22:44 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یادگیری

سه مدل جدید رایانه مک اپل رونمایی شد
نماد برتر- شرکت آمریکایی اپل مدلهای جدید رایانه مک را که در آنها به جای اینتل، از پردازنده های ساخت خود این شرکت استفاده شده است، رونمایی کرد.
برترین مرجع آموزش آنلاین بورس معرفی شد/ خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و مزایا
نماد برتر- برترین مرجع آموزش آنلاین بورس با ارائه دوره‌های آموزشی جدید و خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته به بازار سرمایه معرفی شد.
معضل بیکاری جوانان با سربازی رفتن حل می‌شود؟
نماد برتر- فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح جزئیات، اهداف و چشم اندازهای مهارت آموزی برای سربازان را تشریح کرد.
چه مشاغلی در پساکرونا موفق خواهند بود؟
نماد برتر- بر اساس گزارش آینده مشاغل ۲۰۲۰(Future of Jobs Report ۲۰۲۰)، بیماری کووید-۱۹ آینده مشاغل را تسریع خواهد کرد و در آینده، مشاغلی ایجاد می‌شوند که نیاز به مهارت جدید و حمایت از کارکنان دارند.
اپل برای بهبود هوش مصنوعی دست بکار شد
نماد برتر- شرکت اپل یک استارتاپ متخصص در هوش مصنوعی پیشرفته و فناوری دید رایانه ای را خریداری کرد که ممکن است به بهبود هوش مصنوعی در شماری از اپلیکیشنها و خدمات این شرکت کمک کند.
خانواده‌ها شریک یادگیری در شرایط کرونا باشند
نماد برتر- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش گفت: راهنمای برنامه‌ریزی درسی در شرایط کرونا تسهیلاتی را برای آموزش و یادگیری در این وضعیت در نظر گرفته اما توصیه این است که خانواده‌ها نقش شریک یادگیری را در این شرایط ایفا کنند.
"فولاد" تا سال ۱۴۰۴ با طرح تحول دیجیتال کارخانۀ هوشمند جهان می شود
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه رونمایی از طرح تحول دیجیتال را تولد دوبارۀ این شرکت دانست و گفت: طبق برنامه "فولاد" تا سال ۱۴۰۴ به عنوان کارخانۀ هوشمند در جهان شناخته خواهد شد.
تبلت دانش‌آموزی تا چند ماه دیگر تولید می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سنجش زیرساخت اینترنت کشور توسط شبکه شاد به عنوان اصلی‌ترین شبکه‌ای که تاکنون این کار را انجام داده است و تولید تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر خبر داد.
لزوم مستندسازی طرح‌ها و ایده‌ها برای عرضه در مجامع بین‌المللی
نماد برتر- مدیرعامل فرابورس ایران در افتتاحیه «دوره آموزشی روش‌های تحلیل پیشرفته داده‌های مالی با تاکید بر یادگیری ماشین» به دریافت جایزه نوبل اقتصاد ۲۰۲۰ از سوی پاول آر میلگروم و رابرت بی ویلسون اشاره کرد و گفت: ‏موضوع پژوهشی این دو اقتصاددان، طراحی حراج‌ها در بازارهای مختلف بود که چندین سال قبل پژوهش‌هایی در این حوزه در فرابورس انجام شده و مدل‌های متنوع حراج برای کشف قیمت مناسب‌تر نیز طراحی شده است.
کشورهای مختلف چگونه میراث کرونا را حفظ می‌کنند؟
نماد برتر- هر یک با زبان خودشان به گونه‌ای از مردم شهر یا کشورشان می‌خواهند تا تجربه‌های خود را ثبت کنند؛ کتابخانه‌های بزرگ و کوچک جهان روزهای کرونایی را برهه‌ای مهم در تاریخ می‌دانند و از عموم مردم می‌خواهند داده‌ها و تجربه‌های خود را از این دوران برای پژوهش‌های آینده در اختیار آنان قرار دهند.
بازار سرمایه در اکثر سهم ها به ارزندگی رسیده است
نماد برتر- فصل پاییز نویدبخش روزهایی بهتر برای بازار سرمایه بوده است؛ بازاری که نیمه دوم تابستان را سخت و پرنشیب تجربه کرد. حالا پاییز برگ ریزان برای بازار سرمایه با کاهش فضای ترس و بی اعتمادی و بازگشت محتاطانه سرمایه گذاران همراه شده است.
نظر عجیب مدیرعامل مایکروسافت درباره دورکاری
نماد برتر- مایکروسافت یکی از شرکتهای فناوری بوده که از دورکاری کارکنانش به دلیل شیوع ویروس کرونا سود برده اما مدیرعامل این شرکت معتقد است دورکاری مثل خوابیدن در سرکار است.
برگزاری آموزش آنلاین تعمیرات خودرو
نماد برتر- شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به ایجاد خدمتی نوین در راستای اشتراک و آموزش تخصص خودرو اقدام کرده که با شبیه‌سازی محیط یک آموزشگاه در بستر وب، شرایط آموزش آنلاین تعمیرات خودرو در شرایط کنونی را مهیا ساخته است.
سیستم کراپ عکس توییتر اصلاح شد
نماد برتر- توییتر پس از تحقیقات در خصوص تبعیض نژادی در نرم افزار عکس این شرکت رسانه اجتماعی، در قابلیت کراپ عکس تغییراتی داد.
مسیرهای تاثیرگذار بر صنایع در پساکرونا
نماد برتر- اختلال در زنجیره تامین، نیاز به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، کار از راه دور و عوامل بی‌شمار دیگر موجب شده کارگران، تجارت یا صنعت تحت تاثیر نتایج همه‌گیری کووید-۱۹ قرار گیرند.