16:11 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

800 تومان

پرونده ورشکستگی سهم معروف سالهای دور به دیوان عالی رفت / تاریخچه
نماد برتر- شرکت ورشکسته گاز و لوله که در سال های دور یکی از سهام معروف و طلایی بازار بود از انتقال پرونده ورشکستگی به دیوان عالی کل با درخواست اعاده دادرسی بانک اقتصاد نوین خبر داد.
روستاییان از پربازده ترین سهم دو ماهه بورس طرح دعوی کردند + توضیحات شرکت
نماد برتر- شرکت معدنی دماوند که یکی از پربازده ترین سهام دوران رکود چند ماه اخیر است از طرح دعوی اهای روستا برای فعالیت غیر اصولی معدن و کارخانه سرب خبر داد .
قرارداد فروش محصول یکی از پربازده ترین سهام دوران رکود دو ماه بورس
نماد برتر- شرکت معدنی دماوند که یکی از پربازده ترین سهام در دوران رکود چند ماه اخیر بورس و مشمول تعلیق نماد شده از قرارداد فروش ۵۰۰ تن کنسانتره سرب روی با شرکت خارجی خبر داد.
عرضه اولیه ۴ زیرمجموعه تاپیکو و آماده سازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس
نماد برتر- مدیرعامل تاپیکو با انتقاد از واگذاری های ناقص پتروپالایشی های وابسته از آماده سازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بورس،مذاکره اخذ تخفیف خوراک و تهاتر با بدهی دولت و عرضه اولیه ۴ زیرمجموعه خبر داد.
بازارهای جهانی چگونه هفته کاری را به پایان رساندند
نماد برتر- درحالی که بورس بازان منتظر تداوم روند صعودی هفته گذشته هستند که معلوم نیست با توجه به مولفه‌های تاثیرگذار در بازار، ممکن است امروز و فردا حجم عرضه ها بیشتر شود.
سکه به 11 میلیون تومان رسید + جدول
نماد برتر- قیمت سکه امامی با افزایش 100 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 11 میلیون 8 هزار تومان رسید.
حذف صفرهای پول ملی تاثیری روی واقعیت‌های اقتصادی ندارد
پایگاه خبری راد: رییس بخش اقتصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان با ابراز این عقیده که حذف صفرهای پول ملی روی واقعیت‌های اقتصادی مردم هیچ تاثیری ندارد، تصریح کرد: حذف صفرهای پول ملی هم از لحاظ روانی و هم از بعد محاسباتی بی‌ارزش بودن پول ملی را کمتر نشان خواهد داد، اما باید تاکید کرد که با این اقدام ارزش پول ملی افزایش پیدا نمی‌کند.
توزیع تخم مرغ تنظیم بازار!
پایگاه خبری راد: رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی در بازار روزهای شهر خبر داد.
خطر تصادف با سیب؛ آهسته برانید
پایگاه خبری راد: شهرستان سلماس به عنوان یکی از مناطق مهم تولید سیب درختی در سطح استان و کشور مطرح است اما امسال باغداران این شهرستان سیب را به جای جعبه‌گیری و دپو در سردخانه، به صورت زیردرختی به فروش رساندند.
سرگردانی آماتورها و دندان‌گردی دلال‌ها
پایگاه خبری راد: آخرین روز هفته هم از تب‌وتاب بازار غیررسمی ارز تهران نکاست و امروز هم جنب و جوش دلالان، خریداران و فروشندگان ارز در بازار به چشم می‌خورد. جنب و جوشی که به گفته دلالان تفاوتی با روز گذشته نداشته است. می‌توان گفت بارزترین ویژگی بازار امروز سرگردانی فروشندگان و خریداران ارز خانگی است که بین دلالان سرگردانند و نه تنها نمی‌دانند باید ارز بخرند یا بفروشند بلکه درمورد نرخ واقعی ارز هم دچار شک و شبهه‌اند.
جدال این روزهای رانندگان و شهروندان آملی بر سر کرایه
پایگاه خبری راد: بهانه افزایش‌ها بر روی کرایه‌های تاکسی درون شهری در آمل بی‌تاثیر نبوده است به گونه‌ای که برخی رانندگان تاکسی در این شهرستان به طور خودجوش، نرخ کرایه‌های تاکسی را حدود 25 درصد افزایش داده‌اند.
چرا برخی مردم به سمت بازارها هجوم آوردند؟
پایگاه خبری راد: مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: در حال حاضر در بازار هیچگونه کمبودی نداریم، اما مهم‌ترین چیزی که در این روزها شاهد هستیم این بوده که مردم به شدت به سمت بازارها هجوم آوردند.
علت کمبود میوه در بازار یزد مشخص شد
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد روند غیرقابل قابل پیش‌بینی قیمت میوه را متاثر از صادرات کنترل نشده‌ آن عنوان کرد و گفت: کاهش توان خرید میوه و کاهش تولیدات کشاورزی از دیگر عوامل موثر در این مورد است.
حذف نمایشی هزینه خدمات آب و فاضلاب در قبض‌های مشترکین یزدی
پایگاه خبری راد: قانون در قالب چند تبصره به ‌منظور بازسازی و توسعه تأسیسات آب شهرها و تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام فاضلاب و اولویت دادن به اجرای طرح‌های فاضلاب به شرکت‌های آب و فاضلاب اجازه داده تا بخشی از منابع مالی مورد نیاز طرح‌ها را از طریق قبوض آب از شهروندان اخذ کند. یکی از این تبصره‌ها که اجرای آن به ویژه در سال گذشته با گلایه و نگرانی مردم شهر یزد همراه بود، تبصره 3 است که هرچند در سال 1377 در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود ولی تا چند سال پیش در قبوض یزدی‌ها لحاظ نمی‌شد.
توضیحات تکمیلی تعزیرات حکومتی البرز درباره پوشک‌های احتکار شده/توزیع به زودی آغاز می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: با در نظر گرفتن نیاز شهروندان پوشک‌های کشف شده از انبارهایی در استان البرز، وارد بازار عرضه خواهد شد.