10:47 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گزارش عملکرد

چالش سهامداران «فولای» با سودآوری و قیمت هر سهم!
نماد برتر - شرکت فولاد آلیاژی یزد که در سال‌های اخیر عملکرد عملیاتی رو به بهبودی داشته و از تورم بالا و افزایش افسارگسیخته نرخ‌ها در سال گذشته نهایت استفاده را برده است.
افزایش سودآوری «زملارد»
نماد برتر - متوسط نرخ فروش هر تن شیرخام در سال گذشته معادل ۳۷.۹ میلیون ریال بوده که این نرخ در حال حاضر و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت معادل ۴۷.۳ میلیون ریال بوده است.
«کچاد» آغازی خوب اما ناکافی برای پر کردن صادرات
نماد برتر - افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات اصلی و همچنین افزایش مقادیر فروش گندله و کنستانتره در فروردین ماه نیز نتوانسته عدم فروش فولاد صادراتی این شرکت را در مقایسه با اسفندماه سال ۱۳۹۹ جبران کند .
«فلوله»؛ صف فروش و تعدیل منفی 42 درصدی!
نماد برتر - کاهش مشهود نرخ‌های فروش لوله‌های نشکن در ابتدای سال مالی نسبت به اسفندماه از اصلی‌ترین نکات گزارش عملکرد این شرکت است.
کاهش درآمدها در مقابل افزایش نرخ اوره در «کرماشا»
نماد برتر - مقادیر فروش محصول در این ماه به ۳۰ هزار تن رسیده که ۲۵ هزار تن کمتر از ماه مشابه سال گذشته است.
ثبت رکوردی جدید در «تسلا»
نماد برتر - بزرگترین خودروساز جهان، تسلا، گزارش عملکرد سه ماهه خود را منتشر کرد که نشان می‌داد درآمد این شرکت با جهشی فراتر از انتظار روبرو شده است.
سالی که بهارش برای «ساوه» عالی شروع شد
نماد برتر - شرکت سیمان ساوه در فروردین‌ماه موفق به فروش حدود ۱۵۶.۰۰۰ هزار تنی انواع سیمان گردیده است.
درآمد میلیاردی «خودرو» در اولین ماه سال
نماد برتر - شرایط سخت کرونایی و تعطیلی‌هایی که از قرمزی رنگ‌شهرها نشات گرفته شده حسابی بر کسب‌وکار خودرویی‌ها تاثیرگذاشته اما؛ با این حال فروش "پژو" ایران‌خودرو همچنان در بین دیگر محصولات پیشرو است.
کاهش چشمگیر درآمدهای «چکاوه»
نماد برتر - کاهش مقداری روتین فروردین ماه منجر به کاهش بیش از ۱۴۱ میلیارد ریالی درآمد‌ها در مقایسه با اسفندماه سال مالی ۱۳۹۹ شده است.
درآمدهای «شکربن» آب رفت!
نماد برتر - گزارش عملکرد فروردین ماه این شرکت حاکی از رشد مجدد نرخ‌های فروش دود‌های داخلی و صادراتی در مقایسه با اسفندماه سال گذشته است.
صف فروش به «شدوص» هم رحم نمی کند!
نماد برتر - از نکات قابل توجه گزارش منتشرشده "شدوص" می‌توان به رشد مجدد ۱۰ درصدی دوده داخلی فروخته شده این شرکت در مقایسه با اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد.
صف فروش دستبردار «کهمدا» نیست
نماد برتر - شرکت شیشه همدان در ۱۰ماه نخست سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ موفق به فروش ۶۱.۹۳۱ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته‌بندی و... شده است.
«شرانل» 143 دررصدرشد درآمدی داشت
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی "شرانل" در اسفندماه به دست آورده از بازار داخلی بوده و محصول «انواع روانکار» بیشترین مقدار درآمد کسب شده را در بازار داخلی از آن خود کرده است.
کاهش فروش برای «خکاوه»
نماد برتر - نکته جالب گزارش عملکرد اسفندماه "خکاوه" فروش ۱۴۷دستگاه کامیونت و ثبت درآمدی ۹۶۱ میلیارد ریالی بوده که در مقایسه با عملکرد بهمن‌ماه ۵۹ عدد افزایش فروش و بیش از ۳۰۳ میلیارد ریال افزایش مبالغ فروش را به ثبت رسانده است.
دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی ابلاغ شد
نماد برتر- دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی از سوی شورای عالی فضای مجازی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.