت‌رسانی تنها با این کارت امکان پذیر می‌شود، اما به‌تازگی وزیر نفت اعلام کرده که احتمال تمدید این تاریخ وجود دارد.
قابل توجه کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده اند
پایگاه خبری راد: درحالی که شائبه‌های بسیاری مبنی بر عدم تحقق طرح استفاده از کارت سوخت هوشمند وجود داشت، وزیر نفت صراحتا اعلام کرد که وزارت نفت به‌طور کامل آمادگی عرضه بنزین با کارت هوشمند سوخت را دارد و این طرح از ۲۰ مردادماه با جدیت اجرایی می‌شود.
حمایت از سیاست دو نرخی شدن قیمت بنزین
پایگاه خبری راد: استفاده از کارت سوخت از ۲۰ مردادماه اجباری می‌شود؛ موضوعی که واکنش‌های متعددی را به‌دنبال داشته و این پرسش را به وجود آورده است که آیا این طرح می‌تواند وضعیت مصرف و قاچاق سوخت را سامان دهد یا مانند دوره قبل یک پروژه ناتمام باقی خواهد ماند؟
مسئله تولید یا توقف خودروهای دیزلی باید در دولت حل شود
پایگاه خبری راد: به اعتقاد عضو هیات علمی گروه مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت، در تولید خودروهای دیزلی باید همه جوانب از جمله معیارهای مصرف سوخت در راستای منافع ملی کشور در نظر گرفته شود تا برای تولید یا توقیف خودروهای موتور دیزل، تصمیم گرفته شود.