05:47 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گردشگری دریایی

شمار کاربران پیام‌رسان‌های داخلی به ۷.۵ میلیون نفر رسید
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات با بیان اینکه کاربران پیام‌رسان‌های داخلی از ۱.۵ میلیون به ۷.۵ میلیون نفر افزایش داشته که رشد خیلی خوبی را نشان می‌دهد و در ایران بین ۴۲ تا ۴۵ میلیون کاربر شبکه‌های اجتماعی وجود دارد گفت که نباید پیام‌رسان‌های داخلی را با نمونه‌های مطرح آن‌ها در دنیا مقایسه کرد.
انتشار نسخه جدید یک نشریه گردشگری دریایی
شماره جدید نشریه «بندر و دریا» به سردبیری محمد ولی‌زاده با موضوع بررسی ابعاد مثبت و منفی افزایش گردشگری دریایی در نوروز ۱۳۹۷ منتشر شد.
مقایسه شهرهای ساحلی ایران با دیگر نقاط جهان
‌زمانی که به عنوان یک شهروند در خیابان‌های شهر بندرعباس قدم می زدم، به فکر فرو رفتم که وقتی کشور ما از نظر پایگاه خبری راد: داشتن جاذبه های طبیعی زیبا، هفتمین کشور دنیاست، چرا آنقدر در جذب گردشگر ضعیف عمل می‌کند؟ همین امر باعث شد که به دنبال طرح هایی بروم که چگونه کشورهایی که حتی جاذبه های طبیعی ندارند، توانسته‌اند، صنعت توریسم را به خوبی گسترش داده و حتی به اقتصاد اول کشورشان بدل کنند و همین امر ضرورت آنالیز طرح‌های ساده گردشگری که با استفاده از آن‌ها هم می توان به توسعه‌ی گردشگری که یکی از اهداف سند چشم انداز ایران در سال 1404 است، پرداخت و هم به سراسر کشور جلوه زیبا می‌دهد.
راه‌اندازی خط دریایی بنادر روسیه و کاسپین امسال
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان این‌که خط دریایی بنادر روسیه و کاسپین امسال راه‌اندازی می‌شود، گفت: افق صد ساله تجارت با روسیه در طراحی بندر کاسپین در نظر گرفته شده است.
 ورود کشتی‌های کروز و گردشگر دریایی به بنادر کشور
پایگاه خبری راد: مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر اینکه برای توسعه گردشگری دریایی باید شناورهای «کروز» را به بنادر ایران بیاوریم، گفت: شرکت‌های خارجی برای آوردن کشتی‌های کروز و گردشگر دریایی به بنادر ایران استقبال کرده‌اند.
انجام بیش از 4میلیون سفر و گردشگری دریایی در نوروز97
پایگاه خبری راد: معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تا کنون، بیش از 2 میلیون سفر دریایی و 2 میلیون گردشگری دریایی انجام شده است.
به دنبال ساخت ۱۰ اسکله گردشگری در هرمزگان هستیم
پایگاه خبری راد: معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، بنادر شرق هرمزگان را مستعد و دارای ظرفیتی مناسب برای گردشگری دریایی و فعالیت‌های تجاری دانست.
سهم آبادان از تجارت دریایی بالا می‌رود/ افق روشن گردشگری دریایی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه و شرایطی که بندر آبادان دارد می توان انتظار داشت با برنامه ریزی های انجام شده، سهم این بندر در تجارت دریایی ایران افزایش پیدا کند.
امضای قرارداد اپراتوری 5 ساله بندر رجایی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن قرارداد اپراتوری پنج ساله بندر شهید رجایی با حضور دو شرکت ایرانی به همراه مشارکت طرف خارجی خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد