10:43 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گشایش اقتصادی

افت بازار مسکن ناشی از سه متغیر
نماد برتر- نوسانات ارزی در روزهای گذشته در کنار حرکت زیگزاگی شاخص بورس و ارسال اخباری‌ مبنی بر گشایش اقتصادی، منجر به تعلیق معاملات مسکن طی یک هفته اخیر شده است.
 باید گشایش اقتصادی در چارچوب نظام و قوانین کشور باشد
نماد برتر- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارائه لایحه پیش فروش نفت به مجلس گفت که گشایش اقتصادی باید در چارچوب نظام و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
اعلام آمادگی کمیسیون انرژی برای بررسی طرح «گشایش اقتصادی»
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی این کمیسیون برای بررسی کارشناسی کلیات طرح گشایش اقتصادی خبر داد.
عباد: الان زمان سورپرایز کردن مردم نیست
نماد برتر- عضو اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از نحوه برخورد برخی مسئولان با اطلاع رسانی درباره اخبار اقتصادی به مردم، می‌گوید با توجه به مشکلاتی که اقتصاد ایران در ماه‌های گذشته با آن رو به رو بوده، الان زمان مناسبی برای سورپرایز کردن جامعه نیست.
قیمت نفت نزولی ماند
نماد برتر- قیمت نفت پس از انتشار گزارش اشتغال آمریکا که تردیدها نسبت به احیای تقاضا در بزرگترین اقتصاد جهان را برانگیخت، در معاملات روز جمعه بازار آسیا نتوانست رشد چندانی پیدا کند.
آخرین وضعیت راه‌آهن قزوین - رشت و رشت آستارا
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که چهارشنبه هفته جاری با حضور رییس جمهوری راه‌آهن قزوین–رشت افتتاح می‌شود، اعلام کرد: راه‌آهن رشت – آستارا در همین روز به پیمانکار تحویل می‌شود و آغاز برنامه مورد نظر جهت عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار می‌گیرد و تمام منابع مالی آن نیز پیش‌بینی شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد